De aanjager van mijn Opel Zafira 2.2 Cosmo 2005 werkt niet

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) De aanjager van mijn Opel Zafira 2.2 Cosmo 2005 werkt niet

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Thomas1975
    Deelnemer

Hoi,

Ik heb een Opel Zafira 2.2 Cosmo uit 2005 en sinds een week doet de aanjager het niet meer, de auto is uitgerust met een elektronisch geregeld airconditioningsysteem, als ik aan de draaiknop draai van de ventilator zie ik in het beeld scherm wel alle 7 standen verschijnen maar de ventilator slaat niet aan.
      ik heb al gelezen dat het meestal aan de voorschakelweerstand/kachelweerstand ligt maar dit is bij de standaard verwarmings en ventilatie systeem met airco.
      Mijn vraag : kan het aan mijn systeem nog ergens anders aan liggen en kan ik de voorschakelweerstand testen op werking?

Mvg Thomas

perror
      Deelnemer

Kijk ff of je spanning krijg op je aanjager. Met gissen kom je er niet.

Astra 1.4 NZ
        Deelnemer

De weerstand gaat ook kapot bij ecc systemen.

Thomas1975
          Deelnemer

Ik heb de spanning nagekeken en die is goed, het is de aanjager zelf die stuk ijk eb deze ook al uitgebouwd ging gemakkelijk alleen de prijs voor een nieuwe aanjager €300 is ff schrikken heeft iemand nog een idee?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.