Dayline Koplampen Corsa-C (vraagje!!)

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Dayline Koplampen Corsa-C (vraagje!!)

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237893
    smisker
      Lid sinds:
      25 May 2011

      Hallo beste mensen,

      Ik heb deze week Dayline koplampen voor mijn Corsa-C (2006) binnen gekregen.

      Aangezien ik niet echt handig ben, heb ik ze er even bij de garage in laten zetten. (omdat de voorbumper gedemonteerd moest worden)
      Tenminste dat hoopte ik!

      Blijkt dat deze lampen helemaal niet “plug en play” zijn zoals vermeld op de site
      (http://www.carfantasy.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;)

      – De stekkertjes pasten er niet op
      – De elektrische hoogteregelaar motor paste er niet in

      Terwijl op de site duidelijk stond dat het allemaal zou passen etc etc

      Heeft iemand hier toevallig ook problemen mee gehad??
      En zo ja, hoe opgelost??

      Ben er erg benieuwd naar….

      #17881382
      Gsmits
        Lid sinds:
        26 June 2009

        Corsa C koplampen komen met verschillende soorten hoogte regel motoren, afhankelijk van het merk koplamp geleverd. het zou dus kunnen dat de lampen die jij geleverd hebt gekregen een andere motor gebruiken.

        en zou je misschien een foto kunnen posten van de stekker aansluiting van de koplamp. dan kan ik zien hoe deze er wel uitziet (origineel weet ik wel :P)

        groetjes

        #17881383
        smisker
          Lid sinds:
          25 May 2011

          Bij deze de stekkertjes…

          #17881384
          Gsmits
            Lid sinds:
            26 June 2009

            past het witte blokje (of is het grijs) in de originele stekker?

            zelf denk ik dat de wit zwarte draad voor de led lichtjes is. aangezien er standaard geen dagrijverlichting in een corsa C zit :P zul je daar wel zelf iets op moeten zitten. waarschijnlijk met een DRL module ofzo.

            en waar lopen de losse stekker rood/zwart eb rood/zwart/bruin heen? naar de achterkant van de stekker? (zo lijkt het tenminste kan het niet helemaal zien)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.