Forumindex › Forums › Modellen › Astra › dayline devil eyes astra f 96 heb hulp nodig bij aansluiten
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 februari 2013 om 08:42 #17242857
Ik kreeg ze gisteren binnen zonder lampen erin. Kan iemand me vertellen welke lampjes ik moet kopen voor erin. Ik zoek een goedkope manier om ze in mijn auto te zetten.
Ik heb een Opel astra F cabrio uit 1996. met electrice verstelbare lampen.
mijn vragen zijn:welke lampen moeten erin H1? 2 keer H1 en een knipperlicht? welke wat voor lampje is dat? kan ik mijn huidige lampen gebruiken?(orginele) voor bijv alleen de knipperlicht? hoeveel kost een mooie optie (xenon) en hoeveel de goedkope?
ten tweede moet ik nog aanpassingen doen of is het een kwestie van plug en play? (APK KEURING)
ik zie ook een blauwe en groene draden waar moeten die aan?Weet iemand waar ik ze evt kan inbouwen mocht het te moeilijk zijn? Ik kom uit den bosch
Volgens mij moet het ook op een speciale manier ivm Apk keuring
Hopelijk kan iemand me helpen
8 februari 2013 om 13:00 #17937117Martijn heb je meer info over de dayline’s
plaats is wat foto’s van die dayline’s vooral van de achterzijde
En staat er bovenop niet iets over welke lampen erin moeten.En plaats is de link waar je ze vandaan hebt gehaald misschien is er daar ook wat info over te vinden.
8 februari 2013 om 13:11 #17937116Dit is de link met mijn lampen incl foto van de achterkant
ik wil geen xenon erin want dan moet ik dingen gaan ombouwen en kost het me alleen maar allemaal extra geld
http://shop.dayline.de/Scheinwerfer—Dayline-Dayline-Scheinwerfer-Opel-Opel-Astra-F-DAYLINE-Scheinwerfer—Opel-Astra-F—95-98—chrom/a22177664_u1370_z61448e68-e70b-4d7b-9863-2cfaff1db943/” onclick=”window.open(this.href);return false;
8 februari 2013 om 13:30 #17937115volgens mij is die middelste in een regulieren stekker die gele voor het knipperlicht en dat groene kastje waar moet ik die op aansluiten? Ik wil er overigens gewoon hallogeenlampen in zetten anders moet ik weer meer geld uitgeven en een kit extra erin bouwen en ik heb al gelezen over bumpers loshalen enzo daar wil ik niet aan beginnen.
8 februari 2013 om 16:47 #17937118Martijn heb je een pm gestuurd. :thumbup
8 februari 2013 om 18:36 #17937119daylines zijn 2keer H1 lampjes en je gewone knipperlichtbolletje ui je oude knipperlicht..
bij xenon hoef je niks aan te passen.. enkel een klein gaatje snijden in het rubber van het dimlicht.. zodat je draden naar je balast erdoor kunnen.. en dit sluit je weer af met het rubbertje op je xenondraden…
kortom stelt ECHT niet zo veel voor… (heb het zelf ook!)
heb er geen foto van met de lampen aan… maar staat mooi en geeft goed licht met de lenzen!!
8 februari 2013 om 18:49 #17937120Die hij heeft opgezocht is met manuelle Leuchtweitenregulierung
En hij heeft automatische hoogteregeling.’
Dus heeft hij dan volgens mij niets aan die lampen.9 februari 2013 om 07:48 #17937121Ik hoef ze verder niet af te stellen als ze maar goed staan als ik ze in bouw. Ik ga geen andere kopen heb deze voor 100 euro op de kop getikt vindt ik al meer dan zat(lees mijn vrouw haha). Is dat groene kaste voor de ledverlichting? waar sluit ik die op aan? kan ik die lampen niet handmatig goed zetten? volgens mij is het zoiezo verboden om ze elektrisch te kunnen verstellen toch?. met de keuring moet ik ze tijdelijk eruit halen denkk ik?
10 februari 2013 om 02:02 #17937122@martijnhuiskamp wrote:
Ik hoef ze verder niet af te stellen als ze maar goed staan als ik ze in bouw. Ik ga geen andere kopen heb deze voor 100 euro op de kop getikt vindt ik al meer dan zat(lees mijn vrouw haha). Is dat groene kaste voor de ledverlichting? waar sluit ik die op aan? kan ik die lampen niet handmatig goed zetten? volgens mij is het zoiezo verboden om ze elektrisch te kunnen verstellen toch?. met de keuring moet ik ze tijdelijk eruit halen denkk ik?
Of je zoekt een paneel zonder verstel wieltje, misschien net zo handig… wel rekening houden of je wel/niet een trekhaak hebt ja/nee
21 februari 2013 om 00:28 #17937123als je handmatige gekocht heb en je hebt wel hoogte regeling is er niks aan de hand..
ze zijn gewoon met de hand af te stellen en voor de apk hoef je alleen even je hoogteregel schakelaartje uit je dashboard te wippen.. dit doe ik ook ieder jaar..
andersom, dus he je geen hoogte verstelling maar wel de lampen met elec hoogte verstelling.. kan je ze nog steeds met de hand afstellen en hoef je niks te doen met het schakelaartje(want die heb je niet) en als je geen schakelaartje heb hoeft het ook neit te werken..(schakelaartje is dat wieltje met 1,2,3 erop)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.