Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Ik heb een Opel Vectra C uit 2003 met een niet orginele radio. Nu is het zo wanneer ik mijn radio aanzet dat de datum verdwijnt op de BC. ik heb ergens gelezen dat je dan een draadje moet doorknippen bij de radio, nu heb ik gekeken en ik heb echt geen idee welk draadje het is.
bij de B vectra is dit inderdaad een optie om dat te doen.
maar dit is tevens de draad van de antenne versterker,
waardoor je radio ontvangst hierna bagger is.
mijn advies: niet doen dus
Bij een Vectra C is het niet mogelijk om dit via de Tech2 te programeren. Dit was wel mogelijk bij bv de Zafira (het vorige model). Ik ben daarom op zoek naar een eventuele andere oplossing om wel de datum in beeld te krijgen.