Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 mei 2012 om 19:03 #175931432 mei 2012 om 19:03 #17593144
HAHAHA :jerry Part one, chapter one van de Petrosexuel handbook made by Jeremy Clarkson
2 mei 2012 om 19:04 #17593145Man, het lijkt wel een chat hier. Leuk :D
2 mei 2012 om 19:05 #17593146@jeroenk wrote:
@RISL, dus jij beweert dat alleen echte mannen op het forum zitten? Dan kijk ik ook ineens heel anders tegen de ‘vrouwen’ aan :jerry
@Sandra, eten lust ik ook wel. Zoals ik een aantal post geleden al aangaf. Doe maar een lekker balletje saté? Kan dat? :DEen balletje saté ? Was da ? :lol: :lol:
2 mei 2012 om 19:07 #17593147Inderdaad, Jerremy Clarkson is onze god en zou dictator moeten worden in Nederland. Eens kijken hoe het dan gaat met busbanen en driecilinder bijtelling-koffiemolens.
Sandra, jouw vriend doet maar alsof hij niet van voetbal houdt hoor ;) Anders komt hij niet op het Opel-Forum.
Jeroen, nee, er komen hier ook Echte Vrouwen, die vallen op Echte Mannen.
2 mei 2012 om 19:08 #17593148Als echte vrouw had ik toch verwacht dat je dat zou weten, Sandra.
En inderdaad… Pleurisbusbanen. :puke
2 mei 2012 om 19:09 #17593149@Sandra. wrote:
@InjectTheVenom wrote:
@Sandra: Om de dooie dood niet :vertag
@iquick: snap het dan een echte vrouw wil een vent die tegen d’r in durft te gaan, geen mietje dat ja en amen zegt :DDus ik ben geen vrouw? Of wel? Wat denkte? :lol:
Zoals je met sippe melijwekkende drama ogen alsnog je gelijk probeerde te halen? Typisch schoolvoorbeeld van een vrouw :jerry
2 mei 2012 om 19:10 #17593150Ben niet van Nederland, wij hebben andere benamingen dan jullie in België :D
& Jakkes! :puke
Dat eet ik echt niet hoor , toch bedankt ;)2 mei 2012 om 19:11 #17593151HAHAHAHA tja we moeten toch eens zijn petrosexual handbook volgen. Die man verdinet een plek.
Dat ziet er ook niet uit idd :puke
2 mei 2012 om 19:11 #17593152@InjectTheVenom wrote:
@Sandra. wrote:
@InjectTheVenom wrote:
@iquick: snap het dan een echte vrouw wil een vent die tegen d’r in durft te gaan, geen mietje dat ja en amen zegt :DDus ik ben geen vrouw? Of wel? Wat denkte? :lol:
Zoals je met sippe melijwekkende drama ogen alsnog je gelijk probeerde te halen? Typisch schoolvoorbeeld van een vrouw :jerry
Zoals je met … :hmmz WAT?
Zeg het nu nog is maar anders? :D2 mei 2012 om 19:11 #17593153@Sandra. wrote:
Ben niet van Nederland, wij hebben andere benamingen dan jullie in België :D
& Jakkes! :puke
Dat eet ik echt niet hoor , toch bedankt ;)Vegetariër in da house :P
2 mei 2012 om 19:12 #17593154Hoe noemen jullie dat dan?
Ik weet wel dat ze in Bels een broodje kipkerrie een ‘broodje curry’ noemen, terwijl curry hier weer wat anders is. En een broodje filet Americain (bah) noemen ze over de grens een broodje preparé, toch?Sandra, Inject bedoelt dat je ‘m lief aankeek om je gelijk te krijgen ;)
2 mei 2012 om 19:14 #17593155@RISL wrote:
Hoe noemen jullie dat dan?
Ik weet wel dat ze in Bels een broodje kipkerrie een ‘broodje curry’ noemen, terwijl curry hier weer wat anders is. En een broodje filet Americain (bah) noemen ze over de grens een broodje preparé, toch?Sandra, Inject bedoelt dat je ‘m lief aankeek om je gelijk te krijgen ;)
Nou het was toch echt in plaats van :wub hoor kijk maar:
@Sandra. wrote:
Geloof je me dan niet?
:jerry2 mei 2012 om 19:15 #17593156Ik zag het ook hoor, Inject! Net van die puppy-ogen. Maar wij Echte Mannen kunnen daar tegen hè ;)
2 mei 2012 om 19:16 #17593157@Sandra. wrote:
@InjectTheVenom wrote:
@Sandra. wrote:
@InjectTheVenom wrote:
Zeg het nu nog is maar anders? :DJe weet donders goed wat ik bedoelde :vertag
2 mei 2012 om 19:16 #17593158@RISL wrote:
Hoe noemen jullie dat dan?
Dat broodje curry = broodje kipcurry , wat is curry dan bij jullie ? & broodje preparé klopt
@ Inject ; Haha, daar weet ik niets van maar het kan altijd wel helpen hé :lol: :lol:2 mei 2012 om 19:16 #17593159@RISL wrote:
Inderdaad, Jerremy Clarkson is onze god en zou dictator moeten worden in Nederland. Eens kijken hoe het dan gaat met busbanen en driecilinder bijtelling-koffiemolens.
Sandra, jouw vriend doet maar alsof hij niet van voetbal houdt hoor ;) Anders komt hij niet op het Opel-Forum.
ik hou echt niet van voetbal hoor … :D zo’n overroepen en irritante “sport” , vind het meer & meer populariteit en showbizz dan een sport net zoals veldrijden of wielrennen.
2 mei 2012 om 19:16 #17593160Curry = nais. Bij het patatje oorlog :thumb
2 mei 2012 om 19:17 #17593161@RISL wrote:
Ik zag het ook hoor, Inject! Net van die puppy-ogen. Maar wij Echte Mannen kunnen daar tegen hè ;)
Precies ik had het meteen door :mrgreen:
2 mei 2012 om 19:18 #17593162@InjectTheVenom wrote:
@Sandra. wrote:
@InjectTheVenom wrote:
@Sandra. wrote:
@InjectTheVenom wrote:
tuurlijk weet ze dat :D net zoals ze goed genoeg weet dat ik de baas ben :agent
2 mei 2012 om 19:19 #17593163@Twanni wrote:
@RISL wrote:
Inderdaad, Jerremy Clarkson is onze god en zou dictator moeten worden in Nederland. Eens kijken hoe het dan gaat met busbanen en driecilinder bijtelling-koffiemolens.
ik hou echt niet van voetbal hoor … :D zo’n overroepen en irritante “sport” , vind het meer & meer populariteit en showbizz dan een sport net zoals veldrijden of wielrennen.
Voila , ik heb gelijk !
king:2 mei 2012 om 19:20 #17593164@Sandra. wrote:
@ Inject ; Haha, daar weet ik niets van maar het kan altijd wel helpen hé :lol: :lol:
Oh jawel want in dit geval helpt het namelijk niet en daar kun je gewoon niet tegen :D Kijk maar naar wat je eigen mannetje postte :jerry
2 mei 2012 om 19:21 #17593165@InjectTheVenom wrote:
@Sandra. wrote:
@ Inject ; Haha, daar weet ik niets van maar het kan altijd wel helpen hé :lol: :lol:
Oh jawel want in dit geval helpt het namelijk niet en daar kun je gewoon niet tegen :D Kijk maar naar wat je eigen mannetje postte :jerry
Hahahaha :D ‘t is toch een patatje hé :jerry :jerry
2 mei 2012 om 19:22 #17593166@Twanni wrote:
@InjectTheVenom wrote:
@Sandra. wrote:
@InjectTheVenom wrote:
@Sandra. wrote:
@InjectTheVenom wrote:
tuurlijk weet ze dat :D net zoals ze goed genoeg weet dat ik de baas ben :agent
Het heeft dan ook even geduurd tegen dat je dat kon zeggen hé :jerry
2 mei 2012 om 19:22 #17593167@InjectTheVenom wrote:
@Sandra. wrote:
Zo zie je maar, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden king:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.