DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1,551 tot 1,575 (van in totaal 2,904)
  • Auteur
    Berichten
  • #17592871
    trashmetal
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2007

      Dat je gelukkig bent is het belangrijkste :thumb

      Echt ruzie niet gehad maar al wel een serieus gesprek zeg maar
      Ik ben zelf 31 en mn vriendin 29, en bijde door schade en schande wijs geworden
      En kunnen goed met elkaar praten
      Mn vorige vriendin was 18 en merkte vaak nog puberaal gedrag
      Waar het dus op stuk liep, je moet het maar treffen he :D

      Ben trots op mn meissie en blij dat ze ook van dieren houd als ik heb er drie honden 2 schildpadden 2 konijnen en een blauwtongskink er bij
      En dat ze een Opel rijder is natuurlijk king:

      #17592872
      Darkspy
        Lid sinds:
        17 February 2012

        @trashmetal wrote:

        Dat je gelukkig bent is het belangrijkste :thumb

        Echt ruzie niet gehad maar al wel een serieus gesprek zeg maar
        Ik ben zelf 31 en mn vriendin 29, en bijde door schade en schande wijs geworden
        En kunnen goed met elkaar praten
        Mn vorige vriendin was 18 en merkte vaak nog puberaal gedrag
        Waar het dus op stuk liep, je moet het maar treffen he :D

        Ben trots op mn meissie en blij dat ze ook van dieren houd als ik heb er drie honden 2 schildpadden 2 konijnen en een blauwtongskink er bij
        En dat ze een Opel rijder is natuurlijk king:

        blauwtongskink zijn coowle beesten, Gelukkig gaat het ook goed bij jou en je vriendin.
        Ja ik ken het maar dan met meisje van 16/17 , ja ze was verwent. (ouders gescheiden, enzo je weet hoe gaat )
        Dat is het beste dat jullie elkaar in waarde laten en goed kunnen spreken.
        ik ben zoon type niet echt dat ik gevoelens of problemen vertel, laat in me. Maar zei weet wanneer er iets is. en merk zelf ook dat ik het haar gewoon vertel zonder te zeggen, Er is niks. :lol:
        Bij jou trashmetal komt het ook zo te horen super goed :thumb Houden zo

        Trouwens ik heb voor grap gezegd tegen mijn vriendin ik doe de opel weg !
        Schreeuwt ze opeens : WAT ZEI JE!? :argue DIE OPEL WOU JE ZO GRAAG ! EN IK VIND HEM OOK GEWELDIG ! ANDERS BETAAL IK DE REKENINGEN HOOR VAN DIE WAGEN! Ik zo : Was maar grapje hoor :wors
        En toen was weer normaal uiteindelijk kon ze er om lachen :P

        Nog meer mensen zulke dingen mee gemaakt met hun geliefde? :agent

        #17592873
        Eamane
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 February 2012

          …………
          Ik heb tegen Sanguinius gezegd dat ik hem weg doe als hij de Ascona weg doet…..

          :jerry

          Gelukkig weet hij zelf wel dat ik dat niet echt zou doen, maar hij moet niet met zulke rare gedachtes spelen.
          Verder zijn die auto’s gelukkig een gezamelijke hobby. Hij is gek met de Dett, ik met mijn F1… En we zijn allebei gek op die Ascona

          #17592874
          trashmetal
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 February 2007

            Haha als ik zeg dat de astra er uit gaat zal ze me niet geloven
            of ze zal vragen of ik een goede manta of kadett heb gevonden
            want heb dr een keer verteld als ik mn astra kan ruilen tegen een goede manta b
            of kadett c dat ie dr dan toch misschien uitgaat :wub
            de corsa is niet haar hobby, helaas
            vorige corsa was ook niet meer te redden
            wel ziet ze nu in dat goed onderhoud op langere termijn goedkoper is
            dan om de 5 jaar een andere te moeten aanschaffen
            en het scheelt natuurlijk nu ze een handige vriend heeft ;)
            sinds vorige week heb ik ook het co2 lassen onder de knie
            het enige waar ik nog voor naar een garage ga is apk uitlijnen balanceren en bandjes omleggen :agent
            mede dankzij dit geweldige forum, en mn eigen leergierigheid natuurlijk :D

            #17592875
            Darkspy
              Lid sinds:
              17 February 2012

              @Eamane wrote:

              …………
              Ik heb tegen Sanguinius gezegd dat ik hem weg doe als hij de Ascona weg doet…..

              :jerry

              Gelukkig weet hij zelf wel dat ik dat niet echt zou doen, maar hij moet niet met zulke rare gedachtes spelen.
              Verder zijn die auto’s gelukkig een gezamelijke hobby. Hij is gek met de Dett, ik met mijn F1… En we zijn allebei gek op die Ascona

              Hahaha, Ja maar het is soms toch wel leuk om even iemand voor de gek te houden. king:

              Net als sommigen denken dat ik uit Polen kom omdat ik poolse woorden leerde van kennis en ook nog eens collega van mij die kwam uit polen.
              ik vind dat taaltje grappig, nu denken sommigen mensen uit mijn buurt dat ik geen nederlander ben omdat ik Ich Troje ( poolse Band ) in auto heb draaien soms… :sleeping Naja en als je vriendin 2 maand terug ook al gaat twijfelen of je niet stiekem buitenlands bent. Ga je het zelf straks ook nog geloven :thumbdown ach ja de scheldwoorden maar ken ook andere woorden hoor niet alleen scheldwoorden maar ze kunnen wel leuk van toepassing komen :D Maarja mijn ouders weten die woorden ook dus dan als ik pools voor lol naar hun scheld doen ze het terug. en misschien daardoor twijfelde mijn vriendin dat ik wel nederlander ben.
              Naja heb zelf ook al eens gezegt kan wel buitenlander zijn want mijn nederlands is ook bagger. ( niet racistisch bedoeld.) :thumb



              @trashmetal wrote:

              Haha als ik zeg dat de astra er uit gaat zal ze me niet geloven
              of ze zal vragen of ik een goede manta of kadett heb gevonden
              want heb dr een keer verteld als ik mn astra kan ruilen tegen een goede manta b
              of kadett c dat ie dr dan toch misschien uitgaat :wub
              de corsa is niet haar hobby, helaas
              vorige corsa was ook niet meer te redden
              wel ziet ze nu in dat goed onderhoud op langere termijn goedkoper is
              dan om de 5 jaar een andere te moeten aanschaffen
              en het scheelt natuurlijk nu ze een handige vriend heeft ;)
              sinds vorige week heb ik ook het co2 lassen onder de knie
              het enige waar ik nog voor naar een garage ga is apk uitlijnen balanceren en bandjes omleggen :agent
              mede dankzij dit geweldige forum, en mn eigen leergierigheid natuurlijk :D

              haha, ze zien wel wat bepaalde dingen voor ons betekenen. :jerry
              Dat is inderdaad voordeel, ik ga nog wel altijd naar de gerage, maar kan nu ook na een familie lid van mijn vriendin.
              die wil mij ook graag helpen met de Opel !! :wors En zo kan ik ook weer dingen bij leren. :thumb

              #17592876
              Eamane
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 February 2012

                enige waar ik de pest aan heb, is dat ik zelf niet heel veel kennis heb… Dus heb hem nodig als er iets aan de F1 moet gebeuren…
                En dan spreken we af dat we naar de garage gaan, en uiteindelijk neemt hij ALTIJD de Kadett mee, en mag ik het zelf uitzoeken met de F1 :vertag :jerry

                En dan te bedenken dat ik 4,5jr geleden geen bal om auto’s gaf…..
                Inmiddels wonen we samen met 3 auto’s voor de deur :jerry :wors

                #17592877
                trashmetal
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 February 2007

                  4,5 jaar? :hmmz
                  oo dan is er nog hoop voor mij :D :jerry

                  #17592878
                  Eamane
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 February 2012

                    Hahahaha, is maar net hoe je het ziet ;).

                    4,5 jaar nu, wonen nu 1 jaar samen

                    #17592879
                    Sandra.
                      Lid sinds:
                      31 January 2011

                      Om even op die menstruatie terug te komen ,

                      Een tijdje terug, kwamen ze bij mij ook te laat door. :???: Ik natuurlijk in volle stress, kon er echt niet mee lachen.

                      Ik vertelde dat tegen men vriend, hij vond het geweldig dat ik zo aan het stressen was.
                      Zijn voorstel: laten we rustig een filmpje kijken, ontspan een beetje en ‘t komt wel goed …
                      We zitten naar de tv te kijken, reclame ; reclame over een buggy daarna reclame over pampers , …
                      Dacht dat ik het kreeg! :swear
                      Dus ik zette een andere post op, ook reclame ; reclame van zwangerschapstest !!
                      En men vriend maar lachen, ik werd er gewoon niet goed van !

                      Dus ik ga naar toilet om eens te zien én jawel hoor, ik had ze doorgekregen.
                      Ik dacht natuurlijk “nu is het mijn tijd om eens goed te lachen” en ik ging op bed liggen.
                      Men vriend kwam er aan en vroeg wat er was, ik : “heb ze nog altijd niet doorgekregen, ‘t is echt ni normaal schat, ik heb ze nog nooit zo laat gehad dus er moet wel iets zijn… Begin er maar aan te wennen, papa”
                      WIT dat hij werd, niet te doen !
                      & toen kon ik natuurlijk men lach niet meer inhouden :lol:

                      #17592880
                      Eamane
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        20 February 2012

                        :thumb :jerry :wors
                        Als t serieus dreigt te worden zijn ze ineens niet zo stoer meer he? ;-)

                        #17592881
                        Sandra.
                          Lid sinds:
                          31 January 2011

                          Ja, typisch mannen hé ;)
                          Alle chance dat em er ook mee kon lachen, achteraf :lol:

                          #17592882
                          RISL
                          Moderator
                            Lid sinds:
                            24 January 2011

                            Tja, bij mijn vriendin is dat ook al wel gebeurd….leuk is dat niet nee ;)

                            #17592883
                            trashmetal
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              1 February 2007

                              :jerry

                              #17592884
                              Sandra.
                                Lid sinds:
                                31 January 2011

                                haha ja maar het ging er echt over met die reclames hoor !!

                                #17592885
                                trashmetal
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  1 February 2007

                                  Ik geloof je achtermekaar, had het willen zien hahaha

                                  #17592886
                                  Sandra.
                                    Lid sinds:
                                    31 January 2011

                                    Toen kon ik er echt niet mee lachen hoor, kwas om dood te gaan en dan denkte vr ff te ontspanne , ja vergeet het maar ..
                                    Ach ja, ‘t is een mooie herinnering hé :lol:

                                    #17592887
                                    Darkspy
                                      Lid sinds:
                                      17 February 2012

                                      :thumb haha inderdaad geweldig.

                                      Laatst in stad liep er een klein jongetje voor me en hij keek mij de hele tijd aan. Godzamme steekt hij de tong naar me uit :-P
                                      Dus ik denk jij kleine opdonder ! :angel Dat kan ik ook dus ik steek ook mijn tong uit. gaat ie lachen en loopt verder… en dit 3 keer achter elkaar. :hmmz
                                      Men vriendin vond het zo geweldig! zegt ze : jij zou later een geweldige vader worden.
                                      ik zo : dat zullen we wel zien, maar ze moeten mij ook altijd hebben :angel

                                      #17592888
                                      RISL
                                      Moderator
                                        Lid sinds:
                                        24 January 2011

                                        @ Darkspy, zulk soort dingen gebeuren mij nou ook altijd en ik hoor dan hetzelfde van m’n vriendin. Maar dat zou ik toch nog ff graag uitstellen (liefst nog heel veel jaren).

                                        #17592889
                                        jeroenk
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          6 February 2012

                                          @Darkspy wrote:

                                          :thumb haha inderdaad geweldig.

                                          Laatst in stad liep er een klein jongetje voor me en hij keek mij de hele tijd aan. Godzamme steekt hij de tong naar me uit :-P
                                          Dus ik denk jij kleine opdonder ! :angel Dat kan ik ook dus ik steek ook mijn tong uit. gaat ie lachen en loopt verder… en dit 3 keer achter elkaar. :hmmz
                                          Men vriendin vond het zo geweldig! zegt ze : jij zou later een geweldige vader worden.
                                          ik zo : dat zullen we wel zien, maar ze moeten mij ook altijd hebben :angel

                                          Misschien moet je een foto van je hoofd plaatsen, misschien dat we dan de oorzaak kunnen vinden :jerry

                                          #17592890
                                          Eamane
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            20 February 2012

                                            :jerry

                                            #17592891
                                            The_Undertaker
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              24 April 2006

                                              @Sandra. wrote:

                                              Om even op die menstruatie terug te komen ,

                                              Een tijdje terug, kwamen ze bij mij ook te laat door. :???: Ik natuurlijk in volle stress, kon er echt niet mee lachen.

                                              Ik vertelde dat tegen men vriend, hij vond het geweldig dat ik zo aan het stressen was.
                                              Zijn voorstel: laten we rustig een filmpje kijken, ontspan een beetje en ‘t komt wel goed …
                                              We zitten naar de tv te kijken, reclame ; reclame over een buggy daarna reclame over pampers , …
                                              Dacht dat ik het kreeg! :swear
                                              Dus ik zette een andere post op, ook reclame ; reclame van zwangerschapstest !!
                                              En men vriend maar lachen, ik werd er gewoon niet goed van !

                                              Dus ik ga naar toilet om eens te zien én jawel hoor, ik had ze doorgekregen.
                                              Ik dacht natuurlijk “nu is het mijn tijd om eens goed te lachen” en ik ging op bed liggen.
                                              Men vriend kwam er aan en vroeg wat er was, ik : “heb ze nog altijd niet doorgekregen, ‘t is echt ni normaal schat, ik heb ze nog nooit zo laat gehad dus er moet wel iets zijn… Begin er maar aan te wennen, papa”
                                              WIT dat hij werd, niet te doen !
                                              & toen kon ik natuurlijk men lach niet meer inhouden :lol:

                                              Hahaha, prachtige actie, en als ik je vriend was had ik waarschijnlijk helemaal hetzelfde gereageerd, ook eerst lekker nonchalant want er is vast niks aan de hand, maar als ‘t er opaan komt dan denk ik dat ik ook wel een wegtrekker zou krijgen ja :jerry

                                              #17592892
                                              Sandra.
                                                Lid sinds:
                                                31 January 2011

                                                Haha ja , zen kop was geld waart ! :jerry

                                                #17592893
                                                Darkspy
                                                  Lid sinds:
                                                  17 February 2012

                                                  @jeroenk wrote:

                                                  @Darkspy wrote:

                                                  :thumb haha inderdaad geweldig.

                                                  Laatst in stad liep er een klein jongetje voor me en hij keek mij de hele tijd aan. Godzamme steekt hij de tong naar me uit :-P
                                                  Dus ik denk jij kleine opdonder ! :angel Dat kan ik ook dus ik steek ook mijn tong uit. gaat ie lachen en loopt verder… en dit 3 keer achter elkaar. :hmmz
                                                  Men vriendin vond het zo geweldig! zegt ze : jij zou later een geweldige vader worden.
                                                  ik zo : dat zullen we wel zien, maar ze moeten mij ook altijd hebben :angel

                                                  Misschien moet je een foto van je hoofd plaatsen, misschien dat we dan de oorzaak kunnen vinden :jerry

                                                  Haha, Ja misschien moet ik maar opleiding Clown volgen :hmmz

                                                  @RISL wrote:

                                                  @ Darkspy, zulk soort dingen gebeuren mij nou ook altijd en ik hoor dan hetzelfde van m’n vriendin. Maar dat zou ik toch nog ff graag uitstellen (liefst nog heel veel jaren).

                                                  Haha, Ja eerst alles op een rij hebben :agent

                                                  #17592894
                                                  biancaatje
                                                    Lid sinds:
                                                    13 September 2009

                                                    wat een stilte hier ineens haha alle mannen geschrokken ze ineens tot de ontdekking kwamen dat ze ook ooit eens papa kunnen worden hahaha :jerry

                                                    #17592895
                                                    Anoniem
                                                      Lid sinds:
                                                      1 January 1970

                                                      Haha ja tis hier wel heel stil.
                                                      Nou is het ook vrij lastig ik in je eentje papa te worden :hmmz :jerry

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1,551 tot 1,575 (van in totaal 2,904)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.