Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 maart 2012 om 04:40 #17592871
Dat je gelukkig bent is het belangrijkste :thumb
Echt ruzie niet gehad maar al wel een serieus gesprek zeg maar
Ik ben zelf 31 en mn vriendin 29, en bijde door schade en schande wijs geworden
En kunnen goed met elkaar praten
Mn vorige vriendin was 18 en merkte vaak nog puberaal gedrag
Waar het dus op stuk liep, je moet het maar treffen he :DBen trots op mn meissie en blij dat ze ook van dieren houd als ik heb er drie honden 2 schildpadden 2 konijnen en een blauwtongskink er bij
En dat ze een Opel rijder is natuurlijk king:30 maart 2012 om 08:23 #17592872@trashmetal wrote:
Dat je gelukkig bent is het belangrijkste :thumb
Echt ruzie niet gehad maar al wel een serieus gesprek zeg maar
Ik ben zelf 31 en mn vriendin 29, en bijde door schade en schande wijs geworden
En kunnen goed met elkaar praten
Mn vorige vriendin was 18 en merkte vaak nog puberaal gedrag
Waar het dus op stuk liep, je moet het maar treffen he :DBen trots op mn meissie en blij dat ze ook van dieren houd als ik heb er drie honden 2 schildpadden 2 konijnen en een blauwtongskink er bij
En dat ze een Opel rijder is natuurlijk king:blauwtongskink zijn coowle beesten, Gelukkig gaat het ook goed bij jou en je vriendin.
Ja ik ken het maar dan met meisje van 16/17 , ja ze was verwent. (ouders gescheiden, enzo je weet hoe gaat )
Dat is het beste dat jullie elkaar in waarde laten en goed kunnen spreken.
ik ben zoon type niet echt dat ik gevoelens of problemen vertel, laat in me. Maar zei weet wanneer er iets is. en merk zelf ook dat ik het haar gewoon vertel zonder te zeggen, Er is niks. :lol:
Bij jou trashmetal komt het ook zo te horen super goed :thumb Houden zoTrouwens ik heb voor grap gezegd tegen mijn vriendin ik doe de opel weg !
Schreeuwt ze opeens : WAT ZEI JE!? :argue DIE OPEL WOU JE ZO GRAAG ! EN IK VIND HEM OOK GEWELDIG ! ANDERS BETAAL IK DE REKENINGEN HOOR VAN DIE WAGEN! Ik zo : Was maar grapje hoor :wors
En toen was weer normaal uiteindelijk kon ze er om lachen :PNog meer mensen zulke dingen mee gemaakt met hun geliefde? :agent
30 maart 2012 om 08:35 #17592873…………
Ik heb tegen Sanguinius gezegd dat ik hem weg doe als hij de Ascona weg doet…..:jerry
Gelukkig weet hij zelf wel dat ik dat niet echt zou doen, maar hij moet niet met zulke rare gedachtes spelen.
Verder zijn die auto’s gelukkig een gezamelijke hobby. Hij is gek met de Dett, ik met mijn F1… En we zijn allebei gek op die Ascona30 maart 2012 om 08:51 #17592874Haha als ik zeg dat de astra er uit gaat zal ze me niet geloven
of ze zal vragen of ik een goede manta of kadett heb gevonden
want heb dr een keer verteld als ik mn astra kan ruilen tegen een goede manta b
of kadett c dat ie dr dan toch misschien uitgaat :wub
de corsa is niet haar hobby, helaas
vorige corsa was ook niet meer te redden
wel ziet ze nu in dat goed onderhoud op langere termijn goedkoper is
dan om de 5 jaar een andere te moeten aanschaffen
en het scheelt natuurlijk nu ze een handige vriend heeft ;)
sinds vorige week heb ik ook het co2 lassen onder de knie
het enige waar ik nog voor naar een garage ga is apk uitlijnen balanceren en bandjes omleggen :agent
mede dankzij dit geweldige forum, en mn eigen leergierigheid natuurlijk :D30 maart 2012 om 08:53 #17592875@Eamane wrote:
…………
Ik heb tegen Sanguinius gezegd dat ik hem weg doe als hij de Ascona weg doet…..:jerry
Gelukkig weet hij zelf wel dat ik dat niet echt zou doen, maar hij moet niet met zulke rare gedachtes spelen.
Verder zijn die auto’s gelukkig een gezamelijke hobby. Hij is gek met de Dett, ik met mijn F1… En we zijn allebei gek op die AsconaHahaha, Ja maar het is soms toch wel leuk om even iemand voor de gek te houden. king:
Net als sommigen denken dat ik uit Polen kom omdat ik poolse woorden leerde van kennis en ook nog eens collega van mij die kwam uit polen.
ik vind dat taaltje grappig, nu denken sommigen mensen uit mijn buurt dat ik geen nederlander ben omdat ik Ich Troje ( poolse Band ) in auto heb draaien soms… :sleeping Naja en als je vriendin 2 maand terug ook al gaat twijfelen of je niet stiekem buitenlands bent. Ga je het zelf straks ook nog geloven :thumbdown ach ja de scheldwoorden maar ken ook andere woorden hoor niet alleen scheldwoorden maar ze kunnen wel leuk van toepassing komen :D Maarja mijn ouders weten die woorden ook dus dan als ik pools voor lol naar hun scheld doen ze het terug. en misschien daardoor twijfelde mijn vriendin dat ik wel nederlander ben.
Naja heb zelf ook al eens gezegt kan wel buitenlander zijn want mijn nederlands is ook bagger. ( niet racistisch bedoeld.) :thumb
@trashmetal wrote:Haha als ik zeg dat de astra er uit gaat zal ze me niet geloven
of ze zal vragen of ik een goede manta of kadett heb gevonden
want heb dr een keer verteld als ik mn astra kan ruilen tegen een goede manta b
of kadett c dat ie dr dan toch misschien uitgaat :wub
de corsa is niet haar hobby, helaas
vorige corsa was ook niet meer te redden
wel ziet ze nu in dat goed onderhoud op langere termijn goedkoper is
dan om de 5 jaar een andere te moeten aanschaffen
en het scheelt natuurlijk nu ze een handige vriend heeft ;)
sinds vorige week heb ik ook het co2 lassen onder de knie
het enige waar ik nog voor naar een garage ga is apk uitlijnen balanceren en bandjes omleggen :agent
mede dankzij dit geweldige forum, en mn eigen leergierigheid natuurlijk :Dhaha, ze zien wel wat bepaalde dingen voor ons betekenen. :jerry
Dat is inderdaad voordeel, ik ga nog wel altijd naar de gerage, maar kan nu ook na een familie lid van mijn vriendin.
die wil mij ook graag helpen met de Opel !! :wors En zo kan ik ook weer dingen bij leren. :thumb30 maart 2012 om 09:02 #17592876enige waar ik de pest aan heb, is dat ik zelf niet heel veel kennis heb… Dus heb hem nodig als er iets aan de F1 moet gebeuren…
En dan spreken we af dat we naar de garage gaan, en uiteindelijk neemt hij ALTIJD de Kadett mee, en mag ik het zelf uitzoeken met de F1 :vertag :jerryEn dan te bedenken dat ik 4,5jr geleden geen bal om auto’s gaf…..
Inmiddels wonen we samen met 3 auto’s voor de deur :jerry :wors30 maart 2012 om 09:16 #175928774,5 jaar? :hmmz
oo dan is er nog hoop voor mij :D :jerry30 maart 2012 om 09:18 #17592878Hahahaha, is maar net hoe je het ziet ;).
4,5 jaar nu, wonen nu 1 jaar samen
30 maart 2012 om 09:24 #17592879Om even op die menstruatie terug te komen ,
Een tijdje terug, kwamen ze bij mij ook te laat door. :???: Ik natuurlijk in volle stress, kon er echt niet mee lachen.
Ik vertelde dat tegen men vriend, hij vond het geweldig dat ik zo aan het stressen was.
Zijn voorstel: laten we rustig een filmpje kijken, ontspan een beetje en ‘t komt wel goed …
We zitten naar de tv te kijken, reclame ; reclame over een buggy daarna reclame over pampers , …
Dacht dat ik het kreeg! :swear
Dus ik zette een andere post op, ook reclame ; reclame van zwangerschapstest !!
En men vriend maar lachen, ik werd er gewoon niet goed van !Dus ik ga naar toilet om eens te zien én jawel hoor, ik had ze doorgekregen.
Ik dacht natuurlijk “nu is het mijn tijd om eens goed te lachen” en ik ging op bed liggen.
Men vriend kwam er aan en vroeg wat er was, ik : “heb ze nog altijd niet doorgekregen, ‘t is echt ni normaal schat, ik heb ze nog nooit zo laat gehad dus er moet wel iets zijn… Begin er maar aan te wennen, papa”
WIT dat hij werd, niet te doen !
& toen kon ik natuurlijk men lach niet meer inhouden :lol:30 maart 2012 om 09:27 #17592880:thumb :jerry :wors
Als t serieus dreigt te worden zijn ze ineens niet zo stoer meer he?30 maart 2012 om 09:28 #17592881Ja, typisch mannen hé ;)
Alle chance dat em er ook mee kon lachen, achteraf :lol:30 maart 2012 om 09:41 #17592882Tja, bij mijn vriendin is dat ook al wel gebeurd….leuk is dat niet nee ;)
30 maart 2012 om 09:44 #17592883:jerry
30 maart 2012 om 09:53 #17592884haha ja maar het ging er echt over met die reclames hoor !!
30 maart 2012 om 10:05 #17592885Ik geloof je achtermekaar, had het willen zien hahaha
30 maart 2012 om 10:19 #17592886Toen kon ik er echt niet mee lachen hoor, kwas om dood te gaan en dan denkte vr ff te ontspanne , ja vergeet het maar ..
Ach ja, ‘t is een mooie herinnering hé :lol:30 maart 2012 om 10:21 #17592887:thumb haha inderdaad geweldig.
Laatst in stad liep er een klein jongetje voor me en hij keek mij de hele tijd aan. Godzamme steekt hij de tong naar me uit :-P
Dus ik denk jij kleine opdonder ! :angel Dat kan ik ook dus ik steek ook mijn tong uit. gaat ie lachen en loopt verder… en dit 3 keer achter elkaar. :hmmz
Men vriendin vond het zo geweldig! zegt ze : jij zou later een geweldige vader worden.
ik zo : dat zullen we wel zien, maar ze moeten mij ook altijd hebben :angel30 maart 2012 om 10:38 #17592888@ Darkspy, zulk soort dingen gebeuren mij nou ook altijd en ik hoor dan hetzelfde van m’n vriendin. Maar dat zou ik toch nog ff graag uitstellen (liefst nog heel veel jaren).
30 maart 2012 om 10:38 #17592889@Darkspy wrote:
:thumb haha inderdaad geweldig.
Laatst in stad liep er een klein jongetje voor me en hij keek mij de hele tijd aan. Godzamme steekt hij de tong naar me uit :-P
Dus ik denk jij kleine opdonder ! :angel Dat kan ik ook dus ik steek ook mijn tong uit. gaat ie lachen en loopt verder… en dit 3 keer achter elkaar. :hmmz
Men vriendin vond het zo geweldig! zegt ze : jij zou later een geweldige vader worden.
ik zo : dat zullen we wel zien, maar ze moeten mij ook altijd hebben :angelMisschien moet je een foto van je hoofd plaatsen, misschien dat we dan de oorzaak kunnen vinden :jerry
30 maart 2012 om 10:51 #17592890:jerry
30 maart 2012 om 12:53 #17592891@Sandra. wrote:
Om even op die menstruatie terug te komen ,
Een tijdje terug, kwamen ze bij mij ook te laat door. :???: Ik natuurlijk in volle stress, kon er echt niet mee lachen.
Ik vertelde dat tegen men vriend, hij vond het geweldig dat ik zo aan het stressen was.
Zijn voorstel: laten we rustig een filmpje kijken, ontspan een beetje en ‘t komt wel goed …
We zitten naar de tv te kijken, reclame ; reclame over een buggy daarna reclame over pampers , …
Dacht dat ik het kreeg! :swear
Dus ik zette een andere post op, ook reclame ; reclame van zwangerschapstest !!
En men vriend maar lachen, ik werd er gewoon niet goed van !Dus ik ga naar toilet om eens te zien én jawel hoor, ik had ze doorgekregen.
Ik dacht natuurlijk “nu is het mijn tijd om eens goed te lachen” en ik ging op bed liggen.
Men vriend kwam er aan en vroeg wat er was, ik : “heb ze nog altijd niet doorgekregen, ‘t is echt ni normaal schat, ik heb ze nog nooit zo laat gehad dus er moet wel iets zijn… Begin er maar aan te wennen, papa”
WIT dat hij werd, niet te doen !
& toen kon ik natuurlijk men lach niet meer inhouden :lol:Hahaha, prachtige actie, en als ik je vriend was had ik waarschijnlijk helemaal hetzelfde gereageerd, ook eerst lekker nonchalant want er is vast niks aan de hand, maar als ‘t er opaan komt dan denk ik dat ik ook wel een wegtrekker zou krijgen ja :jerry
30 maart 2012 om 14:12 #17592892Haha ja , zen kop was geld waart ! :jerry
31 maart 2012 om 06:53 #17592893@jeroenk wrote:
@Darkspy wrote:
:thumb haha inderdaad geweldig.
ik zo : dat zullen we wel zien, maar ze moeten mij ook altijd hebben :angelMisschien moet je een foto van je hoofd plaatsen, misschien dat we dan de oorzaak kunnen vinden :jerry
Haha, Ja misschien moet ik maar opleiding Clown volgen :hmmz
@RISL wrote:
@ Darkspy, zulk soort dingen gebeuren mij nou ook altijd en ik hoor dan hetzelfde van m’n vriendin. Maar dat zou ik toch nog ff graag uitstellen (liefst nog heel veel jaren).
Haha, Ja eerst alles op een rij hebben :agent
7 april 2012 om 17:56 #17592894wat een stilte hier ineens haha alle mannen geschrokken ze ineens tot de ontdekking kwamen dat ze ook ooit eens papa kunnen worden hahaha :jerry
7 april 2012 om 18:06 #17592895AnoniemLid sinds:
1 January 1970Haha ja tis hier wel heel stil.
Nou is het ook vrij lastig ik in je eentje papa te worden :hmmz :jerry -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.