Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 maart 2012 om 12:07 #17592846
Hahahaha is goed hoor ;)
29 maart 2012 om 12:53 #17592847@Eamane wrote:
Hoe bedoel je doorslikken? Zonder stopweek?
Dit moet ze even met de huisarts overleggen. Ik raad het zelf niet aan namelijk. De stopweek (dus de menstruatie) is om het niet bevruchte eitje naar buiten te werken. Ik ben het altijd liever kwijt dan rijk ;).Of die kans kleiner is als je al langer de pil slikt weet ik niet. Het zou best kunnen hoor. Volgens mij, als je kinderen wilt, duurt het ook altijd even voordat t weer lukt zegmaar. Je hebt die hormonen toch in je lijf, en na een tijdje gaan die zich wel opstapelen.
Maarre… Ik ben fysiotherapeut/masseuse. Geen huisarts ;). Wil best je vragen beantwoorden, maar ik weet ook niet alles ;). Dus misschien is het handig als je vriendin gewoon even de huisarts belt. Of gewoon de apotheek, zij kunnen ook prima advies geven op dit gebied en weten alles over de pil :)
@ Trash :jerry :thumb
ze heeft stopweek wel gehad! maar slikt pil vanaf vrijdag of zaterdag weer. dus nu bijna weekje aan pil.
29 maart 2012 om 13:30 #17592848Nieuwe How To op het opelforum, Hoe gebruik ik de pil? :jerry
29 maart 2012 om 13:32 #17592849:jerry
29 maart 2012 om 13:33 #17592850Trashmetal, schrijf jij ‘m ff? En dan plaatsen onder ‘Gereedschap’ aub ;)
P.s. maak er dan gelijk eentje over doorslikken :jerry
29 maart 2012 om 13:37 #17592851@RISL wrote:
Trashmetal, schrijf jij ‘m ff? En dan plaatsen onder ‘Gereedschap’ aub ;)
P.s. maak er dan gelijk eentje over doorslikken :jerry
Jordi, dat eerste okee
maar dat tweede gaat me te ver hoor…. :jerry29 maart 2012 om 15:26 #17592852@trashmetal wrote:
Nieuwe How To op het opelforum, Hoe gebruik ik de pil? :jerry
Kan knopje vind ik leuk niet vinden xD :mrgreen: :lol:
29 maart 2012 om 15:57 #17592853AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nieuw topic spuiten & slikken hahaha king: :jerry
29 maart 2012 om 16:03 #17592854@Helmer opelfan wrote:
Nieuw topic spuiten & slikken hahaha king: :jerry
KLIK : VIND IK LEUK king:
even vraag : of je na 1 week a 2 weken kan voelen of je zwanger bent? Of je dan warm koud hebt en buik kan groeien en buikpijn? En misselijk ligt in het hoofd? :hmmz dat zijn de symptonen van mijn vriendin.
29 maart 2012 om 16:05 #17592855AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hahahahaha :jerry
29 maart 2012 om 16:07 #17592856Dat klinkt meer als griep..
29 maart 2012 om 16:09 #17592857@usbstick wrote:
Dat klinkt meer als griep..
Dat zou ook nog kunnen heel toevallig maar zou kunnen.
Daarbij morgen ben ik toch bij huisarts voor mijn linkerschouder en voor steken bij het hart. :angel kan ik direct vragen hoe en wat :thumb29 maart 2012 om 16:11 #17592858@Darkspy wrote:
@Helmer opelfan wrote:
even vraag : of je na 1 week a 2 weken kan voelen of je zwanger bent? Of je dan warm koud hebt en buik kan groeien en buikpijn? En misselijk ligt in het hoofd? :hmmz dat zijn de symptonen van mijn vriendin.
Je hoeft je geen zorgen te maken, heb ik in het verleden ook gedaan… Drieduizend forums afgestrand, alleen maar paniekverhalen en d’r is nooit wat gebeurd. Zolang je vriendin de pil netjes en met regelmaat slikt kun je nog rustig gebruik van dr maken king:
Wat betreft zwangerschappen voelen na zo’n korte periode: De ene moeder zegt ja, de andere nee. Kortom: Verschilt per persoon.
Let erop dat menstruatie ook heel erg kan afwijken van het ‘normale’ in geval van eventuele stress. Dit kan dus ook om ‘ ben ik zwanger stress ‘ gaan ;)
29 maart 2012 om 16:16 #17592859@jeroenk wrote:
@Darkspy wrote:
@Helmer opelfan wrote:
Je hoeft je geen zorgen te maken, heb ik in het verleden ook gedaan… Drieduizend forums afgestrand, alleen maar paniekverhalen en d’r is nooit wat gebeurd. Zolang je vriendin de pil netjes en met regelmaat slikt kun je nog rustig gebruik van dr maken king:
Wat betreft zwangerschappen voelen na zo’n korte periode: De ene moeder zegt ja, de andere nee. Kortom: Verschilt per persoon.
Let erop dat menstruatie ook heel erg kan afwijken van het ‘normale’ in geval van eventuele stress. Dit kan dus ook om ‘ ben ik zwanger stress ‘ gaan ;)
je hebt gelijk, ze slikt altijd netjes de pil elke avond. En weet wel dat ze vorige week zaterdagavond(17 maart) pill had genomen en zondagmiddag sex hadden. toen dus week niks gedaan, en vorig weekend op zaterdagavond(24 maart) is ze volgens mij weer begonnen. Ze wil aan ene kant wel heel graag, maar wonen nog niet eens samen. Ze hoopt aan 1e kant dus niet maar andere kant weer wel. en ik weet dat dit meisje ware is voor mij. wij zijn allebei nog jong ( 20 en vriendin 18 )
29 maart 2012 om 16:24 #17592860wees wijs en kijk over een half jaartje verder ;)
29 maart 2012 om 16:26 #17592861Alsjeblieft doe t kind een lol en begin er niet aan. Eerst even je leven op de rails krijgen.
Zoals ik al zei, wss gewoon griep29 maart 2012 om 16:26 #17592862Ik zat in een soortgelijke situatie situatie zo’n anderhalf twee jaar terug ;)
Geloof mij maar, dat spul werkt echt verrekte goed, keer op keer! Hopelijk werkt het een beetje geruststellend.
Ik ken het gevoel, elke keer weer (bijna) een maand moeten wachten op uitsluitsel. Inmiddels kan ik er niet meer wakker van liggen…Gewoon genieten van elkaar :D
29 maart 2012 om 16:33 #17592863inderdaad, ik ga vanuit wat Eamane zegt een griepje, we zien over maand verder zei mijn vriendin ook zien wel over maand.
dusja ik denk ook van dat kind verdient beter, wij zijn jong! en nog geen baan enzo. anders horen jullie het wel over maand of langer :wors29 maart 2012 om 16:37 #17592864elke zwangere vrouw heb idd andere kwalen verschijnselen… dus daar kan je je niet op vast pinnen .. let wel ondanks dat er geroepen word griep epidemie is vorbij .. dr zijn altijd mensen die toch nog ziek worden ;)
en idd denken dat je zwanger ben dan kan je menstruatie weg blijven…
enne iets voelen verder met 2 weken .. weet je wat t probleem is .. die dokers rekenen 40 zwangerschap.. maar die rekenen niet vanaf je vruchtbare periode maar vanaf 1e dag laatste menstruatie dus ben je vaak 2 weken minder zwanger ;) aangezien je vruchtbare perioden 14 dagen na 1e dag laatste menstruatie is ongeveer gemiddeld enzo hahahmaar wat al gezegd is geworden hier ik zou ook gewoon nog ff maandje afwachten ;)
29 maart 2012 om 16:48 #17592865@Darkspy wrote:
inderdaad, ik ga vanuit wat Eamane zegt een griepje, we zien over maand verder zei mijn vriendin ook zien wel over maand.
dusja ik denk ook van dat kind verdient beter, wij zijn jong! en nog geen baan enzo. anders horen jullie het wel over maand of langer :worsWeet je wat het is je staat ook nog maar aan het begin van je relatie
Het eerste half jaar gaat meestal alles geweldig, maar dan
Zelf heb ik over een week ook 4 maanden met mn vriendin
Vind het nog steeds een schat van een meid maar er zijn dingen die ik nu zie en toen niet
Of wilde ze toen niet zien… ;)29 maart 2012 om 16:55 #17592866precies.. wilde je niet zien.. op die roze wolk ziet alles er ff beter uit..
29 maart 2012 om 18:30 #17592867AnoniemLid sinds:
1 January 1970Wijze woorden usbstick. klopt 100%
29 maart 2012 om 18:44 #17592869ja, en je blijft er in trappen hoe vaak je je neus ook stoot
29 maart 2012 om 19:07 #17592868AnoniemLid sinds:
1 January 1970haha ja idd. Als liefde blind maakt, hoe ken je dan door een roze bril kijken :hmmz
29 maart 2012 om 21:07 #17592870@trashmetal , dat klopt ook al ruzies gehad ? of mening verschillen, Ik wil maar die zul je altijd behouden.
En stokers zitten bij mij ook lekker dwars hier, alleen negeren we het maar voordat er problemen komen. :argue
@Helmer opelfan : Haha inderdaad :agentIk weet wel dat het heel anders voelt dan anders. Maar voordeel is ook, Ze laat mij in mijn waarde en ik haar. king:
Ik zit op voetbal ze wou ook op voetbal… Nou mijn vader en ik geregeld dat ze op voetbal kon, super blij ! zij bij dames en ik dwp3.
En allebei zelfde gedachten over bijvoorbeeld Werk dat dit echt belangrijk is! en mijn vriendin wil werken.
mijn ex in tegendeel moest ik stoppen met voetballen… moest ik niet werken zodat ik haar kon zien… :S dacht bekijk het. en straks lege rekening :vertag En vervolgens ook nog zeggen dat ik niet op mezelf wil wonen omdat ik mijn ouders niet los kon laten… dacht :fy1 jij bent papa kindje, ( ze is ook 16 nu 17 ) maar toch als papa iets vroeg boef bam deed ze het. als ik iets vroeg daarheen ? Nee ga maar alleen.. :swear , als ze der zin niet kreeg ,was ze bij mij thuis boef bam sjaga naar boven. en rest zal ik besparen.ben nu gelukkig :D :wub en deze laat ik niet gaan twee belangrijke dingen mijn meisje/familie en mijn opel ! :thumb
we sparen voor uit huis, en ze zegt ook eerst jij vaste baan hebben of contract anders komen we in problemen ( ze zit ook op school ze moet van mij dat afronden, na deze opleiding mag ze zelf beslissen verder of werken) :thumb -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.