Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 mei 2010 om 10:16 #17591733
origineel gepost door Piele
origineel gepost door McKaamos
origineel gepost door Piele
Opelroos nog vrijgezel..? ;)Nee, zij zit achter Baas J’s computer. ;)
Tenminste, als ik het goed begrepen heb gaat zij met hem iig ;)DAMN!! … ;)
Haha ;)
Sja, wel een mooie dame, maar is Zeeland niet een beetje ver voor een keertje sex? :P11 mei 2010 om 16:03 #17591734[/quote]
Haha ;)
Sja, wel een mooie dame, maar is Zeeland niet een beetje ver voor een keertje sex? :P [/quote]Whahaha! Het draaid niet allemaal om sex.. uhww.. :D
@biancaatje:
Vrouwtje vinden is het probleem ook niet ;)
Maar waar zijn al die keepers gebleven!
Iedereen is of bezet of 16 jaar!! :P
Meeting ga ik is goed opletten idd,DUSSS, iedere vrijgezelle dame die naar het Duitse auto festival of de de Corsa meeting gaat:
Heb twee corsa a’s, eentje met een krappe achterbank en eentje zonder achterbank at all, maar heb nog plek zat in mijn hartje… ;):angel:jerry
11 mei 2010 om 16:41 #17591735wtf gast lol
en 16 is goed… je gaat gewoon stappen met een fles breezer en een zak gombeertjes, werkt altyd.
11 mei 2010 om 16:47 #17591736Niet iedereen is een pedobear zoals jij Mayhem!
Bedankt voor het compliment McKaamos. Maar een keertje seks zit er niet in voor Piele, want BaasJ is nog steeds mijn liefje :wub
11 mei 2010 om 17:12 #17591737Whahaha!! omg.. :P
Lucky bas*rd die BaasJ, ik zal er mee proberen te leven… proberen he….:angel
11 mei 2010 om 17:17 #17591738origineel gepost door mayhem
wtf gast lolen 16 is goed… je gaat gewoon stappen met een fles breezer en een zak gombeertjes, werkt altyd.
Uhm, 16 goed? Net zo iets als “Drie keer zes is ook achttien”? “Hoe dichter bij de nul….”? of “Kleuters zijn net ferrari’s. Beetje krap om in te komen maar het scheurt wel lekker”?
:jerry:jerryIk geef toch de voorkeur aan wat meer jaren ervaring en wat nivo bij vrouwen…
origineel gepost door OpelRoos
Niet iedereen is een pedobear zoals jij Mayhem!Nice one! :jerry
Bedankt voor het compliment McKaamos. Maar een keertje seks zit er niet in voor Piele, want BaasJ is nog steeds mijn liefje :wub
You’re welcome :)
12 mei 2010 om 06:03 #17591739origineel gepost door Piele
Haha ;)
Sja, wel een mooie dame, maar is Zeeland niet een beetje ver voor een keertje sex? :P [/quote]Whahaha! Het draaid niet allemaal om sex.. uhww.. :D
@biancaatje:
Vrouwtje vinden is het probleem ook niet ;)
Maar waar zijn al die keepers gebleven!
Iedereen is of bezet of 16 jaar!! :P
Meeting ga ik is goed opletten idd,DUSSS, iedere vrijgezelle dame die naar het Duitse auto festival of de de Corsa meeting gaat:
Heb twee corsa a’s, eentje met een krappe achterbank en eentje zonder achterbank at all, maar heb nog plek zat in mijn hartje… ;):angel:jerry
[/quote]je kan ook zondag eens in kerkrade komen kijken.. weet niet vanwaar je komt maar wat je ver haalt is lekker zeggen ze.. :P
12 mei 2010 om 07:50 #17591740Dat is meer omdat het wel heel verdomd goed moet zijn om het van zo ver te gaan halen ;)
Waarom zou je iets slechts van ver gaan halen als dat ook dicht bij kan. Minder moeite ;)12 mei 2010 om 11:06 #17591741tja ik ben ook 6 jaar terug van amsterdam naar heerlen verhuisd voor de liefde.. en of het goed afloopt weet je nooit.. in mijn geval dan niet maar ja heb er weer wat geweldigs voor terug gekregen.. 2 kids huisje hondje en ondertussen nieuwe vriend
14 mei 2010 om 16:23 #17591742origineel gepost door biancaatje
tja ik ben ook 6 jaar terug van amsterdam naar heerlen verhuisd voor de liefde.. en of het goed afloopt weet je nooit.. in mijn geval dan niet maar ja heb er weer wat geweldigs voor terug gekregen.. 2 kids huisje hondje en ondertussen nieuwe vriendPedobear?
14 mei 2010 om 19:48 #17591743origineel gepost door biancaatje
och ff zo voor een nachie ben je wel weer ff van je probleempje af hihiennuh niet alle vrouwen praten er voer he… ik hou daar dus nie van ik doe t veel liever
Ja ok maar je snapte hopelijk welke richting ik op wilde :P
15 mei 2010 om 06:23 #17591744origineel gepost door Baas J.
origineel gepost door biancaatje
tja ik ben ook 6 jaar terug van amsterdam naar heerlen verhuisd voor de liefde.. en of het goed afloopt weet je nooit.. in mijn geval dan niet maar ja heb er weer wat geweldigs voor terug gekregen.. 2 kids huisje hondje en ondertussen nieuwe vriendPedobear?
???pedobear???? geen idee waar je t over heb hihihihi
15 mei 2010 om 08:36 #17591745Gaat best goed hier zie ik :D
11 juni 2010 om 13:59 #17591746nou tis nu toch weer stil hier hahahahahahahahaha
11 juni 2010 om 16:15 #17591747….sorry…. weggedut, nog steeds vrijgezel… ;)
11 juni 2010 om 16:40 #17591748urf het heir bijna neit te zeggen hahahahha maar ik ook weer sinds vorig weekend..
11 juni 2010 om 17:28 #17591749Hoe krijg je dat dan!:o
11 juni 2010 om 18:56 #17591750tja meer vrienden zijn dan verliefd en de vriendschapbelangerijker vinden dan de minieme gevoelsn die er zijn…
11 juni 2010 om 19:35 #17591751Ai..
Dan ken je idd beter zo uit elkaar gaan idd..
Maar niet getreurd, het word weer lekker weer,
jacht-seizoen is weer geopend!! :vertagSterkte iig!
11 juni 2010 om 19:43 #17591752ja pcies meetings komen er weer aan en in tegenstelling tot de mannen hier heb ik keus genoeg op meetings hahahahahaha
11 juni 2010 om 19:45 #17591753Ben er laatst eentje tegen gekomen die er opzich wel ok uit ziet, paar keer gebabbeld maar op persoonlijk vlak wat weinig aantrekkingskracht.. 1 reactie op een datingprofiel maar omdat ik niets met zwaarlijvige vrouwen heb kwa relatie (voor vriendschap maakt het me niet uit) toch maar een geen interesse berichtje gestuurd :( Het is ook niet dat ik voor 1 maand een belachelijke 30 euro uit ga geven.
11 juni 2010 om 20:11 #17591754origineel gepost door biancaatje
ja pcies meetings komen er weer aan en in tegenstelling tot de mannen hier heb ik keus genoeg op meetings hahahahahahaHahaha! Dus echte mannen komen niet op forums, maar op meetings? ;)
Gaan er ook weer heel wat mee pakken komende tijd!! :angelorigineel gepost door InjectTheVenom
Ben er laatst eentje tegen gekomen die er opzich wel ok uit ziet, paar keer gebabbeld maar op persoonlijk vlak wat weinig aantrekkingskracht.. 1 reactie op een datingprofiel maar omdat ik niets met zwaarlijvige vrouwen heb kwa relatie (voor vriendschap maakt het me niet uit) toch maar een geen interesse berichtje gestuurd :( Het is ook niet dat ik voor 1 maand een belachelijke 30 euro uit ga geven.Er bestaat ook nog zoiets als de kroeg en knalfeesten, stuk persoonlijker en er is nog lichamelijke interactie ook… ;)
11 juni 2010 om 20:18 #17591755Ben nooit zo’n uitgaansmens geweest dus dat werkt ook een beetje tegen :P
11 juni 2010 om 20:26 #17591756Koop een hond :P Of euhm, in supermarkten schijn je ook nogal makkelijk te kunnen flirten :jerry
Nee, gekheid maar er zijn wel meer manieren natuurlijk dan alleen uitgaan ;)11 juni 2010 om 20:27 #17591757tja heb ech wel zin om ff heerlijk te gaan stappen alleen gaat alles hier al dicht om 3 uur … ben zaandam gewent daar is alles ech wel laat open hahahah denk dat ik morgen eens ga kijken in het cafe van de carnavalsvereniging.. gezellig met bekenden en onbekenden..
@piele ik heb niet gezegd dat de echte mannen op meetings komen ipv forums haha alleen dat ik iets meer keus heb in vrijgezellen dan de mannen die nog een leuke meid zoeken die niet meteen help mijn man heeft een hobby bellen hihihi
maar ik heb mijn ex man leren kennen via internet.. doe ik niet meer liever face to face weet je meteen hoe ofwat.. ja je kan altid pas later achter dingen komen die je niet leuk vind maar het internet daten doe ik niet meer
zoals inject al zegt ik ga geen geld uitgeven elke maand voor zoiets.. en de reacties die je daar krijgt omdat je single mama ben (of milf zoals sommige het noemen haha) word je eccht niet goed van
die mannen denken alleen maar dat je makkelijk in bed te krijgen bent omdat je alleen bent en kids heb en dus geen tijd heb voor te gaan stappen oid:puke
heb de meest vreemde berichtjes gehad toen ik 6 jaar terug op dating site stond… -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.