Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › Dasmoerf Astra H Opc: Orange Crush!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 juni 2012 om 20:27 #17519370
Afgelopen week heeft de Opc een weekje bij Dhz Twente gelogeerd!
Er is een 3 inch uitlaat systeem vanaf de turbo op gekomen.
met 200cell magnaflow sportkat en 2 simons dempers. het eindestuk van de Opc is gebleven voor de standaard uiterlijk!Hier de foto’s die ik bij Dhz heb gemaakt met de Opc op de brug.
Downpipe+ flexibel stuk
magnaflow sportkat (200cell)
middendemper
Einddemper.
close up laswerk einddemper.
origineel sierstuk Opc
10 juni 2012 om 20:30 #17519371En nog een filmpje die ik en mijn broertje vanmiddag hebben geschoten.
[youtube:2q0szyb5]http://www.youtube.com/watch?v=MUfm-AGtliA[/youtube:2q0szyb5]
10 juni 2012 om 20:40 #17519372:wub :wub :wub :wub
10 juni 2012 om 20:49 #17519373:thumb
20 januari 2013 om 17:26 #17519374Rij alweer een tijdje rond met een logoloze grill.
en ook een direct route intake + diesel filterbak van Klasen.
inmiddels is er ook een universele intercooler van mishimoto gemonteerd.
Dit icm een klasen/courtenay inlaat hoedje!
een forge dumpvalve met originele dv afsluiter ook van forge.
custom rvs buizen 63mm.
En een versterkte wastegate actuator van forge.
Dit alles is gemonteerd door Crooke Tuning te Bunschoten.
Vervolgens is de Opc gechipt bij Unlimited Tuning te Amersfoort.
Met als resultaat:287.0 pk @ 5231 rpm
452.6 nm @ 3758 rpm
op de wielen.Rood= eerdere meting met de 3 inch uitlaat 1.9 diesel filterbak.
Blauw= na intercooler en software update!20 januari 2013 om 17:47 #17519375je foto’s doen het niet mark ;)
20 januari 2013 om 18:07 #17519376Hier doen ze het wel!
20 januari 2013 om 18:43 #17519377Mooie waardes. Ben wel benieuwd hoe snel die is tov mn standaard Mazda 3 MPS
20 januari 2013 om 18:51 #17519378hier doen ze het ook niet :thumbdown
20 januari 2013 om 19:04 #17519379Mooie wagen deze Astra OPC :wors , hier doen de foto’s het ook niet :( .
Groetjes Jurgen,
20 januari 2013 om 19:14 #17519380Schitterende foto’s Mark :thumbup
20 januari 2013 om 20:10 #17519381mooie opc en dito sound :thumb
21 januari 2013 om 10:16 #17519382Thx!
Ik kan de foto’s met mijn mobiel ook zien.
Maar zal aankomend weekend wel even kijken of ik ze via foto emmer kan plaatsen.21 januari 2013 om 20:59 #17519383@frank de jonge wrote:
Mooie waardes. Ben wel benieuwd hoe snel die is tov mn standaard Mazda 3 MPS
Alleen al de Nm moet al genoeg zeggen Frank?
Als hij er nu ook nog eens E85 in zou gooien heeft ie een rijdende Beemer killer!!
Weinig auto”s die standaard zijn uitgevoerd met een dubbele meer prijs die dat kunnen bij houden.Gr. Peter.
21 januari 2013 om 21:41 #17519384True Peter. Jiji hebt ook een hoger koppel dan mij maar de sprint van 80 naar 120 gaat net wat langzamer. Die Mazda doet dat in iets minder dan 3,6 sec. En dat is ech al belachelijk snel. Daarom ben ik benieuwd in hoe zulke tijden Dasmoerf ze doet. Zijn leuke cijfertjes king:
22 januari 2013 om 00:47 #17519385echt mooi spul Mark :wub
23 januari 2013 om 18:27 #17519386@frank de jonge wrote:
Die Mazda doet dat in iets minder dan 3,6 sec. En dat is ech al belachelijk snel. Daarom ben ik benieuwd in hoe zulke tijden Dasmoerf ze doet. Zijn leuke cijfertjes king:
Goede vraag! Dat word een keer meten. :D
25 januari 2013 om 21:26 #17519387Heb de foto’s nu via photobucket geupload.
Zouden nu wel zichtbaar moeten zijn!25 januari 2013 om 21:40 #17519388echt netjes dasmoerf king: kom je ook nog bankdrukken 10feb?
25 januari 2013 om 22:44 #17519389sorry, zag net dat je op de lijst staat :jerry
26 januari 2013 om 10:43 #17519390Ik kom sowieso langs om te kijken!
Of ik erop ga weet ik nog niet!26 januari 2013 om 12:16 #17519391Wow! Materiaaltje :D
Al vind ik de prestaties wel wat tegen vallen, die van mij had met alleen eds stage 1 en 60mm downpipe al 275pk met 430N/m (wat trouwens ook al minder is als ze bij eds opgeven)Ik zie dat het dus ook uit engeland besteld hebt, waardoor je dumpvalve een beetje lastig zit met je hoofdremcilinder.
Waar heb je eigenlijk die embleemlozee grill vandaan? Ik heb zoiets 2 jaar geleden ook proberen te vinden, maar ze waren niet naar me zin en deze ziet er zeer goed uit. :kewlpics
26 januari 2013 om 13:55 #17519392Ik heb bij klasen uit Duitsland het inlaat hoedje en direct route intake besteld.
En de Forge spullen heb ik via crooke tuning te bunschoten besteld.
Die heeft het ook gemonteerd en de 63mm buis pas gemaakt.
Dus heb zelf niks uit Uk gehaald.De 287pk is op de wielen. En zou rond de 300 pk op de krukas moeten zijn.
Voorlopig is dit meer dan genoeg, en al en hele verbetering ten opzichte van de standaard 240.De grill is te bestellen via gm tuning parts.
26 januari 2013 om 14:12 #17519393Ik denk wel iets boven de 300pk zelfs. Zit nogal wat verlies in hoor van krukas teruggerekend naar de wielen.
26 januari 2013 om 16:24 #17519394ik denk dat die 287 pk op de krukas zijn. Zou anders betekenen dat je meer dan 340 pk (verlies 20%) aan de krukas zou hebben en dat red je niet met huidige specs en LEH turbo.
In de voorbeeldgrafiek van Unlimited Tuning staat een insignia turbo 1.6 die na tuning iets meer dan 220 pk levert. Logischerwijs moet dit wel krukas-pks zijn omdat dit overeenkomt met de cijfers die Klasen en EDS geven. Zij geven altijd krukas-pk weer op de grafieken
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.