Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › dashbordverlichting Corsa 1.7 TD Elegance uit 2003
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 december 2012 om 14:39 #17253448
Hoi,
Ben sinds vandaag nieuw hier, we hebben een Corsa 1.7 TD.
De dashbordverlichting van mijn warmteregelaar en aanjager etc doet het niet.
Het frontje krijg ik er wel af maar daarna loop ik vast want ik heb geen idee waar die lampjes zitten en weet ook niet hoe ik dat hele binnenwerk eruit kan krijgen.
Iemand daar ervaring mee?Ik hoor het graag.
Bedankt alvast.
9 december 2012 om 09:12 #18082211Welkom Aad !!
Ik kan je niet zo goed helpen met je vraag dus dat laat ik even aan een ander over oke ?
Maar het is handig dat je aangeeft om welke type Corsa het gaat.
je hebt er zoveel :)Corsa A, Corsa B, Corsa C, Corsa D met allemaal zn eigen inrichting.
Als je dus een vraag heb over je auto dan is het voor het forum prettig als je dat er even bijzet.
Welk bouwjaar is je Corsa ?Rik :D
9 december 2012 om 10:43 #18082212Staat in de titel Rik 2003
Gaat om een corsa C.
9 december 2012 om 11:08 #180822139 december 2012 om 13:59 #18082214:D daar zou ik ook niet als eerste naar kijken hoor :D :D
Ik weet helemaal niet wat een Corsa C is. Ik weet alleen dat het een 1.7 diesel is uit 2003 met een turbo
Ik loop trouwens tegen een nieuw probleem op:Het betreft de achterruitverwarming, schakelaar brandt niet en achterruitverwarming doet het niet. Zekering onder de motorkap (30) is goed.
Als ik de schakelknop van de achterruitverwarming ( alleen het knopje en dus niet de schakelaar zelf want dat gaat volgens mij niet ) verwissel met het knopje van de airco dan brandt het knopje gewoon. Met andere woorden: volgens mij is er helemaal geen spanning.
Zou het kunnen zijn dat er nog ergens een zekering zit of een apart relais ofzo?
Ik neem aan dat als ik een draadbreuk zou hebben bij de achterruit dat geen effect heeft op de schakelaar, toch?Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen want het boekje biedt ook geen uitkomst.
Bedankt alvast in ieder geval.
9 december 2012 om 14:34 #18082215Oh ja, de lampjes achter mijn verwarmingsschakelaar heb ik inmiddels gevonden, het zijn volgens mij insteeklampjes.
Ik ga mijn achterruitverwarmingsprobleem even in een nieuw topic zetten om niet alles door elkaar te laten lopen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.