Ben bezig met het dashbord aan te sluiten,er zat een major sluiting in (zwart kwam tegen het ijzerwerk) dat is opgelost.
Zit alleen met’n dubbele rode (constante plus) die heb ik op’t klokje aangesloten,waarom die dubbel is is mij niet duidelijk,dacht eerst datie van de mistlampen was..
Dan zit ik nog met de benzine meter en koelwatewr temp. beiden krijgen mi. via de megastekker op het dashbord al de voeding of massa maar wat komt er dan op de meters (ieder lijkt een aansluiting te hebben of is er 1 voor de dashbord verlichting? ) : heb een zwart/groene,lila en ‘n groene draad over,bruin kan ook of grijs maar ook lijkt de dashboardverlichting het niet te doen (dashbord hangt nog los dus misschien slechte massa nu? ),bovendien als je nu het kontakt nu aanzet begint de blower te blazen en bij enigszins bewegen van’t dashbord houd tie er mee op (op de verwarming zitten een grijze en bruine draad en er zijn drie schuifkabel aansluitingen die mechanisch werken (2 voor de schuifjes en 1 voor open/dicht)
Is er een schema voor zoiets of wie weet hoe ik de boel moet aansluiten,zijn de draadkleuren nog hetzelfde als in 1970?? Krijgen de 2 meters hun stuurstroom via de megastekker die aangesloten zit op het dashbord en zijn de 2 seperate aansluitingen voor geschakelde massa (grijs)??
Weet iemand de oplossing??
Groet Simon