Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Dashboard Vraagje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 november 2009 om 23:51 #17214108
hey opelrijders
heb een vraagje over een daschboard van een astra f
kan hier een andere in bijv van een vectra b ?????
ben namelijk een beetje uitgekeken op het normale dashboard iemand een idee???
hoe het moet en of het een beetje te doen isfoto’s info
groeten jef
14 november 2009 om 09:38 #17550229ramt er een dashboard in van een astra G.
Mits aanpassing past alles erin.
Ik ben van plan om een astra F dash in mijne vriend zijn kadett D te Monteren.
In mijn kadett D komt er terug het originele dash in (vind ik echt een race-dash)grts
15 november 2009 om 20:20 #17550230origineel gepost door D-dett
ramt er een dashboard in van een astra G.
Mits aanpassing past alles erin.grts
en wat zijn die aanpassingen ??:P
succes met je d-kadett19 november 2009 om 23:28 #17550231Zit ik mischien bij de verkeerde topic????
:(
20 november 2009 om 15:35 #17550232Het Astra G dashboard is een stuk breder als het Astra F dashboard.
Je zal dus moeten gaan zagen om het passen te maken.20 november 2009 om 17:27 #17550233origineel gepost door D-dett
ramt er een dashboard in van een astra G.
Mits aanpassing past alles erin.
Ik ben van plan om een astra F dash in mijne vriend zijn kadett D te Monteren.
In mijn kadett D komt er terug het originele dash in (vind ik echt een race-dash)grts
als ik je een tip mag geven: bouw beter een e kadett dash in die d.. een astra f dash ligt gewoon niet mooi in een d…
20 november 2009 om 19:58 #17550234volgens mij had dennis jblfreak ook een g dash in z;n kadett zitten
zou je hem is moeten vragen voor de aanpassingen24 november 2009 om 18:50 #17550235Ben hier bezig een astra G dash in een E kadett te zetten en moet zeggen dat het aardig wat werk is maar aangezien een astra F dash erook inpast zal er niet veel verschil in zitten.
Alleen de schakelaars moeten wel wat aangepast worden voor de werking en de diepte schil veel dus even inkorten en nieuwe voorruitblazers maken.26 november 2009 om 17:02 #17550236origineel gepost door dinse
Ben hier bezig een astra G dash in een E kadett te zetten en moet zeggen dat het aardig wat werk is maar aangezien een astra F dash erook inpast zal er niet veel verschil in zitten.
Alleen de schakelaars moeten wel wat aangepast worden voor de werking en de diepte schil veel dus even inkorten en nieuwe voorruitblazers maken.moet je ook veel solderen en ophangbeugels veranderen of valt dat wel
waar ik namelijk het meest tegen op zit is de cockpit is dat zo aan te sluiten of moet er egt iemand met verstand aan de pas komen ?succes met je kadett e :kewlpics
greetz -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.