Dashboard verlichting

Forumindex Forums Modellen Corsa Dashboard verlichting

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    razerguy17

Heyhallo,

Ik heb al enkele topics gepost met kleine probleempjes die ik heb met mn corsa, maar over het algemeen doet de auto prima z’n werk. Zeker met 201.700 km op de teller.

Anyway, ik zit een beetje ermee dat de teller/console verlichting laatst weg is gevallen. Even later werkte de binnen verlichting ook niet meer. De handrem/motorstatus/grootlicht lampjes werken wel, maar het verwarmingslampje en het schermpje waar de tijd en datum op staan ook. Al resetten deze zich wel ieder uur fso, dit verschilt

Iemand van jullie een idee wat dit kan zijn? De zekeringen kloppen allemaal en zijn zover ik heb kunnen zien niet stuk. Dan blijven kapotte lampjes over lijkt me zo, al kan ik dit zelf wel fixen denk ik. Maar mss hebben jullie betere suggesties

Thanks alvast

SimpleFace

Als er zoveel lampjes tegelijk raar lopen doen zijn het niet de lampjes zelf maar de spanning naar de lampjes. Ergens heb je mogelijk een draadbreuk, halfgare zekering of een combinatie van deze dingen.
        Als je tijd/datum af en toe weer op 0 staat betekent het dat ze van de spanning af zijn geweest.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.