dashboard probleem:S

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling dashboard probleem:S

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230126
    lapland0
      Lid sinds:
      29 December 2010

      hallo,

      I heb en opel corsa C.

      Heb het meeste van me intrieur er al uit alleen me dashboard wil niet mee werken.

      alles aan de binnekant al los van schroefjes bouten en etc alleen bij me raam zit die nog vast.

      hopelijk weet iemand van jullie waar die zitten zodat ik kan beginnen met e intreur te bewerken

      vriendelijke groet

      lapland0

      #17782033
      aad102
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2005

        het is een wilde gok, maar het kan zijn dat je de parafan bij je voorruit moet demonteren en dat daar dat fijne boutje/moertje bevind wat je dashboard nu nog op zijn plek houd.
        Nogmaals het is een gok, heb ze daar bij diverse auto’s kunnen ontdekken..

        Succes!
        Grtz Arie

        #17782034
        aad102
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2005

          het is een wilde gok, maar het kan zijn dat je de parafan bij je voorruit moet demonteren en dat daar dat fijne boutje/moertje bevind wat je dashboard nu nog op zijn plek houd.
          Nogmaals het is een gok, heb ze daar bij diverse auto’s kunnen ontdekken..

          Succes!
          Grtz Arie

          #17782035
          lapland0
            Lid sinds:
            29 December 2010

            oke maar mijn dashbaord bestaat uit 1 geheel

            wat dat betreft bn ik ng e leek op die gebieden Wat is en parafan

            ik heb wel al op internet gezien dat de voorste rand van de dash bij het raam met de ventilatie apart onderdeel is ik weet niet of dat bij de mijne zo is de mijn is uit 2001 en C dus …

            alvast bedankt

            #17782036
            lapland0
              Lid sinds:
              29 December 2010

              alles wat hier staat heb ik nauwkeurig gevolgd behalve dat als j ebeetje pielt je stuur er neit moet afhalen het ook lukt

              http://www.carputerforum.nl/carpc/showthread.php?4374-How-to-dashboard-eruit-trekken-van-opel-corsa-c

              maar krijg hem er nog niet uit op het laatste plaatje zie je hem met en rooster dat bij het raam zit.

              Dat zit bij mij vast aan me dash. dus 1 geheel.

              Ik heb al mensen horen zeggen dat ik ergenst in e motor ruimte moet gaan zoeken maar daar vindt ik ook niks

              #17782037
              kadett4x4
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 July 2004

                de parafaan zit aan de buitenkant onder je ruitenwissers.
                ga dan eens onder de ruit aan het zoeken, naar moeren.
                ga anders eens vragen bij een opelgarage.

                groeten.

                #17782038
                lapland0
                  Lid sinds:
                  29 December 2010

                  zo me dashaboard is er uit or (eindelijk) duurde effe voor dak de goede allemaal had te pakken maar hui is er uit zonder het stuu los te maken :D

                  bedankt allemaal

                  PS: de 1e laag staat alweer lekker te drogen

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.