Dashboard openen

Forumindex Forums Modellen Manta Dashboard openen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    MOOK
    Deelnemer

Wie weet een simpele manier om het dash te openen en dan iets voor de klokken weg te halen, er iets naar beneden gezakt en hangt nu voor mijn kmteller( niet de snelheidsmeter). Lijkt wel een stukje tape ofzo waarmee het folie vast zat.

mantadevil
      Deelnemer

even je kap weghalen waar de schakelaars van de kachel en achteruit verwarming in zitten die wip je er zo uit
        daaronder zitten schroefjes waar je die lange kap weg haalt die over je sctuur kolom loopt
        daarachter zitten weer schroefjes van je zwarte kap can je tellerbak ook zitten er 2 waar je verlichting van detellerbak zit
        dan trek je de kap eraf en zie je vanzelf schrofjes zittten waarmee je de plastic kap eraf kunt halen

Freestyler
        Deelnemer

Als je de kappen eraf hebt, kun je de km teller eruit halen door de 2 schroeven (links en rechts van de teller) los draaien, dan de kabel achterop los halen en je kunt de teller er dan zo uit nemen

MOOK
          Deelnemer

Het idd gelukt, die 2 schroefjes had ik nog niet gezien, kabel hoefde niet los, ik kon zo bij tellers, er zat een sticker tussen, waarschijnlijk een sticker af fabriek. Maar die er tussenuit en alles zit weer in elkaar.

Thx boys

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.