dashboard loshalen

Forumindex Forums Modellen Tigra dashboard loshalen

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    timoklein1989

Aangezien mijn verwarmingsradiator kapot is en vervangen moet worden moet het hele dashboard eruit.

Iemand een idee in wat voor volgorde en waar de schoefjes zitten die losmoeten?

Alvast bedankt voor de hulp!!!!

1985
      Deelnemer

ik heb dit nog nooit hoeven doen, maar heb je airco ? heb je een tweede airbag ? heb je stoel verwarming ?

Ik heb geen tweede airbag en ik zou proberen de onderkant, het dashboard kastje en het boven plaatje weg te halen, en dan kijken of ik er bij zou komen, als dat niet lukt zou ik de midden console los halen (bediening paneel + audio + asbak + scherm), het klokken spel en het stuur.

Ik vermoed dat je dan een heel eind komt om het dashboard er uit te kunnen pakken.

voor het loshalen van deze attributen kun je in de zoek functie hier op het opel forum wel wat handleidingen halen .

ik kwam 1 link in mijn favorieten staan, misschien heb je er wat aan: http://home.wanadoo.nl/s_smit/dashboard/html/dashboard-uitbouw.htm

TigraTunerke
          1985
          Deelnemer

origineel gepost door TigraTunerke
            http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=127932

hehehe :wub helder :P meer koffie :angel

timoklein1989

Die had ik nog niet gezien:P

TigraTunerke

Is het gelukt?

timoklein1989

Ik heb het nog niet geprobeerd. Eerst nog even kijken waar ie los moet. Nu heb ik ook horen zeggen dat je eventueel die lekker ook kan dichten met een of ander anti lek middel?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.