dashboard lampjes passen niet

Forumindex Forums Modellen Corsa dashboard lampjes passen niet

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    corsa100

hallo

ik heb dashboard lampjes gekocht deze (https://www.xenonlamp.nl/dashboard-verlichting-draaifitting” onclick=”window.open(this.href);return false;)

en die wou ik in mijn klokje en teller steken maar die passen niet? ik kan ze er wel in drukken en zodra ik ze wil vast draaien breekt het pootje af en dit is al met paar lampjes gebeurt hoe kan dit?

lampje gaat er wel helemaal in je hoort een klikje als ik ze er in druk maar het is echt puur zodra ik ze wil vast draaie de pootjes breken

gr

johanhummer9
      Deelnemer

Volgens kan je ze alleen maar monteren en demonteren als je met de klok mee draait of tegen de klok in.

Dus dezelfde manier bij monteren en demonteren

corsa100

@johanhummer9 wrote:

Volgens kan je ze alleen maar monteren en demonteren als je met de klok mee draait of tegen de klok in.

Dus dezelfde manier bij monteren en demonteren

Heb beide kante geprobeerd maar gaan de pootjes nog kapot

Byjugo
          Deelnemer

Ik heb de originele osram fittingen gebruikt, en daar t5 lampjes in gezet. Past altijd :thumbup

corsa100

@Byjugo wrote:

Ik heb de originele osram fittingen gebruikt, en daar t5 lampjes in gezet. Past altijd :thumbup

Hoe heb je dat gedaan kan je die er gewoon uittrekken en de nieuwe er insteken?

corsa100

Heb de lampjes nog een keer geprobeert en had nu de pootjes wat na benede gebogen. Lampjes deden het nu wel maar als je maar 1 tik geef dan gaan ze knipperen.
                of ze gaan uit.hoe kan je dit probleem oplossen verder de pootjes nabenede heeft geen zin dan pas het niet meer

Opel-Girl

ik heb ook blauwe lampjes gedaan in me dashboard alleen doet de middelste het niet met die blauwe led, als ik standaard witte erin terug doe geeft die wel licht iemand enig idee hoe dat komt? op A en C doen de blauwe ledjes het wel.

Oenatje
                  Deelnemer

heeft met de kwaliteit te maken, ik had ze op ebay gekocht en die zijn wel goed

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.