Dashboard kastje vectra c/ gts

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dashboard kastje vectra c/ gts

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    ralph3000
    Deelnemer

Hallo allemaal.

Na nu al 4 jaar zonder echt noemenswaardige problemen met onze gts gereden te hebben , heb ik nu toch iets wat me echt irriteerd.
      Als ik rij valt zowat om de 10 min het dashboard kastje open :swear , zeker nu de 19inch zomerwielen er weer onder liggen en hij toch wat stugger is wordt het natuurlijk nog erger.

Weet iemand hoe ik de bekleding van het deksel aan de binnenzijde los krijg? Of weet iemand een oplossing. Het lijkt erop dat de pennen niet ver genoeg meer naar buiten komen.

Alvast bedankt voor de info. :thumbup

Groeten Ralph

midnight black
      Deelnemer

De binnen/buitenzijde van de klep zit bij de meeste Opels verlijmd, gaan de pennen wel soepel op en neer en helemaal naar buiten als de klep open is?
        Dan is ie waarschijnlijk te strak afgesteld zodat ie niet goed in de gaten valt.

ralph3000
        Deelnemer

@midnight black wrote:

De binnen/buitenzijde van de klep zit bij de meeste Opels verlijmd, gaan de pennen wel soepel op en neer en helemaal naar buiten als de klep open is?
          Dan is ie waarschijnlijk te strak afgesteld zodat ie niet goed in de gaten valt.

Nee, het lijkt als of de pennen blijven hangen ( niet helemaal naar buiten komen) daarom wilde ik de binnen bekleding van het deksel eens los maken.
          Maar als het geheel verlijmd is wordt het een lastig natuurlijk. :hmmz

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.