Dashboard kast gaat van zelf open Vec C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dashboard kast gaat van zelf open Vec C

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    nosc

Hoi,

Mijn dashboard kastje heeft kuren, hij valt open als je aan het rijden bent.

Heel hinderlijk, weet iemand een oplossing?

gr,

Henk

speaker
      Deelnemer

Waarschijnlijk valt ie niet lekker in zijn slotje of is het veertje binnenin lam/krom/whateverrr.

ff je klepje open maken ( bestaat uit 2 delen ,dacht ik ) dan kan je het zo zien !

Opel4all
        Deelnemer

Hallo,

Wat ook wel eens wil helpen is het volgende:

De Torxschroefjes iets losdraaien waarmee het kastje zelf vastzit, dan het kastje zover mogelijk naar boven duwen, en alles weer vastdraaien.

Het kan zijn dat de klep niet helemaal recht/scheef op het kastje zit, daardoor komt het slot niet recht tegenover elkaar te zitten, dit wil nog wel eens helpen.

Groetjes, Joche

ReNeGade316

ik heb hetzelfde probleem moet het dashboardkastje meestal met grof geweld sluiten en dan nog valt ie tijdens het rijden weer open maar dacht dat het kwam door zware belasting 2 opbergmapjes stampvol cd’s ofzo maar is inderdaad wel errug vervelend

DOCTOR007
            Deelnemer

Is gewoon behekst:D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.