dashboard Kadett E in Ascona C,iemand al eens gedaan?

Forumindex Forums Modellen Ascona dashboard Kadett E in Ascona C,iemand al eens gedaan?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    asconahobbyist
    Deelnemer

Zit ns te piekeren of ik nog wat leuks aan mn witte Asci kan veranderen,zodoende kwam ik uit op een Kadett E dashboard,en dan niet alleen de tellerklok (die heb ik er al in,lcd van een GSI) maar het complete dashboard.
      Qua steuntjes,ophanging enzo zal het wel uitkomen op zelf maken maar hoe zit het bijvoorbeeld met de stuurstang qua lengte?,want heb het idee dat het dash van een Kadett E dieper is als van een Ascona.
      Daarentegen heb ik wel eens een D Kadett gezien met een C Ascona dash,maar bijvoorbeeld ook wel met een E Kadett dash.
      Ik weet dat gewoon proberen de meest voor de hand liggende optie is,maar om nou een E Kadett dash te kopen voor een hoop geld,dan mijn Asci leegslopen en passen,das ook weer zo iets.

eddepet007

Heb ooit eens manta gehad met e dasch bord was niet super mooi vindt ik maar c ascona moet denk ik wel gaan

Dré
        Deelnemer

Ik heb voor je een dash liggen. van een 91 er e kadett
          Als je me pmt dan zal ik je fotos toedoen.

Groeten André

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.