Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Vandaag deden ineens de naalden in me dash, ecc, knipperlichten, radio en binnenverlichting het niet meer. De normale verlichting buiten doet het nog wel.
de verlichting en controle lampjes doen het wel van het dash.
kan zo snel geen kapotte zekering vinden. En nou net me looplamp kapot
iemand een idee wat dit kan zijn?
Gaat om een vectra b1
Bij postnl in zo’n ahum vw crafter.
rij ook prive regelmatig bij je door het dorp, ik woon zelf tussen de weilanden tegen de a28 aan.
rij zelf met een vectra b1 station, kleur champagne grijs. En angeleyes.
Denk het niet. Rijd niet altijd bij jullie in het dorp. Alleen als een vaste chauffeur ziek of vrij is.
kom je vast wel een keer tegen, dan zal ik wel zijnen