dasboard neon

Forumindex Forums Modellen Astra dasboard neon

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    jancootje

hallo ik heb een vraagje ik wil graag bij men dashboard onder bij de pedalen en bij de Passeniers kan neon balkje plaatsen
      maar nu staat er op de verpakking niet tedicht bij de pedalen plaatsen en niet tedicht bij het elektro Circuit

iemand hier ervaringen mee ???

groeten janco

Anoniem

Voor dat soort dingen moet je vooral op cartuningforum.nl, petjesenopenpijpen.nl of zoiets zijn ;)

Zonder gekheid, logisch toch, anders schop je ze kapot of verwarmt/stoort de electra..

ZakhooiTM
        Deelnemer

De hoge spanning die neon nodig heeft om te branden kan de electronica storen in de buurt.
          Hoeft niet te gebeuren maar het is mogelijk.

SimpleFace

Uit de buurt van de pedalen i.v.m veiligheid, als dat ding loskomt op een warme dag en blokkeert jou rem of gas etc is dat niet zo fijn. En bij sommige modellen heb je elektrische pedalen dus daar kan zo een neon balk ook op storen. Zeker als het goedkoop chinese prul is zou ik het niet gebruiken, neem dan gewoon LED verlichting, dat genereert tenminste niet van die smerige elektrische velden.

Wouter1991

Ik zou ook voor LED gaan.

Neon is Tjoening, en ruk.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.