Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Da's pas steunfraude!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 september 2010 om 21:20 #17225789
Zo, deze meneer heeft er pas echt een specialiteit van gemaakt!:vertag
:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry
11 september 2010 om 10:06 #17727202Druk baasje. Als hij ze werkelijk alle 55 heeft gemaakt.:hmmz
11 september 2010 om 10:33 #17727203nja, hij maakt ze in ieder geval en ze zijn in frankrijk..
wat denk je van al die poolse gasten die hier werken?
wijf met kind zit thuis in polen, maar ze krijgen dus wel nederlandse kinderbijslag!
11 september 2010 om 16:57 #17727204ligt dat aan de mensen die er “gebruik” van maken of onze !@#$%^& regering????als ik hier zou komen werken en ik kreeg allemaal die extra’s zou ik ok geen nee zeggen :P
11 september 2010 om 18:01 #17727205Da’s ook wel weer waar Deef!:P Maar dit kost KLAUWEN met geld natuurlijk, vind je het gek dat er een crisis ontstaat denk ik dan…:thumbdown
11 september 2010 om 18:22 #17727206de crisis is niet veroorzaakt door de “gewone”man,maar die is er wel de dupe van!maarja,je doet dr nix aan.zometeen wordt dit weer zo’n ellenlange discussie over DE CRISIS
11 september 2010 om 18:27 #17727207Ja, da’s zeker waar, wat ik eerder al een keer zei is steunfraude eigenlijk maar een druppel van een hele emmer…:vertag
Wat me meer verbaasd is dat die vent 55 vrouwen met kind heeft kunnen inschrijven op een tweekamerflat voor er een belletje ging rinkelen…:o
11 september 2010 om 18:35 #17727208bij steunfraude komen ze er vaak gemakkelijk vanaf…als het geld “op” is.van een kale kip kun je niks plukken.en de fraudeurs hebben niks zwart op wit,geen koophuis e.d.
maar owee als je altijd netjes gewerkt hebt,niks gefraudeerd of zo en (buiten je schuld om) schulden hebt bij de belasting…………
DAN WETEN ZE JE TE VINDEN!!!laten ze beslag leggen op alles wat je op gebouwd hebt :swear
ik zeg:laat die fraudeurs maar alles terugbetalen,met boete!!al doen ze dr hun hele leven over!!
en alle 55 vrouwen terug naar waar ze vandaan komen!!zij frauderen net zohard mee….11 september 2010 om 20:42 #17727209:cool:lijkt nl wel, maar ik denk dat ze er hier pas na 100 kinderen achter komen
11 september 2010 om 20:46 #17727210Heel makkelijk op te lossen. Gewoon kinderbijslag geven tot maximaal 2 kinderen. De rest is je eigen probleem, want je kiest er zelf voor, dus moet je er ook maar helemaal zelf voor zorgen.
11 september 2010 om 21:22 #17727211Ik vind de kinderbijslag zowiezo niet van deze tijd. En ik heb zelf kinderen. Vind het wel lekker, maar ik snap de beloning voor het hebben van kinderen niet. Je kiest er zelf voor.
12 september 2010 om 00:06 #17727212origineel gepost door 2000
Ik vind de kinderbijslag zowiezo niet van deze tijd. En ik heb zelf kinderen. Vind het wel lekker, maar ik snap de beloning voor het hebben van kinderen niet. Je kiest er zelf voor.Zal wel iets gristelijks zijn uit de tijd dat kerk en staat nog niet gescheiden waren, je kent dat wel, zolang mensen heen gaan en zich voortplanten is vadertje kerk tevreden.
12 september 2010 om 17:08 #17727213Nou, als alle kinderen van hem ijn verslijt hij hem niet alleen met pissen:D
12 september 2010 om 18:49 #17727214origineel gepost door InjectTheVenom
origineel gepost door 2000
Ik vind de kinderbijslag zowiezo niet van deze tijd. En ik heb zelf kinderen. Vind het wel lekker, maar ik snap de beloning voor het hebben van kinderen niet. Je kiest er zelf voor.Zal wel iets gristelijks zijn uit de tijd dat kerk en staat nog niet gescheiden waren, je kent dat wel, zolang mensen heen gaan en zich voortplanten is vadertje kerk tevreden.
-offtopic
natuurlijk de christenen hebben het weer gedaan:puke
denk na man, als nederland geen christelijke wortels had zouden we of communist zijn of moslim:hmmzmag jij kiezenon topic: heb zelf 2 kinderen en ben het wel met 2000 eens dat kinderbijslag achterhaald is, andere kant is zoals je in andere landen ziet dat er geld wordt gegeven door de regering omdat er te weinig kinderen worden geboren= vergrijzing
12 september 2010 om 19:39 #17727215origineel gepost door champo
Heel makkelijk op te lossen. Gewoon kinderbijslag geven tot maximaal 2 kinderen. De rest is je eigen probleem, want je kiest er zelf voor, dus moet je er ook maar helemaal zelf voor zorgen.Ja da’s wel een goeie! Of inderdaad helemaal afschaffen (en ja ik heb er ook een…)
En wat gristelijk betreft, is meer een katholiek gebruik volgens mij om een groot gezin te stichten. :vertag En daar vind ik nog niet veel mis mee, maar ik heb ooit buren gehad die het ene zwakzinnige kind na het andere kregen. Lekker met z’n alle naar de kerk op zondag en de ene rolstoel na het andere electrische karretje kwam voorbij. De meest hoogbegaafde ging naar de lomschool met een hele dikke bril. Heb het kunnen volgen tot kind nr. 12 en toen ging ik verhuizen…
12 september 2010 om 19:57 #17727216origineel gepost door Vinci
origineel gepost door champo
Heel makkelijk op te lossen. Gewoon kinderbijslag geven tot maximaal 2 kinderen. De rest is je eigen probleem, want je kiest er zelf voor, dus moet je er ook maar helemaal zelf voor zorgen.Ja da’s wel een goeie! Of inderdaad helemaal afschaffen (en ja ik heb er ook een…)
En wat gristelijk betreft, is meer een katholiek gebruik volgens mij om een groot gezin te stichten. :vertag En daar vind ik nog niet veel mis mee, maar ik heb ooit buren gehad die het ene zwakzinnige kind na het andere kregen. Lekker met z’n alle naar de kerk op zondag en de ene rolstoel na het andere electrische karretje kwam voorbij. De meest hoogbegaafde ging naar de lomschool met een hele dikke bril. Heb het kunnen volgen tot kind nr. 12 en toen ging ik verhuizen…
En de paus maar voorbehoedsmiddelen tegen houden. :sleeping
13 september 2010 om 05:23 #17727217ik heb zelf 3 kids… de kinderbijslag is voor zover ik het weet tot max 5 kinderen hier in nederland..
maar met een part time inkomen en een aanvullende uitkering (ik wil nie tmijn carriere voor mijn kids laten gaan zeker niet nu ik alleen met de kids ben’) ben ik toch heel blij met de kinder bijslag…
en het is geen kadootje omdat je kids heb maar om (om het maar ff zo te zeggen) vooral mijn soort mensen te helpen in het onderhoud van d ekinderen… want ik mag dan wel gescheiden zijin maar wij hebben co ouderschap en dus is er voor beide partijen geen recht op alimentatie.. en al was die er wel dan word je daarvoor gekort op je uitkering….ik vind alleen dat er of in heel europa gelijk gesteld moet worden die kinderbijslag.. als je hoort wat ze bijvoorbeel din belgie kinderbijslag krijgen….
ik krijg voor 2 kinderen bijna 400 euro per 3 maanden.. dat krijgen ze in belgie per maand per kind…(niet dat je het altijd red hoor voor 2 kinderen beetje normaal kleren en schoenen te kopen want dat is waar de meeste mensen incl ik de kinderbijslag voor gebruiken
13 september 2010 om 06:44 #17727218Grappig waar dit op uitdraait.
Ik ben niet gelovig en ik heb geen kinderen.. dus mijn geheel objectieve gedachte:
Vergrijzing oplossen door fokken====> no go… dat is namelijk het probleem uitstellen en een nieuw probleem creëren…immers; alle kinderen nu geboren zijn straks net zo hard een medeoorzaak van vergrijzing… het wordt simpelweg te vol.. toch zeker met de middelen die Nederland B.V. tot haar beschikking heeft.
Kinderbijslag alleen uitkeren aan mensen die het nodig hebben..de rest van de fondsen voor opvang gebruiken.
13 september 2010 om 09:03 #17727219of uitkeringen aanpassen aan het inkomen.. je kan mij niet wijsmaken dat bijv die topmanne.. die 3 ton per jaar vedienen de kinderbijskag ech nodig hebben
13 september 2010 om 09:45 #17727220In Zweden doen ze dat… Daar zijn bekeuringen aangepast aan je inkomen, toeslagen enz… Daar krijg je een jaar lang doorbetaald ouderschapsverlof, zowel vader als moeder…
Wat vergrijzing betreft, de bevolkingscurve moet gewoon zo lineair mogelijk zijn, dan zou de regelgeving zo ingesteld moeten kunnen worden dat alles vrij goed in balans is. Pieken en dalen zijn vooral funest…
13 september 2010 om 17:26 #17727221mm heb zelf ook kinderen vind het ook mooi geld er bij
maar idd tot 2 kinderen ofzo
ander zijds je neemt ze zelf in vele gevallen dus ook eigen verantwoordelijkheid
waarom zou de overheid betalen voor pleziertje van de ouders
13 september 2010 om 18:18 #17727222Vind meer-lingen wel een uitzondering….:angel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.