Danny de Haan stelt zich voor

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Danny de Haan stelt zich voor

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    dannydehaan

Hallo allemaal,

Zoals m’n nickname eigenlijk al verklapt, ik ben Danny de Haan, 22 Jaartjes oud en woon in Montfoort, dat ligt vlakbij Woerden.

Op dit moment rijd ik een Nissan 100NX GTI. Die heb ik nog een weekje, dan gaat ie weg.

Ik heb vorige week vrijdag een nieuwe Corsa besteld bij de Opel dealer omdat ik toe was aan een zuinigere auto. Het betreft een Sport 1.4 uitvoering. Ik heb er de volgende opties op genomen.

Cool pakket
      Wheater Pakket
      Winter Pakket
      OPC Line Pack 1
      Technik pakket

Verder ben ik niet echt veel met de auto van plan. Enigste plannen zijn:

10″ Subwoofer (Kicker) in het zijpaneel waar normaal gesproken de ehbo doos hoort te liggen, weet niet of het mogelijk is, dus gelijk een vraag aan jullie, is het mogelijk om op de originele cd30? radio van opel een versterker aan te sluiten, of moet ik een aftermarket radio kopen?

Kan ik dit zelf doen of moet dit bij opel zelf gebeuren ivm fabrieksgarantie?

Zodra ik m’n auto heb (Kijk er erg naar uit) zal ik hier een paar foto’s posten.

RonaldH

welkom:thumbup

alle info vind je in de desbetreffende topics;)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘Danny de Haan stelt zich voor’ is gesloten voor nieuwe reacties.