Dan wel, dan niet starten Astra turbo diesel 2001

Forumindex Forums Modellen Astra Dan wel, dan niet starten Astra turbo diesel 2001

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Bollie

Beste forum leden,

Wij zitten met een hele vreemde storing in onze Astra turbo diesel van 2001

Of hij springt in een keer aan :D of hij doet helemaal niets :( daarbij gaat wel het voorgloei lampje in een keer uit. Startmotor draait niet rond en men hoort ook geen ‘ klik’ Nu heeft Beun de Haas de startmotor (ruil) vervangen maar het probleem doet zich nog steeds af en toe voor. Mijn vrouw is van de auto afhankelijk en het geld groeit ons niet op de rug voor weer een dure reparatie.

Ik begrijp dat ik met bovenstaande (waarschijnlijk) niet helemaal volledig ben, dus vraag maar mocht dat nodig zijn.

Bollie

Het lijkt wel erg veel op deze onderstaande :shock:
        viewtopic.php?f=5&t=169756

wim-v6
        Deelnemer

niet Volledig: dat kan wel kloppen, de term Turbo Diesel is heel ruim genomen, Elke geleverde dieselmotor in de Astra-G (1998 t/m 2005) heeft een Turbo er aan hangen.

Doet ie dit zowel koud als warm???

je beun de haas moet eens meten op het schakelcontact bij de startmotor als ie niet start..

Zo ja, denk ik eerder aan Contact slot of Startmotor voorschakel relais (indien aanwezig / afhankelijk van type dieselmotor).

Willem

Bollie

Hallo Wim,

Dank voor je reactie en hij doet het dus zowel koud als warm.

wim-v6
            Deelnemer

Ga je Toch Richting Contact slot, of slecht contact…

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.