Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Dan heb je zo’n grote auto….
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 december 2012 om 09:09 #18083189
Wij hadden ook zo’n probleem, alleen in de vorm van teveel hulpmiddelen als rolstoel, sta-orthese etc.
Dan is zo’n bus echt ideaal hoor.Wat past er nu in de bus:
-Rolstoel
-Sta-orthese
-Zit-stoel
-4 kratjes boodschappen
-BMX fiets van m’n zoontje
-emmer met autowasspullen
-kratje met auto-voorzieningen (vestjes, driehoek, deken, noem maar op)Echt ideaal zo’n Vivaro, de aankoop van het jaar voor ons.
Natuurlijk is het een enorm verschil met een luxe wagen qua comfort, maar het gebruiksgemak van zo’n bus maakt dat ruimschoots goed. Qua verbruik zit in nu na een paar maand rijden op 1:14,5 voor de 84Kw diesel versie.
Inmiddels zelf de ruiten achter en zijkant maar voorzien van 5% folie om het zicht naar binnen weg te nemen.13 december 2012 om 06:47 #18083190Persoonlijk zou ik voor de vivaro gaan, maar…… Mijn vrouw heeft een citroen (sry jongens…) c4 grand picasso (7 zitter) gereden. Daar krijgt je wel 3 stoeltjes naast elkaar in. Maat van mij heeft die kar daar juist om gekocht, tis wel een citroen….. (Kan dit niet vaak genoeg herhalen). Of misschien een ford galaxy daar krijg je volgens mij ook een meute kids in :)
13 december 2012 om 07:49 #18083191Dan ging ik voor de Ford Galaxy (of S-max) ipv de Citroen…
13 december 2012 om 12:32 #18083192Baba wrote:c4 grand picasso . Daar krijgt je wel 3 stoeltjes naast elkaar in. Maat van mij heeft die kar daar juist om gekocht, tis wel een citroen../quote]Ik heb juist de Vec C gekocht omdat ik toendertijd een derde kind kreeg. 3 kinderzitjes past prima op de achterbank. Tja, het is geen aquarium zo als een Picasso of Galaxy :sleeping Maar dan zou ik toch liever voor de Zaf gaan. Die is niks breder maar wel hoger, dus ook meer bagage ruimte achterin zou je verwachten.
Groet jraaf.
13 december 2012 om 20:30 #18083193@astraTD wrote:
Zo’n bus weegt degelijk toch wel meer als een vectra of ben ik nou gek? :wtf
Tarief voor een Vivaro bestel (dubbelcabine 2.5 is 1750kg +/-) als Particulier is inderdaad.
Je kan met de 2.5CDTi zonder roetfilter zomaar 1 op 15 halen… ik weet hier iemand die 1 op 17 kan redden met een Vivaro 2.5CDTi
Dus veel duurder rijdt het niet..
oja, het haalt nog 200km/u ookWillem
13 december 2012 om 20:47 #18083194leuk topic.
met zo auto was ik denk ik verdwaald :Pdit alles. dus 2 kids, kinderwagen papa en mama en een hond.
paste toch allemaal hier in.
het was natuurlijk wel een gepruts :P
moest eerst de rugleuning van de bank naar voren klappen, wielen van de kinderwagen er af, dan de kinderwagen achterin drukken, wat niks over hield, wielen in de kinderwagen, ook nog weer zo dat ze mijn speakers niet uit de hoedenplank drukken en dan voorzichtig dicht doen.
MAAR HET PASTE!!toen de 2e kleine was was de corsa wel snel geruild tegen een astra 5 deurs hoor, want om op die manier geregeld je auto in te pakken was geen lolletje haha.
16 december 2012 om 21:14 #18083195nergens last van met de kleine van ons die gaat gewoon lekker in de stoel zitten en klaar en als er andere mee willen met ons dan passen ze zich maar aan de kleine van ons gaat voor , de buggy achterin de koffer van de vectra en wat kleine spullen en hij is ook vol had ik vorig jaar maar de station niet weg gedaan dan had ik meer ruimte gehad en inderdaad hoe meer kinderen je heb des temeer ruimte heb je nodig dus dan toch maar een vivaro aanschaffen
18 december 2012 om 13:26 #18083196Zag een reactie over de lodgy, het grote voordeel hiervan is dat een lodgy niet zwaar weegt in verhouding tot wat je krijgt.
Ik heb een vrouw + 2 kinderen (1 en 2) en een dubbele kinderwagen die gaan perfect mee… Totdat ik op vakantie ga dan moet ik toch altijd een dakkoffer meesleuren omdat het anders niet past..
Persoonlijk denk ik dat de lodgy ook mijn volgende wagen wordt of misschien wel een Toyota prius wagon..
In ieder geval GEEN opel meer… Never… :) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.