dakstrip vervangen voor dakrails

Forumindex Forums Modellen Astra dakstrip vervangen voor dakrails

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230605
    Ronald79
      Lid sinds:
      13 September 2010

      Hallo allemaal,

      Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit mogelijk is, ik kan voor weinig aan nieuwe dakrails komen voor mijn opel astra H station, er zitten nu nog van die dakstrips in/op met fixpoints, kan ik deze vervangen voor dakrails? ik weet dat ik binnen de hemel moet loshalen, maar dat heb ik er wel voor over.
      Als iemand mij hierover wil informeren, graag.

      M.v.g.

      Ronald Gouw

      #17790955
      Delight75
        Lid sinds:
        20 November 2011

        Weet iemand hier een antwoord op, want ik zit hier ook aan te denken. :hmmz

        #17790956
        Ronald79
          Lid sinds:
          13 September 2010

          Hallo,

          Het is wel mogelijk , ik heb er ook overna zitten denken, heb ook een astra H station uit 2006, alleen moet je goed kijken uit welk jaar de dakrail afkomstig is, er zit een klein verschil in m.b.t. het monteren van de rails, alleen is het verkrijgen van een 2de hands rechte rails bijna onmogelijk, alleen nieuw kopen bij de dealer, dan weet je zeker dat het klopt, een allu kost voor beide kanten €550,= en zwart kost uiteraard minder, maar kijk goed uit hiermee.
          Je moet je airbags ook gedeeltelijk demonteren in je hemeltje om bij de bouten vast te draaien.

          M.v.g. Ronald

          #17790957
          Ruud70
            Lid sinds:
            1 December 2011

            Ik heb eventuweel nog een setje dakrailing zitten van een astra uit laat 2005 waarschijnlijk modeljaar 2006

            #17790958
            Ronald79
              Lid sinds:
              13 September 2010

              Hallo Ruud70,

              Oke welke kleur heeft de rails?
              En wat moet het kosten, heb je eventueel ook foto’s van de rails.

              Doe anders een u2u.

              m.v.g. Ronald

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.