dakrailing loshalen

Forumindex Forums Modellen Astra dakrailing loshalen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247293
    WhiteAstra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 July 2011

      Hallo allemaal,

      Ik heb zo’n railing op mijn astra H station zitten met van die klepjes. Ik heb al gelezen dat meerdere mensen hier een probleem mee hebben gehad dat de klepjes zijn afgebroken. Zo ook vanochtend bij mij.
      Maar gelijk naar de dealer geweest om te bestellen…. mijn vraag alleen is hoe krijg ik die strip van mijn dak af zodat ik die klepjes van vervangen…

      alvast bedankt,

      greetz paul

      #18003164
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Up

        #18003165
        chieltjuh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 February 2012

          mijn klepje is eraf gejat:(.. hoeveel kost zoon klepje bij de dealer?. had verwacht dat je die niet los kon bestellen..

          Volgens mij zijn de lijsten zo geklikt maar kan voor de zekerheid strax wel ff bij mijn gtc kijken.

          #18003166
          WhiteAstra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 July 2011

            Deze kan je bij de dealer bestellen…klepjes kan je idd niet los bestellen dus je moet heel het meganisme kopen dat kost zo’n 16 a 17 euro ongeveer. Niemand verder antwoord op mijn vraag ?

            #18003167
            chieltjuh
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 February 2012

              ga vanmiddag wel ff kijken, maar volgens mij gwn klik:)

              #18003168
              chieltjuh
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 February 2012

                Beetje later dan verwacht.. maar dakrails is gwn klik systeem .(ik heb wel een astra H gtc)
                Het makkelijkste is dat vlak bij de klem ff voorzichtig een schroevendraaier ertussen.

                #18003169
                WhiteAstra
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 July 2011

                  tnks ! waar zitten die klemmen ongeveer ??

                  #18003170
                  chieltjuh
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 February 2012

                    ik ben vooraan begonnen denk ong 5-10 cm vanaf de voorruit. dan met een schroevendraaier en doek eronder ff omhoog wippen.
                    t kan ook met je handen als je het eng vind met een schroevendraaier. als er een los is kan je an de weerstand voelen waar de volgende klip zit.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.