Dakkoffer past niet op originele opel dakdrager

Forumindex Forums Modellen Corsa Dakkoffer past niet op originele opel dakdrager

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Her

Heb opel dakdragers gekocht voor de corsa 2011 nu past de dakkoffer niet. Enig idee hoe dat kan?

Family man
      Deelnemer

Je doet iets verkeerd denk ik..als je nou opschrijft wat niet past…evt. foto maakt het probleem wel duidelijker

Her

Lijkt of de dragers iets te veel uit elkaar staan, de gaten van de koffer vallen niet precies boven de gleuf. ik kan even geen foto maken, want de auto staat in een wijkgarage.

marco-ehv

dan moet je nieuwe gaatjes boren in de dakkoffer, die gaatjes zijn universeel in de dakkoffer geboord.
            zolang je maar op de verdeling van de dakkoffer let zodat ie goede steun krijgt, dus dakkoffer op de dakdragers leggen
            zodat ie recht en in evenwicht ligt en dan aftekenen, nieuwe gaatjes boren en klaar ben je!!

succes

Her

Wordt de koffer daar niet minder stevig van?

marco-ehv

ik snap het probleem niet zo!! je dakdragers zitten op een vast punt op de auto vast?? die kun je dus niet naar elkaar toe en van elkaar af vast zetten??
                zo nee dan zal je nieuwe gaatjes moeten maken zodat het wel past en de dakkoffer wel stevig, in evenwicht zodat als ie vol is het gewicht goed over de auto verdeeld is. en van die paar gaatjes word een dakkoffer niet minder stevig. als je even foto’s maakt dan kan ik en mede forummers het probleem zien, hoe de bevestiging is etc of leg even uit wat exact het probleem is en hoe de bevestiging is

Her

Bedankt voor alle reacties, ik ben momenteel niet in de gelegenheid foto’s te maken.ik zal het onderwerp sluiten

marco-ehv

je hoeft het onderwerp niet te sluiten maar als je een probleem hebt dan is het makkelijker om goede uitleg te geven van het probleem of hoe het zit en dat kan ook zonder foto’s maar het is voor ons nu gissen watvoor dakkoffer en watvoor bevestiging het is maar succes ermee dan

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.