Dakdragers Vectra B

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dakdragers Vectra B

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    cavdmeent

Hallo,

Ik heb een Vectra B (bj 1998) en heb dakdragers gekocht via MP. Er zitten niet van die speciale strips op het dak, dus ze worden aan de zijkant van het dak geklemd zeg maar. De dakdragers zijn geschikt voor een Vectra B, maar aan de 2 stukken die aan weerskanten van het dak komen, zit een pennetje wat blijkbaar in een gat moet passen, alleen vind ik nergens in de rand van het dak een gat. Is het een beetje duidelijk wat ik bedoel? Anders moet ik even een foto maken. Ik dacht dat het voldoende was om iets voor een Vectra B te kopen, maar misschien zijn er binnen die serie ook nog weer van dat soort verschillen dat ik toch nog weer wat anders moet hebben, maar dan weet je toch op een gegeven moment niet meer wat je kopen moet? Misschien zie ik het helemaal verkeerd? Hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken :)
      Indien nodig schiet ik wat foto’s (als het ooit stopt met regenen).
      Groet,
      Carla

Corsa_GSi
      Deelnemer

Het kan zijn dat je nog ergens een boutje of zo uit moet draaien.
        Of even goed zoeken in de dakrand waar het gaatje zit.

Vectra A heef iig wel zo’n pennetje / gat bevestiging. :hmmz

roger rabbit

Vectra-a en b zijn dezelfde dragers als je je rubber iets indrukt zie je een gaatje

cavdmeent

Blijkbaar kijk ik dus niet goed? Waar moeten die gaten ongeveer zitten, bijv. halverwege de deuren of meer naar voren of naar achteren?

roger rabbit

ongeveer in het midden van de deuropening, ik heb het net nog op een handleiding gecontroleerd maar ik weet niet hoe ik dat dokument op het forum kan plaatsen

cavdmeent

Heb me suf gezocht naar een handleiding en niet kunnen vinden, maar zo kom ik al weer war verder, bedankt! ‘k Ga zo even kijken of ik het gat kan vinden.

cavdmeent

Jaaa gevonden! Ik keek gewoon op de verkeerde manier tussen de rubbers door. Ben blij dat ik dus toch de juiste dakdragers blijk te hebben. Bedankt!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.