Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › dakdragers ascona C ?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 april 2010 om 15:25 #17219916
effe een kort vraagje hebben/hadden ze voor de ascona c orgineel dakdragers of inpiriaals ? of kunnen er universele op .
orf heeft iemand meschien der eens 1 zelf gemaakt zo ja kan je me meschien tips geven
plus foto’s als iemand ze op zen auto heeft mag ook ascona a of b foto’s zijn kan ik inschaten hoe het staat.
groet maarten.
12 april 2010 om 16:33 #17655802zijn gewoon universele die op gootjes passen,een oude imperiaal past er ook gewoon op.
ik zal morgen mn dragers er eens opzetten,maak ik een fotootje voor je,dan kan je zien hoe het staat.
wil je het op een rode,een witte of een lichtblauwe ascona hebben:D,heb ze alle 312 april 2010 om 17:16 #17655803hahaha wat een luxe asconahobbyist:thumbup doe de rode maar :P
heb jij dan universele of orginele ?
want wil ze wel voor de zomer hebbe lekker handig dan daar alles makkelijk op kan je je kofferbak ergens anders voor gebruiken
he meteen een andere vraag asconahobbyist jij bent helemaal in de ctjes
ogrineel zit er toch geen stuurbekrachting op de ascona
bij mij namelijk wel is die van een kadett ofzo dan?en speakers voor in het dashbord wat voorn kan je daar inzetten diameter en diepte heb je aanraders
12 april 2010 om 20:27 #17655804ik heb universele,ooit eens gekregen bij een lotje onderdelen.
er zijn zeker Ascona’s met stuurbekrachtiging geweest.
die herken je aan het oliepotje wat meteen op de pomp zit,heeft ie een los potje,bijvoorbeeld bij de accu zitten dan is ie later ingebouwd,en niet origineel maar waarschijnlijk van een E Kadett of Astra of zo.
in het dash zitten ovale speakers,zal morgen wel even opmeten,heb nog wel een paar losse liggen maar denk niet dat je erg veel mogelijkheden hebt,qua diepte kan je wel wat kwijt,zitten alleen maar luchtpijpen onder voor de kachel maar daar is wel wat mee te rommelen.
Ik heb ooit eens bij een vorige Ascona (heb er een stuk of 12 gehad) in de deuren bakken gemaakt voor de woofertjes en in het dash zelf een paar tweeters gefrot,was een compo setje van MB quart toen.
als je nog meer wilt weten,brand maar los!:D13 april 2010 om 15:42 #17655805alstublieft!! op een rode Ascona!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.