dakdragers

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    OpelJeff
    Deelnemer

Hallo iedereen,
      de zomer komt er weer aan ( al zal je het niet geloven als je naar buiten kijkt)
      Nou zoek ik dakdragers voor op mijn auto
      het betreft een Zafira B uit 2007 met dakrails
      iemand die toevallig een setje heeft leggen of die weet welke ik nodig heb
      voor een redelijke prijs. en waar toch minimaal 50 kg op mag.

vast bedankt voor het mee zoeken en hopelijk komt het zonnetje snel

dutch
      Deelnemer

Let erop dat je twee types hebt: voor de dakrails met bobbeltjes en voor de rails met gaatjes. Als je aan de binnenkant van je dakrails kijk zie je meteen welke jij hebt.

OpelJeff
        Deelnemer

pff volgens mij met gaatjes.

dutch
          Deelnemer

Dan heb je de dragers met de pinnetjes nodig king:

Klinkt misschien een beetje flauw, maar het is echt zo en ik kan er ook niets mooiers van maken ;)

OpelJeff
            Deelnemer

Maar goed dan ga ik naar bijvb naar de halfords en welke type nr heb ik dan nodig kom er niet echt uit op de site :S

dree4681
              Deelnemer

@OpelJeff wrote:

Maar goed dan ga ik naar bijvb naar de halfords en welke type nr heb ik dan nodig kom er niet echt uit op de site :S

Gewoon op marktplaats kijken staan er meerdere op voor rond de 60 euro. Ik heb de mijne
                ook van marktplaats. Ik heb ook gaatjes in mijn dakrails. Deze http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-dakdragers-en-fietsendragers/m658225120-originele-dakdragers-voor-opel-astra-met-dichte-dakrails.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false; heb je nodig met twee pennetjes die in de gaten van je dakrail
                komen.

OpelJeff
                Deelnemer

heey bedankt voor die post,
                  ik ben verder op zoek naar dakdragers die op de rail met gaatjes past op me zafira uit 2007
                  voor tips op markt plaats even hier een berichtje of een pbtje
                  liefst in de omgeving van flevoland

OpelJeff
                  Deelnemer

Hallo iedereen,
                    Ik heb besloten om nieuwe dragers te lopen van harpro
                    Deze zijn universeel.
                    Nu zette ik ze op me dak en kwam ik er achter dat er geen pinnetjes zijn die in die gaatjes vallen
                    maar dat hij hem alleen klemt is dit erg ? Volgens de boekjes moet dit wel de juiste zijn.

dree4681
                    Deelnemer

@OpelJeff wrote:

Hallo iedereen,
                      Ik heb besloten om nieuwe dragers te lopen van harpro
                      Deze zijn universeel.
                      Nu zette ik ze op me dak en kwam ik er achter dat er geen pinnetjes zijn die in die gaatjes vallen
                      maar dat hij hem alleen klemt is dit erg ? Volgens de boekjes moet dit wel de juiste zijn.

Hallo OpelJeff,

Ik denk dat het niet de goede zijn, die gaatjes zitter er niet voor niks. Waarom niet via marktplaats kopen
                      heb je voor rond de 60 euro origineel van opel.

OpelJeff
                      Deelnemer

Volgens de boekjes van de dragers zelf zijn deze hier voor bedoelt er zitten ook verschillende bevestigings systemen bij A B en C ze zijn trouwens merk Hapro ( gekocht via de ANWB ) deze dragers moeten geschikt zijn voor wel 100 verschillende auto’s.
                        me buurman heeft een seat altea xl en ook met dakrails en gaatjes deze zouden de zelfde dragers moeten zijn als de mijn.
                        maar ga voor de zekerheid nog even wel even bellen met hapro zelf.

Waarom ik heb gekozen voor deze dragers is vrij simpel.
                        1 kan hem langer gebruiken
                        2 er waren geen originele dragers te vinden dicht bij huis.
                        3 geen benzine koste.
                        4 dus uit eindelijke goedkoper.

marco-ehv

opeljeff: ik heb gisteren een dakkoffer van thule gekocht in Heeze, bij eindhoven en die hadden nog dakdragers origineel opel zafira B liggen met pinnetjes.
                          die zouden ze op marktplaats zetten omdat die op mijn vec B station helaas niet past dus laat maar even weten of je nog interesse hebt dan kan ik die mensen wel even bellen en vragen of ik hun telefoonnummer mag geven, het waren hele nette betrouwbare mensen vond ik dus die dragers zijn zeker goed. zaten zelfs nog in de doos. ik hoor het wel

mvg marco

OpelJeff
                          Deelnemer

Bedankt voor het mee denken maar eindhoven is echt te ver weg.
                            ik wil niet te veel rijden anders worden de benzine kost en tijd prijs echt te hoog.

Maar als je zeker weet dat dit de zelfde zijn,
                            en me kan vertellen wat ze moeten kosten inclusief versturen + een foto dan heb ik eventueel wel intressen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.