Dakdrager en koffer

Forumindex Forums Modellen Grandland X Dakdrager en koffer

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    koopie koop
    Deelnemer

Hoi,

Ik ben op zoek naar dakdragers en een dakkoffer voor mijn 2018 GL. Op het dak zitten de dichte rails. Iemand een idee wat ik nodig heb? Ik heb me al rot gezocht maar zie door de bomen het bos niet meer , zoveel soorten maten en modellen

Groet Marco

Jan Driebeen
      Deelnemer

Welkom op het forum Marco. Mocht je het leuk vinden, wil je dan een foto van jouw GLX met ons delen in dit topic onderdeel?

groeten

Jan

koopie koop
        Deelnemer

Ik haal m donderdag op bij de dealer.  Ok al is het een mooie auto het is een blijft een standaard witte uitvoering ( zonder dakdrager en koffer ;-) )

Anoniem

[quote quote=18391024]Ik haal m donderdag op bij de dealer. Ok al is het een mooie auto het is een blijft een standaard witte uitvoering ( zonder dakdrager en koffer ;-) )[/quote]

Dag Marco, ook al is je GLX standaard, dan heb je toch al heel wat extra,s hoor. Bovendien kan je bij je dealer informeren hoe dat zit, wat dakdragers en dakkoffer (Thule) betreft. Wees maar blij dat er rails opzitten, anders kan je je dakdragers al bij voorbaat vergeten….. ;-)

Supermotard
            Deelnemer

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Originele.</p>
              https://www.opel-accessories.com/opel_aoc/nl-BE/Grandland_X/Vrije_tijd_&_Transport/Dakdragers;jsessionid=95DLvdAcGpMLNBsOGZ0SW9aiENRcvbUptYAE2z1z20mf_aqr1CNN!-321167272

Zowel met als zonder dakrail leverbaar. De soort dakkoffer is natuurlijk afhankelijk van je gebruik.

Anoniem

[quote quote=18391075]Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar OrigineleZowel met als zonder dakrail leverbaar. De soort dakkoffer is natuurlijk afhankelijk van je gebruik.[/quote]

Een goede tip van je. Ik ben óok altijd voor originele Opel accessoires. Ik wist ook niet dat ze een oplossing hadden, wanneer je geen dakrails hebt. :good:

koopie koop
                Deelnemer

Thanks

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.