dakantenne

Forumindex Forums Modellen Astra dakantenne

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    1985
    Deelnemer

Inotec is zeker prijzig, maar wat ik verkoop zit in de zelfde prijs range ;)

Ik lever onderandere kitten en lijmen aan de bouw en zie zo verschrikkelijk vaak mensen terug komen op hun besluit ‘goedkope’ spullen te gebruiken.

Dan wijk ik nu misschien af van het topic, maar hoe goedkoper de lijm of kit, hoe meer de lijm/kit is aangemengd met mineralen en des te korter de levensduur, de kleefkracht, flexibiliteit en de schimmelwerende werking is (Maar meer mineraal maakt het product goedkoper!). Vaak is het volume ook minder van de goedkope merken. Er zijn betaalbare alternatieven alleen is er niets wat aan de pure producten zoals bijvoorbeeld een Inotec komt.

Nadeel is wel dat het bijna onbereikbaar is voor een particulier vanwege de verpakking hoeveelheden (en daarmee de prijs) net als mijn producten ;) Inotec heb ik als voorbeeld genoemd omdat ‘velen’ die naam kennen :D

Pure kitten/lijmen zijn ‘normaalgesproken’ een jaar houdbaar als ze bewaard worden tussen een 10 en 20 graden in een donkere ruimte zolang de bus afgesloten is (geopend inderdaad beperkt houdbaar) Des te goedkoper het product? Des te korter vaak de houdbaarheid omdat er allemaal mineralen en andere rommel in zit.

*hoest

Maar nu maar terug on optic of zo -offtopic :jerry :wub :wub

Anoniem

Back on topic. Een los rubbertje is niet los te koop :swear . Mischien is er wel op http://www.ebay.nl een juiste antenne te vinden? Of creatief met kit. En er zijn vast ook wel mooie alternatieven te koop bij automateriaal zaken zoals sharkvinnen of zoiets

@gizmo100 wrote:

Goede dag,

Heb een probleem vandaag zag ik dat van mijn astra g uit 1999 me rubber wat om de antenne voet zit kapot is.
        Weet iemand of dit rubber los tekoop is?
        Of heeft iemand nog een antenne liggen waar ook de sproeier in zit?

gizmo100

zijn die er dan ook met de sproeier?

Persoonlijk wil ik niet voor de kit gaan.

Anoniem

Geen idee. Ik zou het wel verwachten. Informeer eens her en der

@gizmo100 wrote:

1985
            Deelnemer

@gizmo100 wrote:

Die van de Tigra dak antenne heeft een sproei kop, de dealer kan je daar mee helpen :thumb

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.