Dakantenne vervangen met dikke voet

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dakantenne vervangen met dikke voet

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    zzattack
    Deelnemer

Ik ben op zoek naar een goede antenne voor m’n B. Deze had originele navigatie maar die is al vele jaren kaduuk en vervangen, dus de GPS ontvangst via de dakantenne interesseert me niets, maar de FM ontvangst des te meer. M’n originele antenne is gejat.. Nu heb ik al een aantal M6 antennes geprobeerd, en daar wordt het radiosignaal wel beter van, maar laat nogal te wensen over. De originele antenne bij de dealer was bijna 50 euro dus dat doe ik liever niet. Ik hoor ook vaak dat deze dikkere voet afwijkende aansluitingen heeft, weet iemand daar meer van? Zijn er betaalbare antennes die wel goed presteren voor deze voet?

Anoniem

http://gm-tuningparts.nl/tuningparts.php” onclick=”window.open(this.href);return false;
        Hallo zzattack kijk eens op deze site die hebben wel antennes en voor mooie prijzen lijkt mij :thumb

zzattack
        Deelnemer

jep heeft mooie spulletjes, had ‘m van de week al gebeld maar had helaas geen spriet voor m’n voet

ik zit nu nog te kijken of de versterker misschien niet gevoed wordt. welke zekering moet ik hiervoor controleren? mijn voet was dus origineel voor navi+radio en ik kan geen draad vinden die op de radio’s blauwe draad zou moeten. wordt die versterker constant gevoed?

yentl5552

maak je niet druk.

je gebruikt je “dikke voeten” alleen om op te lopen :jerry :jerry

zzattack
            Deelnemer

@yentl5552 wrote:

maak je niet druk.

je gebruikt je “dikke voeten” alleen om op te lopen :jerry :jerry

jah ik bedoel dat die antennevoet dikker is dan de normale omdat er volgens mij ook gps signaal mee ontvangen wordt ofzo

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.