dak verhogen

Forumindex Forums Modellen Astra dak verhogen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    avdburgt

Goedemiddag,

Ik heb een mooie Opel Astra gezien, welke ik wellicht wil kopen.
      Echter deze auto heeft nu een belgisch grijs kenteken zegt de autohandelaar.

Deze auto heeft alleen geen verhoogd dak. Wel is de achterkant beplaat ipv glas en zijn de achterstoelen verwijderd en een tussenschot geplaatst.

Is er een mogelijkheid deze auto in Nederland te laten rijden op grijs kenteken, of moet het dak dan verhoogd worden.
      Zo ja, iemand een idee waar of bij wie ik dit kan laten doen.

Ik hoop snel antwoord te krijgen.

astraTD

Rdw bellen…
        Ik heb al astra’s gezien wat niet zijn verhoogd en al oudere astra’s F G wat wel verhoogd waren.

Kan een nieuwe regel zijn, dus zou effen bellen als ik jou was.

Juffer1
        Deelnemer

Niet de RDW maar Terberg Specials bellen, die plaatsen die daken.

In Nederland zijn er eisen aan het volume wat achterin de auto moet passen wil je op grijs kenteken rijden. Dat dak heb je bij een Astra G, H en J echt nodig om aan de benodigde liters te komen.
          In België en Engeland liggen die eisen anders, daar zie je ook Corsa C’s en D’s op grijs rijden, iets wat in Nederland niet kan.

avdburgt

@Juffer1 wrote:

Niet de RDW maar Terberg Specials bellen, die plaatsen die daken.

In Nederland zijn er eisen aan het volume wat achterin de auto moet passen wil je op grijs kenteken rijden. Dat dak heb je bij een Astra G, H en J echt nodig om aan de benodigde liters te komen.
            In België en Engeland liggen die eisen anders, daar zie je ook Corsa C’s en D’s op grijs rijden, iets wat in Nederland niet kan.

kan je mij vertellen waar dat bedrijf zit? Terg Specials vind ik alleen in Belgie. Klopt dat?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.