dagwaarde Opel vectra Gts

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum dagwaarde Opel vectra Gts

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    sw_reijnders
    Deelnemer

[rquote=1883786&tid=143862&author=GTS2.2DTI]Deze is wel economisch total los, zo noemen ze dat in Nederland. Hele kop kapot, twee airbags eruit. Herstellen gaat meer kosten dan dat het restant nog waard is..

Ik was vorige week even bij mijn oude werkgever en daar stond een 2004 GTS op de brug. Schade was alleen een portier, deuk in de kokerbalk en de skirt stuk. Schade bedrag €2900,- Ik bedoel maar….[/rquote]

voor dat geld zou ik een auto uit engeland halen, zelfde kleur en zelfde type en de boel over bouwen.

ik bedoel maar, een 2001 vectra-b’tje in mijn kleurtje nocturno blauw kost daar 600 pond ofzo :angel

SardoniS
      Deelnemer

Heb je ook meteen 2 sturen (één voor je vrouw , kan ze ook eens bepalen waar ze naartoe wil ) :D:D

janneman vectra c

[rquote=1883793&tid=143862&author=SardoniS]En toch ben ik er vrij zeker van dat deze het verkeer terug zal halen :D:D[/rquote]

Dat weet ik ook zeker,

Mijn Volvo T4 waar ik dus 7500,- voor terug kreeg rijd ook weer rond,
          Schade door aanrijding met 2 auto`s van links(1 links voor op de neus en 1 links op de tussenstijl) Wiel ophanging,alu velg,subframe,spatbord,bumper,koplamp,deur bestuurder en deur links achter,kokerbalk krom,tussenstijl krom,bult in het dak, wrak is verkocht voor 2750,- aan een handelaar en de T4 tuft weer rond.

Jan

Astraman
          Deelnemer

[rquote=1883793&tid=143862&author=SardoniS]En toch ben ik er vrij zeker van dat deze het verkeer terug zal halen :D:D[/rquote]

Jah, en waarschijnlijk met zo’n sticker op de kont.

Maar wel klote idd. Dit soort situaties word je zelden beter van.

CAlberts
            Deelnemer

Ik werk dagelijks met expertiserapporten van schade-experts en ik denk dat je niet zoveel moet verwachten… Ga uit van zo’n € 3.500- €4500.

De expert zal eerst nog contact met je opnemen over de hoogte van de schade. Je kunt (meestal) ook beslissen het wrak zelf te houden.

Mocht je het niet eens worden met de expert, dan kun je ook een contra-expertise laten verrichten. Komt wel voor eigen kosten, maar als de expert jou gelijk geeft en de schade/waarde moet aanzienlijk hoger zijn, dan komt het voor kosten van de wederpartij.

Ben je casco-verzekerd (all-risk)?

fabienw

Nee was wa plus verzekerd.Dus er tussen in.Maar ja nu moet ik alle energie in steken om alles bij elkaar te halen.Mijn rechtsbijstand kan me niet helpen nog mijn verzekering.Omdat hij stond verzekerd om mijn vriendin haar naam.En ik op een ander adres sta ingeschreven.
                :(

CAlberts
                Deelnemer

Laat even weten wat er uit komt, dan kunnen we je eventueel verder helpen. Weet je welke verzekeraar en welk experisebureau er komt?

fabienw

Hoi

Ik heb je een u2u gestuurd Chiel

Mvg Fabien

fabienw

Ik heb net op internet even wat opgezocht.

Maar correct me if im wrong.

Als je auto econ totall loss wordt verklaard krijg je dan die 3500 tot 4000 van de verzekering en dan van een autosloperij of autodemontage bedrijven ook nog een bedrag wat je kan vangen ?

CAlberts
                      Deelnemer

Je hebt een U2U terug ;)

Klopt gedeeltelijk wat je zegt.

Er wordt ten eerste bepaald wat de dagwaarde van de auto is, vervolgens wat de restantwaarde van de auto is (als wrak). Dit wordt per opbod geveild. De restwaarde krijg je van de opkoper (meestal via jouw garage/schadebedrijf) en de rest krijg je van de verzekeraar. Bij elkaar is dit de dagwaarde.

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.