dagwaarde corsa a sedan (genaait door maat en politie?)

Forumindex Forums Modellen Corsa dagwaarde corsa a sedan (genaait door maat en politie?)

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    pastry
    Deelnemer

Wat een naaistreek zeg. Mocht je foto’s hebben, op het corsa a forum zijn misschien heel wat mensen bereid om je van onderdelen of te helpen. Ik heb evt al interesse in de voorschermen.

sterkte.

Dunc

[rquote=1885225&tid=144006&author=pastry]Wat een naaistreek zeg. Mocht je foto’s hebben, op het corsa a forum zijn misschien heel wat mensen bereid om je van onderdelen of te helpen. Ik heb evt al interesse in de voorschermen.

sterkte.[/rquote]

???????
        Hád ie de onderdelen nog maar.. dan had hij er nog aan verdiend. Lees de Topic, hij is gewoon onder zijn kont gejat en naar de sloop gebracht!

soepkiepe
        Deelnemer

ja had ik die zeker nog maar haha
          ik dacht eerst dat hij de auto weg had gedaan voor oud ijzer, maar dat is toch demontage, al met al gok ik dat ie er dus 50 euro voor gekregen heb.
          de politie heb zelf aangegeven dat ik dan het beste aangifte kan doen voor verduistering.
          de kans dat ik mijn geld terug krijg schat ik ook klein in, maar het gaat er mij om dat die fijne kerel of zijn vrouw gewoon ff goed terecht zal moeten komen te staan, zoals jij net zei arjen, je heb die zaken gewonnen ma heb nog geen geld, dit houd wel in dat hun een straf krijgen, kan zijn boete/taakstraf/celstraf en meerdere dingen zullen mogelijk zijn, waneer hij een boete krijgt kost het hem geld, lekker voor hem, door hem zit ik nu in de problemen financieel dus gun hem dat nu ook wel.
          taakstraf, hij werkt 40 uur in de week dus mag hij in het weekend lekker voor jan met de korte achternaam aan het werk, gun ik hem ook wel inmiddels, celstraf, dit zal niet snel gbeuren maar als ik kom te horen dat ie een weekej mag zitten vind ik het ook niet erg.

zoals ik al aangaf, dat geld wat hij gebeurd heeft van de sloop, dat is niet zijn geld, hij heeft MIJN auto verkocht, dus dan lijkt het me vrij logies dat dat geld mij toebehoord, maar ik ga daar geen genoegen mee nemen, waarom niet? omdat die auto ten 1e zonder mijn weten en ten 2e zonder mijn toestemming is gesloopt, dus ik wil de waarde van die auto gewoon hebben, hoe hij dat doet is niet mijn probleem
          dat is waar de aangifte op het buro over gaat, hun kennende geven hun geen gehoor en mogen ze voor komen, hun kenneden gaan ze niet naar de rechtbank, dan heb ik al gewonnen in zekere zin, nu zul je zien dat ze wel komen dus zal wel anders gaan lopen.

de 75 euro wat ik nog moet hebben van de verzekering en belasting, en an de 106 euro boete, dat gaat via sivile zaken, dat staat los van de politie, in het ergste geval kan ik dat wel laten voor komen, ook da ga ik ff na vragen op het buro hoe ik dat het besta kan doen.
          op het buro ga ik ook een melding maken dat hun met een auto rijden die al meer dan een jaar geen keuring heeft, ook ga ik zeggen dat er met zijn rijbewijs hoogst waarschijnlijk iets niet klopt, hij kon de auto niet op naam zetten want hij weigerde zijn rijbewijs op het postkantoor.
          ik wou gister even hun kenteken noteren maar ze waren er niet, dus met wat pech zijn ze gewoon weg nu, dat word ook weer leuk.

tuurlijk, mijn geld en zo wil ik maar wat graag hebben, red ik dit onverhoopt niet, wil ik wel mijn best doen dat hij nog zat ellende er achter aan krijgt nu, ik laat me op zo manier gewoon niet naaien, ik ben helemaal geen moeilijk iemand, en aangifte doen doe ik normaal nooit, maar waneer ik zo mijn best doe om te zorgen dat hij aan het werk kan, heel er kinderachtig bekeken heeft die man aan het werk gekunt door mij, ik heb ze met zo veel dingen geholpen en dan word je dit geflikt? nee zo doe je dat niet, als hij bij me was gekomen en had gezegt “hey we zitten momenteel moeilijk met geld en ik kan geen keuring op die auto krijgen, ik breng hem naar de sloop en dan delen we dat geld” was het al heeeeeeeeeeeel anders geweest, maar zo zonder ook maar wat te zeggen die auto weg brengen?? nee dat dacht ik niet.

Arjen
          Deelnemer

Wat ik ook wel heb meegemaakt is, dat de politie bemiddelt. Ze brengen dan een bezoekje aan je maat en de politie zal dan zeggen of je maat adviseren om 5 tientjes aan jou te betalen. En als jij dat accepteert is het klaar. Gebeurt dat niet dan moeten ze inderdaad verder. Maar ik denk dat je maat gaat zeggen dat die auto van jou gekregen heeft. En als je de papieren ook erbij hebt gedaan is dat ook zo. Dan wordt het jouw woord tegen zijn woord. Moeilijk dus…….

soepkiepe
            Deelnemer

auto staat geheel op mijn naam, dus het is en blijft mijn auto.

soepkiepe
              Deelnemer

[rquote=1885206&tid=144006&author=hanskadett]:ono sh#t heeft die gozer hem gewoon laten slopen ook nog.
                die kerel heeft je gewoon 2 keer genaaid:mad:
                om niet goed te worden gewoon dat de goed denkende en goed willende mensen tegenwoordig zo genaaid worden:fy1:fy1:fy1
                opknopen zo een gast ik wist het wel die kreeg van mij een persoonlijk bezoekje:argue[/rquote]

haha deze had ik net nog niet eens zo goed gelezen.
                als ik aangifte doe en vervolgens ga ik ff op visite is de kans heel klein dat ik nog wat bereik ;)

Dunc

Ja, tegenwoordig is het slachtoffer nog steeds meer de dader dan andersom..

soepkiepe
                  Deelnemer

zooooo vieze vieze k*t polities en die maat er bij:fy1:fy1

ga je naar buro om aangifte te doen, krijg je te horen dat het niet kan omdat die fijne maat 50 euro heb betaald voor die auto.
                    dus met andere woorden, auto kwijt, geld kwijt, en geduld kwijt, pff ben der nu wel klaar mee, heb maar een melding gedaan dat ie waarschijnlijk met verlopen of ongeldig rijbewijs rijd en dat ie al een jaar zonder keuring met zijn andere auto rijd, van de week maar ff er langs rijden en kenteken opzoeken, nadeel is dat er dus nu al in de computer bij de politie staat dat er het 1 en ander aan de hand is, maar laat ik ze niet in hoogeveen tegen komen, dan kon het wel eens een raar gesprek tussen hem en mij worden!!
                    help je godVEr domme een vriend uit de stront!!! :fy1:fy1:fy1

Rotho

Hoezo, als de auto op jou naam staat, kunnen ze hem toch zeker wel pakken? Op heling ofzo…

soepkiepe
                      Deelnemer

kerel, ik wou dat ik je gelijk kon geven, maar helaas.
                        ik heb daar op politie buro ook gezegt tis niet lullig bedoeld maar eerst naait die maat mij en nu naait de politie me ook nog es, ze keek wel wat raar maja

ik ben der nu zo foking flauw ben dat ik al haast daar in huis alles kort en klein wou slaan, dankzei hun zit ik nu met die boete en zo.

en alleen maar omdat hij die 50 euro heb betaald.
                        de wet van tegenwoordig slaat nergens op, ik dacht ook zo, mijn auto, alles staat op mijnnaam dus het is mijn eigendom, maar nee degene die hem betaald is eigenaar :S:S het moet vERdomme niet gekker worden hier, je wil nie weten hoe kwaad als ik nu ben majah politie geeft het antwoord, tsja had je die auto maar niet op je naam moeten zetten. pfff

en als ik het nu op een civile zaak gooi dan komt daar het zelfde uit, ik kan wel janken van woede nu bah, doe je ook iets goeds voor een maat van je :fy1:fy1:fy1

Basgsi
                        Deelnemer

waarom heb je in godsnaam dan deel III erbij gegeven snap het niet echt….

soepkiepe
                          Deelnemer

heb je vanaf het begin gelezen?we hebben die auto op een zaterdag gehaald, hij zou hem vervolgend de week daarna op zijn eigen naam zetten, afgelopen week voor de sloop en zo heb ik gezegt dat ik die nog wou hebben, die zou mij donderdag gebracht worden(al geloofde ik dat ook niet erg meer) en heb deze dus nooit gekregen! en dat was dus de reden dat hij alle papieren had, hij zou hem de week er na op naam zetten, zodat ik niet al die kosten zou hebben

Astraman
                            Deelnemer

[rquote=1885525&tid=144006&author=Basgsi]waarom heb je in godsnaam dan deel III erbij gegeven snap het niet echt….[/rquote]

Neej dat verbaasd mij ook al, die liggen hier in de kluis, en die komt er pas uit als de auto’s ooit weggaan. Had nou een hoop ellende gescheelt.

Maar goed, achteraf praten is altijd makkelijk, tis al banketstaaflig zat. Ik vrees wel dat je hem niet veel kan maken als hij kwaad wil dan kan hij gewoon zeggen dat hij opdracht die auto te slopen van jou. Dan word het woord tegen woord.

Pas geven als de officiele overdracht is. Dan heb jij ook je vrijwaring gelijk.

soepkiepe
                              Deelnemer

ik kan er ook niks meer aan doen nu, aangifte doen kon niet dus heb ik ma niet gedaan, ik kan HOPEN dat ik mijn geld nog krijg wat ik tegoed had van de belasting/verzekering en boete, en dat ie mij de vrijwaring geeft.
                                maar dat zie ik ook maar somber in, denk dat ik het maar es moet gaan halen of zo.
                                ma dan nog, deel 3 had ik bij me moeten houden, hij zou die auto overzetten die week er na dus moest ie die wel hebben, en normaal zal je een maat toch moeten kunnen vertrouwen? je gaat er toch niet van uit dat een maat zo naai streek flikt of wel? k snap wel wat jullie bedoelen daar niet om, net wat je zelf zegt, tis achteraf praten, achteraf had ik die auto gewoon niet op mijn naam moeten zetten en gezellig weer met 2 kwaaie koppen in de trein weer terug gaan

Anoniem

t is een verveleden zaak

maar grotendeels eigen schuld:o:o
                                  ook is het wat verwarend wat je post
                                  nu post je dat je zijn auto op jou naam hebt gezet

terwijl je eerst post dat hij in jou auto reed

in iedergeval is het errug dom geweest om hem alle papieren mee te geven

daarmee heb je ook al jou rechten weggegeven want je hebt geen poot om op te staan:o

persoonlijk vind ik het dan ook wat kinderachtig
                                  dat je nu bij de politie gaat lopen vertellen dat er bij hem nog meer niet klopt
                                  zoals “verlopen/ongeldig” rijbewijs
                                  auto zonder apk

snap het van jou uit wel
                                  jij wou iemand helpen
                                  en dat backfirede

maar t enige wat je kan is
                                  je verlies pakken

en hier een leer moment uit halen:o;)

geloof me ik heb wel veel duurdere leermomenten gehad:o:o:o
                                  en ik leef ook nog steeds
                                  en financieel red ik me ook prima

1 troost kun je je altijd aan vast houden;)

hoe slecht je t ook hebt
                                  er zijn altijd mensen die t nog erger hebben;):P

en als je net als ik n goed geheugen hebt
                                  dan komt er nog eens n dag dat je die “maat”
                                  terug pakt;):thumbup

soepkiepe
                                  Deelnemer

het hele verhaal is ook krom, die auto kon hij niet op naam zetten, dus ik heb hem op naam gezet zodat we niet voor jan lul 2 en een half uur in de trein hebben gezeten, toen hij de auto op naam wou zetten lukte dit niet vanwege zijn rijbewijs, dus heb ik hem op naam gezet. hij zou hem na het weekend op eigen naam zetten. daarom had hij alle papieren, hij had gezegt, als ik een andere auto heb krijg jij deze gewoon, dus in zekere zin was het gewoon mi9jn auto hoe je het ook bekijken wil. misschien heb ik het wat krom vertel, sorry daar voor, maar veel veranderd er niet van, auto stond op mijn naam, hij had hem mij mondelings gegeven, met nieuwe apk zelfs.

en kinderachtig, tsja, ik hou er ook niet van, en ja misschien is het kinderachtig, maar waneer een maat van je je zo naait dat je nog 180 van hem krijgt, plus je auto heb laten slopen. en dan kun je geen aangifte doen, sorry maar dan word ik ook kinderachtig, hij heeft me verDOmme behandeld als een stuk vuil terwijl hij me wakker kon bellen als er iets aan de hand was. hij heeft mij genaait dus naai ik hem nu, hoe kinderachtig het ook is, en ik moet het met een ziektewet uitkering doen, reken er op dat het geen vetpot is en da is 180 euro veel geld, maar waar ik het meest raar van op keek is dat ik niet de eigenaar ben waneer alles op mijn naam staat, dat stukje begrijp ik gewoon niet, en die fijne man kom ik vast nog wel een keer tegen ;) en reken er op dat ik er zeer zeker wel van geleerd heb, dit overkomt me never nooit niet weer

16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.