Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Dagrijverlichting lamp vervangen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 juni 2016 om 16:02 #17277007
Net nieuwe, extra witte lampjes binnen gekregen voor de dagrijverlichting. Krijg ik met geen mogelijkheid de oude lampjes eruit. Wie weet hoe het moet. Wie kan me helpen ? Of assisteren omgeving Groningen
André
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
14 juni 2016 om 17:24 #18321077Het is gelukt. Beetje wrikken en met een tangetje eruit getrokken
14 juni 2016 om 20:46 #18321078Helaas is het installeren van de nieuwe dagrijlichten niet goed gegaan. 1 lampje was te breed en pastte niet in de fitting. Helaas is deze ter ziele gegaan door doordrukken. Oude lampje weer woon gezet, maar nu gaf de auto en foutmelding en gaf de h7 lamp minder licht dan de andere. Lampjes komen van GM Tuning. Heb ze al gemaild en hoop dat ze kunnen helpen met deze problemen. Mocht iemand anders weten hoe ik de H7 weer op volle sterkte kan krijgen hoor ik dat graag. Heb ook al een andere er in gezet.
18 juni 2016 om 06:04 #18321079Verminderde lichtopbrengst van een H7 lamp lijkt me een massaprobleem of 2 bronnen worden met elkaar verbonden door een verkeerde aansluiting. Heb je andere draden/ stekkers losgehad en nu verkeerd gemonteerd?
21 juni 2016 om 13:46 #18321080@havdveen wrote:
Helaas is het installeren van de nieuwe dagrijlichten niet goed gegaan. 1 lampje was te breed en pastte niet in de fitting. Helaas is deze ter ziele gegaan door doordrukken. Oude lampje weer woon gezet, maar nu gaf de auto en foutmelding en gaf de h7 lamp minder licht dan de andere. Lampjes komen van GM Tuning. Heb ze al gemaild en hoop dat ze kunnen helpen met deze problemen. Mocht iemand anders weten hoe ik de H7 weer op volle sterkte kan krijgen hoor ik dat graag. Heb ook al een andere er in gezet.
Gratis nieuwe set goed ontvangen?
Mvg Gm-Tuningparts
21 juni 2016 om 17:58 #18321081Misschien dat ik een overbodige vraag stel, maar er zijn inmiddels led dagrijverlichting/stadsverlichting voor de insignia? Die geen afl hebben?
21 juni 2016 om 20:58 #18321082@GM-Tuningparts wrote:
@havdveen wrote:
Helaas is het installeren van de nieuwe dagrijlichten niet goed gegaan. 1 lampje was te breed en pastte niet in de fitting. Helaas is deze ter ziele gegaan door doordrukken. Oude lampje weer woon gezet, maar nu gaf de auto en foutmelding en gaf de h7 lamp minder licht dan de andere. Lampjes komen van GM Tuning. Heb ze al gemaild en hoop dat ze kunnen helpen met deze problemen. Mocht iemand anders weten hoe ik de H7 weer op volle sterkte kan krijgen hoor ik dat graag. Heb ook al een andere er in gezet.
Gratis nieuwe set goed ontvangen?
Mvg Gm-Tuningparts
Het nieuwe setje werkt perfect. Nogmaals dank !
24 juni 2016 om 12:20 #18321083Super!
Graag gedaan.Mvg GM-Tuningparts
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.