Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Hi all, sinds een paar jaar heb ik een Insignia A 2014 Sports Tourer 2.0 diesel. Voorheen altijd Vectra gereden en veel geleerd via dit forum. Nu is bij de Insignia ineens vocht in de rechter Xenon koplamp en de LED dagrijverlichting brandt niet meer. Nieuwe koplamp lijkt meer als € 1000 te kosten ??
Is hier wat te repareren of weet iemand waar een koplamp te koop is?
Vorig jaar deed de xenon verlichting links het ook niet meer, kapotte ballast.
Het schijnt dat het een bekent euvel is: De lijm waarmee de delen van de koplamp verlijmt zijn, laat na verloop van tijd los en is dus lek. Het water wat de koplamp inloopt, loopt naar het laagste punt en laat daar nu net de ballast van de lamp zitten. Er is wel een bedrijf die je koplamp kan/gaat kitten, maar die geven uiteraard geen garantie dat het ook dicht blijft. Ik weet niet meer welk bedrijf dat was/is. Ik heb de complete unit laten vervangen a 1600 euro. Dit kan goedkoper als je het zelf doet, moet wel de bumper er voor weg. .