dagrijverlichting in originele koplamp bouwen Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › dagrijverlichting in originele koplamp bouwen Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 13 augustus 2011 om 11:59 #17238879 franswinterbans Lid sinds:20 March 2011 Ik wil in onze Zafira B dagrijverlichting bouwen en wel in de originele koplamp. Nu is mijn vraag of het koplampglas te verwijderen is dmv de clips die erop zitten of dat het glas ook vastgelijmd zit aan het koplamphuis?? Bvbd. 13 augustus 2011 om 18:22 #17892460 speakerDeelnemer Lid sinds:8 March 2007 Zit idd ook nog met lijm/kit rondom vast ! Je kan het lossnijden en wrikken ( voorzichtig ) , heb ik in het verleden ook wel eens gedaan ! Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen