Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Dagrijverlichting
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 november 2012 om 13:40 #18056885AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nou, gisteren bezig geweest met de schakelset van Halfords voor dagrijverlichting, en 2 ledstrips.. Ledstrips in de roosters in de bumpers gebouwd, een en ander uitgefreest, en aangesloten, echt plug en play, het werkt perfect! Zodra de motor start gaan de strips aan, als de dimlichten aan gaan, gaan de strips weer uit..
Erg tevreden, zie hier:
14 november 2012 om 14:40 #18056886:thumbup
30 november 2012 om 21:19 #18056887hoi welke
kabel moet je nou hebben bij je stadslichten
want dan kan ik het ook aansluiten
gr rick opeloss30 november 2012 om 21:43 #18056888AnoniemLid sinds:
1 January 1970De gele kabel van je dimlicht, zodra je je dimlichten aanzet wordt er dan een signaal verstuurd naar de module dat de verlichting uitgeschakeld wordt.. overigens kun je deze ook gewoon niet aansluiten, dan blijft de verlichting continue branden zolang je motor loopt… (signaal vanaf accu, spanning.is anders dan wanneer motor uit is). Succes ermee! Makkelijk te doen..
1 december 2012 om 08:53 #18056889Hoi Sander,
Mijn Daylights staan momenteel op met de happylightmodule. Voordat ik deze module had aangekocht had ik deze met opcom geactiveerd, het enige wat niet geactiveerd kan worden zijn “turn of lights” en “follow me home” lights ,daarom heb ik de happylightmodule aangeschaft. Als uw lichten aanstaan en je zet onder de 40km/h de pinker op , dan gaat de mistlamp aan die kant opspringen…als je de deuren opent of sleut gaan de lichten naar keuze 20 sec branden,… etc
Hier in België ben ik er altijd al mee door geweest op de apk.
De opcom is het programma dat ze in de garage gebruiken om diagnose en aanpassingen te doen aan de ECU (Electronic Control Unit).
Je vindt deze op ebay ( cd -rom en bijhorende stekker)dat je aansluit aan je canbus stekker in je wagen. Maar het beste is nog steeds de Happylightmodule dat je in deze stekker plaatst, hier kan je een 10 tal instellingen mee aanzetten dat je met de opcom niet kan, hier kan je meer info vinden:http://www.happylightshow.de/English/english.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Kost wel 99€ maar ik vindt het de moeite …
grtz alex
1 december 2012 om 11:30 #18056890Hallo Alex,
Die HLS Module heb ik ook echter ik ben ook geinteresseerd in die ledlampen voor mijn 2009 Vec. C Executive.
Waar heb je die gekocht en zijn die eenvoudig zelf in te bouwen?
Gaan ze niet knipperen als gevolg van je Canbus?GrtN!
STiGGEL@vectra white wrote:
Hoi Sander,
Mijn Daylights staan momenteel op met de happylightmodule. Voordat ik deze module had aangekocht had ik deze met opcom geactiveerd, het enige wat niet geactiveerd kan worden zijn “turn of lights” en “follow me home” lights ,daarom heb ik de happylightmodule aangeschaft. Als uw lichten aanstaan en je zet onder de 40km/h de pinker op , dan gaat de mistlamp aan die kant opspringen…als je de deuren opent of sleut gaan de lichten naar keuze 20 sec branden,… etc
Hier in België ben ik er altijd al mee door geweest op de apk.
De opcom is het programma dat ze in de garage gebruiken om diagnose en aanpassingen te doen aan de ECU (Electronic Control Unit).
Je vindt deze op ebay ( cd -rom en bijhorende stekker)dat je aansluit aan je canbus stekker in je wagen. Maar het beste is nog steeds de Happylightmodule dat je in deze stekker plaatst, hier kan je een 10 tal instellingen mee aanzetten dat je met de opcom niet kan, hier kan je meer info vinden:http://www.happylightshow.de/English/english.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Kost wel 99€ maar ik vindt het de moeite …
grtz alex
1 december 2012 om 15:05 #18056891Dit setje heb ik gekocht op ebay. Ik heb wel 2 apparte kringen gemaakt met een relais en een weerstand om de canbus te misleiden.
http://www.benl.ebay.be/itm/DRL-Daytime-Running-Lights-4-High-Power-LED-E4-00RL-MARK-FOG-LAMPS-H-MERCEDES-/310404393817?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item48458b2b59″ onclick=”window.open(this.href);return false;
1 december 2012 om 15:22 #18056892AnoniemLid sinds:
1 January 1970Met de module van halfords heb je.ook geen storing en problemen op de canbus, gelukkig!
Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.