Dagrijlicht en speed-lock instellen

Forumindex Forums Overige Op-Com Dagrijlicht en speed-lock instellen

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248813
    prince
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2012

      Hallo leden,

      Ik heb me reeds voorgesteld, maar ik ben hartstikke nieuw hier. Alleen ik heb al heel veel gelezen en met name topics over verschillende ‘ comfort’ instellingen.
      En dan nu de brutale vraag: Wie in de buurt van Emmen, Meppel of Apeldoorn kan en zou eventueel bij mij Astra H 1.9 CDTI (Z19DT) het dagrijlicht en speed-lock willen instellen? Evt als info heb een lichtsensor.
      Het hoeft natuurlijk niet voor niks, maar de dealer in Emmen kan het niet zegt hij en vraag alleen voor het ‘ aan de kast hangen’ al 30-35 euro…

      Graag hoor ik jullie reacties!
      king:

      #18021471
      SiggieTigra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 October 2009

        @prince wrote:

        Hallo leden,

        Ik heb me reeds voorgesteld, maar ik ben hartstikke nieuw hier. Alleen ik heb al heel veel gelezen en met name topics over verschillende ‘ comfort’ instellingen.
        En dan nu de brutale vraag: Wie in de buurt van Emmen, Meppel of Apeldoorn kan en zou eventueel bij mij Astra H 1.9 CDTI (Z19DT) het dagrijlicht en speed-lock willen instellen? Evt als info heb een lichtsensor.
        Het hoeft natuurlijk niet voor niks, maar de dealer in Emmen kan het niet zegt hij en vraag alleen voor het ‘ aan de kast hangen’ al 30-35 euro…

        Graag hoor ik jullie reacties!
        king:

        Zoals je dealer zegt, het kan niet, dit kun je alleen met een module doen, deze: http://www.happylightshow.de/

        #18021472
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Kan wel en kan niet…

          Dagrijverlichting kan zoals aangegeven eigenlijk alleen met een HLS module.
          Er zit in de auto wel een optie met lichtvarianten die je kan instellen maar daarbij kan je dan bijvoorbeeld niet aangeven dat je je mistlampen als dagrij verlichting wilt gebruiken. Er staat in het Astra gedeelte een topic van jwvanyperen waarin uitgelegd staat welke opties er daarvoor zijn.

          Speedlock is met een OPcom gewoon te programmeren en als je dan toch bezig bent, laat dan gelijk de comfort sluiting optie voor je ramen ook aanzetten zodat je met je AB de ramen kunt openen en sluiten.

          Overigens val ik net buiten jou regio (dedemsvaart / Harderwijk) en kan ik je dus niet helpen.

          #18021470
          prince
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 May 2012

            Mensen bedankt voor jullie reacties!
            In eerste instantie bedoel ik met dagrijlicht ook de optie van verschillende lichtvarianten.
            Als toevoeging zou ik graag de blokkade van de navigatie af willen hebben zodat mijn vrouw hem tijdens de vakantie kan bedienen.
            Kunnen jullie dit ook?

            @ Juffer1: Dedemsvaart zou voor mij goed te doen zijn, omdat ik vaak redelijk in de buurt kom.:)

            Ik hoor graag nog enkele reacties of in ieder geval van Juffer1.

            Groet Prince

            #18021473
            darksaint
              Lid sinds:
              6 March 2011

              Hallo,

              Het GM ECU heeft idd. geen instelling voor dagrijlichten.

              Wij maken deze systemen in huis. zie http://www.lectromotive.be
              LED mistlampen die automatisch uitgaan bij activeren verlichting.
              Ook lead me to the car is mogelijk

              groeten,

              #18021474
              iquick
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 July 2011

                Huh hoe bedoel je lukt niet, er zijn 5 varianten, ik heb gister 5de variant getest maar ik vind dagrijlichting maar niks. Mijn xenon blijft dan overdag ook aan en ik heb ook lichtsensor. Het is alleen irritant lsik zeg maar tunnel inrij en dan die cid scherm blijft veranderen. Ik heb de rest niet geprobeerd maar er zijn zat mogelijkheden. Je bedoeld toch dat je lampen aangaan met starten? Of bedoel je wanneer je de deuren opent met ab dat je lichten dan aangaan? Indien je de eerste bedoeld heb je 5 keuzes die je kan maken in opcom. Mistlampen gaan zoiezo niet aan, dit gebeurt weer dan met wat darksaint bedoeld. De lead me to the car functie. De speedlock is ook gewoon te activeren via op-com.

                #18021475
                prince
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 May 2012

                  Hoi Iquick,

                  Ik bedoel idd 1 vd 5 lichtvarianten. Speed-lock is ook een wens, net als de navigatie en foutcodes resetten.

                  Prince

                  #18021476
                  iquick
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 July 2011

                    @prince wrote:

                    Hoi Iquick,

                    Ik bedoel idd 1 vd 5 lichtvarianten. Speed-lock is ook een wens, net als de navigatie en foutcodes resetten.

                    Prince

                    Navigatie vraag ik mijzelf ook af, maar ik kom daar niet in dus dat gaat alleen met tech-2. Speedlock is te activeren en die lichtvarianten ook. Foutcodes idem. Wil je meer zoals mistlampen aan tijdens deur open enzo, coming en leaving home eigenschappen, dan zou je een aparte module moeten aanschaffen en deze kost 100 euro en heet Happy Lightshow Module. Ga deze zelf binnenkort ook aanschaffen, leuk speelgoed voor je auto :thumbup

                    #18021477
                    prince
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 May 2012

                      Hoi,

                      Voor de navigatie zal ik dus naar de dealer moeten helaas…
                      Maar goed de andere wensen blijven ook nog, dus wie in de omgeving Emmen-Meppel zou mij even willen helpen met z’n OP-COM?

                      Alvast reuze bedankt!

                      p.s. Ik ben in plaats van Happylightshow door onderstaande (duits) enthousiast geraakt…
                      http://astra-h-forum.de/viewtopic.php?f=11&t=71429&p=1403002&hilit=alternativ+hls#p1403002″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                      #18021478
                      iquick
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        21 July 2011

                        @prince wrote:

                        Hoi,

                        Voor de navigatie zal ik dus naar de dealer moeten helaas…
                        Maar goed de andere wensen blijven ook nog, dus wie in de omgeving Emmen-Meppel zou mij even willen helpen met z’n OP-COM?

                        Alvast reuze bedankt!

                        p.s. Ik ben in plaats van Happylightshow door onderstaande (duits) enthousiast geraakt…
                        http://astra-h-forum.de/viewtopic.php?f=11&t=71429&p=1403002&hilit=alternativ+hls#p1403002″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                        Ja deze wil ik ook, gemaakt door iemand uit Tsjechië. Een jaar geleden had ik contact met hem en vertelde mij dat het nog in ontwikkeling was. Blijkbaar is die al klaar met zijn ontwerp ziet er netjes uit.

                        #18021479
                        prince
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          29 May 2012

                          Ja ziet er inderdaad heel gelikt uit! En vooral voor de mensen met een roetfilter (ik!) ook vanwege het diagnose gedeelte hiervan.
                          Hij komt volgens de topic steller van het genoemde forum op €120,- per stuk.
                          Ga er toch maar eens serieus over nadenken…:)

                          #18021480
                          iquick
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            21 July 2011

                            Idd, maar ze doen groupbuy of het is geen groupbuy staat nergens maar als het, dan zal de prijs wat lager liggen. Maar wat je ervoor terug krijgt is echt mooi. En waarschijnlijk werkt het ook nog in combinatie met de happylightshow, stond ergens dat de koper en tester de HLS in de REC heeft gesoldeerd. Ik ga toch maar eens op de deutsche site informeren.

                            #18021481
                            prince
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              29 May 2012

                              Ze zijn wel bezig geweest met een groupbuy, maar dat scheelt maar maximaal 12 euro en dan moeten er meer dan 50 of 100 bestellingen zijn. En dan zal de wachttijd ook heel lang worden. Dus het advies was ook om het individueel te bestellen. Ik geloof dat iemand inderdaad samen met de HLS in de REC had geprobeerd, maar dat het niet vlekkeloss samen werkte. Maar dat is gezien beide systemen ook logisch denk ik….

                              #18021482
                              iquick
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                21 July 2011

                                @prince wrote:

                                Ze zijn wel bezig geweest met een groupbuy, maar dat scheelt maar maximaal 12 euro en dan moeten er meer dan 50 of 100 bestellingen zijn. En dan zal de wachttijd ook heel lang worden. Dus het advies was ook om het individueel te bestellen. Ik geloof dat iemand inderdaad samen met de HLS in de REC had geprobeerd, maar dat het niet vlekkeloss samen werkte. Maar dat is gezien beide systemen ook logisch denk ik….

                                12 eu is 12 eu kan ik leuke dingetjes mee doen :jerry

                                #18021483
                                botssiee
                                  Lid sinds:
                                  24 October 2010

                                  Misschien een beetje rare vraag, maar hoe/waar zit het menu van opcom waar je dit soort dingen kan aan/uit zetten? :oops:

                                  Zit er toevallig ook iets bij dat je je afstandbediening ingedrukt kan houden om je ramen open of dicht te laten gaan?

                                  #18021484
                                  iquick
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    21 July 2011

                                    Deze zit bij carosserie dacht ik en dan rec en uec, vervolgens kies je programmeer variant nog wat. Dit is even snel uit mn hoofd dus kan ook fout zijn.

                                    En ja dat met afstandbediening zit er ook in, comfortsluiting heet het ook ergens in uec en rec dacht ik.

                                    Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.