Dagrijlicht en speed-lock instellen

Forumindex Forums Overige Op-Com Dagrijlicht en speed-lock instellen

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248813
    prince
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2012

      Hallo leden,

      Ik heb me reeds voorgesteld, maar ik ben hartstikke nieuw hier. Alleen ik heb al heel veel gelezen en met name topics over verschillende ‘ comfort’ instellingen.
      En dan nu de brutale vraag: Wie in de buurt van Emmen, Meppel of Apeldoorn kan en zou eventueel bij mij Astra H 1.9 CDTI (Z19DT) het dagrijlicht en speed-lock willen instellen? Evt als info heb een lichtsensor.
      Het hoeft natuurlijk niet voor niks, maar de dealer in Emmen kan het niet zegt hij en vraag alleen voor het ‘ aan de kast hangen’ al 30-35 euro…

      Graag hoor ik jullie reacties!
      king:

      #18021471
      SiggieTigra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 October 2009

        @prince wrote:

        Hallo leden,

        Ik heb me reeds voorgesteld, maar ik ben hartstikke nieuw hier. Alleen ik heb al heel veel gelezen en met name topics over verschillende ‘ comfort’ instellingen.
        En dan nu de brutale vraag: Wie in de buurt van Emmen, Meppel of Apeldoorn kan en zou eventueel bij mij Astra H 1.9 CDTI (Z19DT) het dagrijlicht en speed-lock willen instellen? Evt als info heb een lichtsensor.
        Het hoeft natuurlijk niet voor niks, maar de dealer in Emmen kan het niet zegt hij en vraag alleen voor het ‘ aan de kast hangen’ al 30-35 euro…

        Graag hoor ik jullie reacties!
        king:

        Zoals je dealer zegt, het kan niet, dit kun je alleen met een module doen, deze: http://www.happylightshow.de/

        #18021472
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Kan wel en kan niet…

          Dagrijverlichting kan zoals aangegeven eigenlijk alleen met een HLS module.