Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Dagje EDS Marl
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 december 2010 om 22:18 #17765999
origineel gepost door Edvries
origineel gepost door afterburner27
4 honderdjes of 8 vijftigjes of 40 tientjes. Eindejaarsaanbieding. Normaal 500 geloof ik.Peet kan niet zien hoe snel die op de honderd zit, gaat namelijk te snel..
Nah!, ik geloof er niks van, met 3 man tegelijk, en dan allemaal hetzelfde betalen…volgens mij zijn er prijsafspraken gemaakt…:angel
:cool:
Uiteraard. Niks mis mee.
Nee dat zeker niet!!!!!!:wors
4 december 2010 om 22:19 #17766000origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door Spacejam
toch mooie waardes eigenlijk. Ik kan met m’n astratje helaas niet hoger dan 340nm vanwege de versnellingsbak :(. Ik had ook graag 400nm gewild :worsDe mijne heeft er 418:D interesse?:hmmz
Jan
stations zij niet mooi :jerry:P
4 december 2010 om 22:19 #17766001origineel gepost door Spacejam
origineel gepost door janneman vectra c
toch mooie waardes eigenlijk. Ik kan met m’n astratje helaas niet hoger dan 340nm vanwege de versnellingsbak :(. Ik had ook graag 400nm gewild :worsDe mijne heeft er 418:D interesse?:hmmz
Jan
:wors:wors:wors
:jerry
4 december 2010 om 22:23 #17766002origineel gepost door gts power
Jan
:wors:wors:wors
:jerry
Je hebt eigenlijk gelijk:( daarom doe ik hem ook weg en ga ik voor een E sedan:P
Jan
4 december 2010 om 22:32 #17766003origineel gepost door Spacejam
Jan
Nee daar heb je gelijk in…maar ze hadden niks anders te koop staan als een Opel vectra station…..
Dus bij gebrek aan, zeg maar….:wors:wors:wors8 december 2010 om 21:22 #17766004Al iets bekend of het verbruik ook is verminderd?ben ik wel nieuwschierig naar.
MvG Fastrogeke8 december 2010 om 21:27 #17766005Ik sta meer stil deze dagen dan dat ik rij. En als ik rij is het als een bejaarde met die gladheid. Van
Het voorjaar is het verbruik beter te meten denk ik.8 december 2010 om 21:29 #17766006zit je dan met je 200pk…. op de sneeuw
8 december 2010 om 21:30 #17766007Ja je heb er geen reet aan.
9 december 2010 om 09:24 #17766008origineel gepost door Edvries
Ja je heb er geen reet aan.Gister avond op de A27 nog een hork in een Q7 3L TDI zitten zieken:afro
Kwam met groot licht in mijn spiegel plakken terwijl ik 130 ging. Bij ruimte richting naar rechts aangeven en gas intrappen in z.n 6 hahahaha hij kwam er niet langs, tot drie keer toe. Toen bij vrij baan haakte ie af bij 170:jerryWel lekker hoor veel koppel:P
Safe(?) driving Jurgen.
9 december 2010 om 09:26 #17766009origineel gepost door fastrogeke
Al iets bekend of het verbruik ook is verminderd?ben ik wel nieuwschierig naar.
MvG FastrogekeRijd nu ruim een jaar rond met de phase I van eds en mijn verbruik is gelijk gebleven. Heb wel een pittige rijstijl zal ik maar zeggen:D
Safe driving Jurgen
9 december 2010 om 09:39 #17766010origineel gepost door Edvries
Ja je heb er geen reet aan.Je kunt gewoon niet rijden!!!!
9 december 2010 om 10:47 #17766011origineel gepost door opel-limbo
Whahaha, je denkt toch niet dat iemand de opmerking van een Limburger serieus neemt hee, whahaha!!(tenzij je een Limburger zelf bent..)
Mvgr,
Eric.
9 december 2010 om 11:00 #17766012origineel gepost door opel-limbo
Ja je heb er geen reet aan.Je kunt gewoon niet rijden!!!! [/quote]
Je hebt toch esp en tractiecontrole???
Safe driving Jurgen
9 december 2010 om 11:05 #17766013origineel gepost door Edvries
origineel gepost door opel-limbo
Whahaha, je denkt toch niet dat iemand de opmerking van een Limburger serieus neemt hee, whahaha!!(tenzij je een Limburger zelf bent..)
Mvgr,
Eric.
origineel gepost door jraaf
Safe driving Jurgen [/quote]
hmmzz…. dus toch mensen die t serieus nemen…:hmmz
9 december 2010 om 11:58 #17766014vandaag een hele rare slipper gemaakt.
Rij hier verder op in de wijk met 10km/h een bocht door, glijdt ik eerst met de rechter voor velg tegen de stoprand ( flink beschadigd ) en daarna glij ik zo naar de andere stoeprand en kom met mijn voorband tegen de rand tot stilstand en met mijn rechterachterband tegen de andere stoeprand ( straatjes zijn hier niet zo breed ! ) Gelukkig geen ernstige schade, maar wel de klere er over in !! :fy1
Was echt heel verradelijk glad. Maar dat krijg je als ze weigeren in de wijken te strooien terwijl de meeste hoofdwegen afgesloten zijn vanwege werkzaamheden , die overigens ook stilliggen vanwege het weer !!Dus je kan wel abs/esp/winterbanden/aangepaste rijstijl/etc/etc hebben, maar in een ijsbocht heb je er geen :fy1 aan!!
9 december 2010 om 14:03 #17766015origineel gepost door speaker
vandaag een hele rare slipper gemaakt.
Rij hier verder op in de wijk met 10km/h een bocht door, glijdt ik eerst met de rechter voor velg tegen de stoprand ( flink beschadigd ) en daarna glij ik zo naar de andere stoeprand en kom met mijn voorband tegen de rand tot stilstand en met mijn rechterachterband tegen de andere stoeprand ( straatjes zijn hier niet zo breed ! ) Gelukkig geen ernstige schade, maar wel de klere er over in !! :fy1
Was echt heel verradelijk glad. Maar dat krijg je als ze weigeren in de wijken te strooien terwijl de meeste hoofdwegen afgesloten zijn vanwege werkzaamheden , die overigens ook stilliggen vanwege het weer !!Dus je kan wel abs/esp/winterbanden/aangepaste rijstijl/etc/etc hebben, maar in een ijsbocht heb je er geen :fy1 aan!!
Da’s balen Peet, hopelijk niet te veel schade. Suuk6 ermee.
Greetz Roel met een C.
9 december 2010 om 18:07 #17766016Je hebt toch esp en tractiecontrole???
Safe driving Jurgen [/quote]
EriC
hmmzz…. dus toch mensen die t serieus nemen…:hmmz [/quote]Ikke nie hoor :P
Jan
9 december 2010 om 18:07 #17766017origineel gepost door speaker
dan werken alleen spikes nog maar:P hopelijk niks krom
9 december 2010 om 18:09 #17766018origineel gepost door fastrogeke
Al iets bekend of het verbruik ook is verminderd?ben ik wel nieuwschierig naar.
MvG FastrogekeBij mij is ook alles hetzelfde gebleven, heb er nu 22000 mee gereden.
Jan
9 december 2010 om 18:12 #17766019origineel gepost door Edvries
Safe driving Jurgen
hmmzz…. dus toch mensen die t serieus nemen…:hmmz [/quote]
Alleen vrouwen……..
9 december 2010 om 18:17 #17766020origineel gepost door opel-limbo
origineel gepost door speaker
Greetz Roel met een C.
Botsvec, da’s minder. Schade, rechtervelg begrijp ik. Goed moment voor een mooi nieuw 18″ setje:afro
Safe driving Jurgen
9 december 2010 om 18:56 #17766021origineel gepost door jraaf
origineel gepost door speaker
Greetz Roel met een C.
Botsvec, da’s minder. Schade, rechtervelg begrijp ik. Goed moment voor een mooi nieuw 18″ setje:afro
Safe driving Jurgen
Als ik mijn Vec nog ooit kwijtraak komen mijn Irmschers te koop:D
Jan
10 december 2010 om 06:18 #17766022Gelukkig is de schade alleen de velg , dus kan weer blij zijn.
Andere velgen zaten al in de planning , maar maakt het weer ietsje makkelijker. M’n vrouwtje zei al , nog geen 5 sec. na de glijer: ” Ach, je wilde toch al nieuwe velgen”.Als alles mee zit , dan worden het dikke OPC’s ( 18″ )
@ Jan : Die Evostars mochten niet de goedkeuring wegdragen van vrouwlief !
En die vec raak je nooit meer kwijt man, anders was ie al weg geweest !! toch??? :jerry10 december 2010 om 12:39 #17766023origineel gepost door speaker
Gelukkig is de schade alleen de velg , dus kan weer blij zijn.
Andere velgen zaten al in de planning , maar maakt het weer ietsje makkelijker. M’n vrouwtje zei al , nog geen 5 sec. na de glijer: ” Ach, je wilde toch al nieuwe velgen”.Als alles mee zit , dan worden het dikke OPC’s ( 18″ )
@ Jan : Die Evostars mochten niet de goedkeuring wegdragen van vrouwlief !
En die vec raak je nooit meer kwijt man, anders was ie al weg geweest !! toch??? :jerryZeg nou maar gewoon dat je richting stoep stuurde…:P
Wel weer heel toevallig dat je vrouwtje weer in de auto zat…
Je wist natuurlijk al hoe ze daarop zou reageren…:angel
Goed bezig…bij mijn vrouw werkt dat niet meer…die laat mij gerust jaren met beschadigde velgen rond rijden, zegt ze gewoon “moet je maar opletten waar je rijd”Geluksvogel;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.