ik wil de aluminium tank van mij daf gaan polijsten, hoe kan ik dit het beste doen? met commandant, heel fijn schuurpapier of met een of ander poets middel. denk wel dat het met de boormachine moet gaan gebeuren.
Met Alu Clean van Procar wassen, dat ie helemaal wit word, dus misschien moet je m dan wel ff 4 keer wassen.
Dan met Belgom Alu poetsen, daarna nog ff met Commandant 4 erover, en dan 2 keer in de was zetten.
Wat je ook kan doen is met Meguiar’s alumimiun polijst, maar dat is vrij prijzig. Werkt wel super, heb het 1 keer gedaan op 7 jaar oud onverzorgde Alcoa’s..
unipol vind ik het fijnste werken, krijg je een mooie diepe glans! waardoor het begint te lijken op chroom.
blikken zijn vaak van een liter, kost rond de 20 euro! maar je hebt veel minder nodig dan bij zo`n klein potje belgom.
het voordel van unipol is ook weer, het is veel dikker dan belgom, en daardoor verspil je dus minder pasta.
polijsten kun je inderdaad met een boormachine doen! lappen schijfje erop en je kunt aan de slag!
je moet je tank eerst zuren, eventueel bij een wasstraat hebben ze daar wel producten voor, daar word het helemaal wit en dof van maar bijna al het vuil is weg, en daarna met belgom of unipol, zelfs met de hand krijg je mooie resultaten.
Auteur
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.