dacht dat dit het opel forum was?!?! WTF?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer dacht dat dit het opel forum was?!?! WTF?

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Emiel-Manta
    Deelnemer

@trashmetal wrote:

@emiel
      snap niet waar je jezelf druk om maakt
      wat wil je bereiken? gaat je dat lukken?
      het is niet eens altijd serieus bedoeld :D
      zelf heb ik ook wel aan golfjes 1 2 en 3 gesleuteld
      maar ben een geboren Opel rijder
      en als ik naast een golf sta bij het stoplicht bedoel ik het ineens HEEL serieus :twisted:

Gr Mario

Haha, maak me er ook niet direct druk om, maar nuanceer alleen even dat er meer mensen aanwezig zijn op dit forum, als op bijvoorbeeld het vw-forum, die hier telkens weer over struikelen.

Wat ik probeer te bereiken? Autorijdende liefhebbers die elkaar niet lopen te haten omdat ze een ander merk rijden.
      En ik houdt mezelf vaak rustig aan stoplichtjes, zo snel is die trage daily van me nu ook weer niet :jerry

Emiel-Manta
      Deelnemer

@Astraman wrote:

Oww jah je hebt helemaal gelijk hoor, maar geintje moet kunnen toch zolang het maar leuk blijft en je ook zo zposrtief bent een geintje van VW rijders te accepteren? Helaas heb je ook gasten die er echt bloedfanatiek in zijn en andere merken auto’s slopen of op de weg bewust snijden, dat soort onzin vind ik ook nergens op slaan.

Laats had ik ook zo’n akkefietje, ik rij 130, voor me rijd een verlaagde golf3 met een thunderdome sticker 120. Dus ik haal hem gewoon in. Die vent kijkt naar links, ziet een Opel en gaat gelijk op het gas om me er maar niet langs te hoeven laten gaan….en zo nog 3x, en continu in dat spiegeltje kijken :wtf Mja nou laat ik me niet zo snel gek maken en blijf gewoon mijn tempo rijden maar daar kan ik echt met me kop nie bij hoor. Wil trouwens maar gelijk ff nuanceren, dit ging nou om een VW maar dat soort types rijden alle soorten auto’s, ook Opels.

Nja dat zijn de minder fanatieke (lees: kloothommels) die je er weleens tussen hebt zitten.
        Zo had ik laatst nog een bestuurder van een Astra G coupé cabrio, die ‘t leven van een kameraad van me even heel zuur probeerde te maken.

Het maakt niet uit in welke auto ze rijden, je hebt er soms gewoon aso’s tussen zitten.
        En dat het merendeel vaak een vw golf of een opel gsi rijdt, hoeft niet te betekenen dat we ze ineens over 1 kam moeten scheren ;)

Geintje moet kunnen ja.

Astraman
        Deelnemer

@Trash Metal, Oww ik sleutel ook regelmatig aan VW’s. Mijn zusje heeft een VW Vento gehad en daar was nog weleens wat mee. Met een maatje heb ik meegeholpen met het inbouwen van een aangepakt G60 blok in een Golf II 1.3, dat ding liep als een dolle en zaterdag heb ik een beunklusje, een waterpomp van een Jetta diesel uit ’81 vervangen. Ik weet daarom dat het eigenlijk bij allebei een beetje hetzelfde is in grote lijnen. Alleen bij de een is soms net iets beter geregeld dan bij de ander en vice versa. En het luchtgekoelde spul is sowieso leuk. Wil ooit nog eens een 356 kit op een kever bodem bouwen, zal wel 2040 worden ofzo.

KadAstra-EF
          Deelnemer

@RISL wrote:

Er zijn hier meerdere minderjarigen hoor, photoshoppers, kerels die hun auto vast klaar maken voor hun 18e verjaardag.
            Dit topic is meer een grap dan echt serieus, daarom staat het ook bij ‘slap geouwehoer’.

Helemaal mee eens !

Als dit serieus was bedoelt dan had het wel bij “feedback en mededelingen” kunnen staan of zoiets.

Rik ;)

wim-v6
            Deelnemer

Dat hele fanatieke is ook niet leuk zeker niet op de weg.

Heb dat al een keer met een Peugeot gehad, een volledig verbouwde 106 Plastic Fantastic GTi..

Ik rijdt met mijn Astra-F Station > Geheel Origineel > op de A29 richting Brabant met een gangetje van 140…

Ik haalt m in, omdat ie 120km/u rijdt ongeveer..

Komt ie ineens Voorbij vliegen, en dan weer afzakken, ik er weer voorbij..

tot ik het zat ben, en ook maar effe het gas in trap…

Hij probeert me tevergeefs bij te houden, jammer voor hem dan, zo’n C20NE blijft een machtige machine!!

hij was aardig klein geworden in de spiegel, denk nu is het klaar, weer richting de 140km/u.

en lekker door tuffen, komt ie voorbij, snijden, vol in de Ankers, rare gebaren en DE vinger uiteraard…

denk ik bij mijn eigen, ach is je eigen schuld, jij daagt uit…

maar zo’n imbeciel zal nog gekker worden, voor het zelfde geld duik je achterin bij zo’n sukkel omdat ie vol op de rem gaat….

Zeer onnodig.. vind ik persoonlijk..

Ik heb eerlijk gezegd wel goeie ervaringen met VW rijders (heb er een paar waar ik voor repareer zelfs).

ook met sprintjes en gekkigheid..

meestal eindigd het wel met een duimpje voor degene die wint…

zo heb ik op de autobahn een keer een Duimpje gekregen van de bestuurder van zo’n platgeslagen Kever met 6pitter boxer erin (porsche 911 turbo van 1989), die kon ik lekker vervelen met de ongeblazen 2.5 V6.. dat vond ie prachtig…

en andersom ook wel lopen etteren met R32’s op de autobahn, sommige sneller als ik, en sommige langzamer, maar gewoon leuk..

mag ook wel eens gezegd worden…

Willem

trashmetal
              Deelnemer

porsche aahhh herinnering :D
                met mn eerste astratje zo rot als een peer maar ging als een speer
                c20xe gereviseerd met andere nokassen chipje en open filter ongeveer 175pk
                over de maasroute ‘s nachts met een porsche 944
                toen ik bij de 225 overschakelde naar zijn 5, en mn roestige barrel verder trok
                kijk hij opzij met een blik van :wtf
                waren niet echt aan het racen meer spelen
                om beurte trapten we er 10kmpu bovenop en gaven mekaar de tijd het ook te halen
                :D geweldig

Emiel-Manta
                Deelnemer

Hahaha dat zijn de betere verhalen ja :thumbup
                  Had ooit eens de mk3 vr6 aut. van een kameraad van me mee.
                  Reed over de A50, toen er in de verte een astra gsi aan kwam vlammen.

Ging achter me in de ankers, en bleef daar netjes rijden.
                  Ik keek stiekem al een aantal x in de spiegel, en dat had ‘ie in de gaten. dus op een gegeven moment komt ‘ie langs me rijden en telt af van 3 tot 1. Ja goed waarom ook niet :D
                  Tot de 180 doorgetrokken, maar die trage vr6 kreeg ‘m toch niet fatsoenlijk bijgebeend haha.

Achteraf een duimpje gegeven, en natuurlijk ook terug gekregen king:
                  Zo kan het dus ook!

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.