DAB antenne

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum DAB antenne

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    dappie
    Deelnemer

Hallo, Ff een vraagje, zijn er hier ook mensen die DAB+ op hun auto radio hebben,
      En zo ja waar hebben jullie die geplaatst, ook ik heb er nu 1 maar het ding moet volgens de
      Beschrijving in het voor raam geplakt worden wat ik eigenlijk niet wil :???: Hoe hebben
      Jullie dat gedaan ? Ja voor de ontvangst zou het goed zijn, maar misschien kan het anders.

Vr,gr, jac.

auke123
      Deelnemer

Ik heb wel een radio, maar de antene nog niet aangesloten ivm tijd gebrek, ik haal het dashboard kasje er uit en haal hem daar achterlangs richting de A stijl.en dan maak ik hem zo hoog mogelijk in de hoek vast en zover mogelijk achter de A stijl bekleding, wat je ook kan doen, maar waarvoor de kabel wel te kort voor zal zijn is naar de C stijl brengen en dan aan het achterruit monteren

dappie
        Deelnemer

Auke123, ik wou eerst de antenne achter de bekleding bij het voor raam doen maar dat zal de
          Ontvangst niet tegoede doen denk ik, dus het word toch maar plakken in het voor raam helaas.

Vr,gr, jac.

auke123
          Deelnemer

Hij kan deels achter de bekleding zitten, wat dat komt soms niet anders uit

dappie
            Deelnemer

De antenne is geplakt en aangesloten, nu eens kijken hoe het ontvangst de komende dagen is,
              Ook heb een tekstje gelezen van een dak spriet en die kwam er beter uit, maar ik ga eerst dit ff aan kijken.

Vr,gr, jac.

auke123
              Deelnemer

Die antennes zijn zover ik het weet het aardig prijzig

dappie
                Deelnemer

Ja dat klopt de prijzen verschillen nog al.

Vr,gr, jac.

Pitbullpietje
                  Deelnemer

Ontvangst van een plak antenne is bedroevend als je een warmtewerende voorruit hebt.
                    Ook op de achterruit kan hij niet vanwege de verwarming.
                    Zijrijten wordt ook lastig met het blokje wat erop zit.
                    Laatste optie is het kleine ruitje achter de achter deur, maar ik weet niet of de kabel daar lang genoeg voor is.

Het beste is een spriet van 32cm op dak, maar als je origineel geen antenne hebt, wil je dat ook niet.

Ik heb dit op het oog: https://parkmyauto.wordpress.com/2013/10/20/zorro-128db-gain-sma-12v-dual-amp-booster-internal-glass-mount-car-digital-dvb-t-isdb-t-dtmb-atsc-hd-tv-aerial-antenna/
                    En dan maar testen of hij het toch goed doet achter het warmtewerend glas, of dat ik hem ergens probeer te verstoppen.
                    De voorbumper moet er nog eens af, dus dat zou mooi zijn als het zo goed werkt als ze zeggen.

dappie
                    Deelnemer

Deze kun je mooi achter je bumper verstoppen, maar wat kost ie ongeveer ?
                      Dan kan die plakkert weg uit het voor raam.

Vr,gr, jac

Pitbullpietje
                      Deelnemer

http://www.ebay.co.uk/itm/Zorro-128db-Gain-SMA-12V-Dual-Amp-Boosters-Car-Digital-DVB-T-TV-Aerial-Antenna-/200977279469?pt=UK_ConElec_TVAerials_RL&hash=item2ecb2de9ed&clk_rvr_id=1086771109683&afsrc=1&rmvSB=true

Beetje lastig zoeken, omdat de linkjes het niet doen.
                        Deze kost dus 42 pond, maar dat is de verkeerde aansluiting.
                        Ik moet me er nog in verdiepen, maar met de MCX aansluiting moet hij vast ook leverbaar zijn.

dappie
                        Deelnemer

Pitbullpietje, het zou mooi zijn als hij er ook is met de juiste aansluiting, je plakt um in de bumper
                          Draadje naar binnen trekken en klaar is ie, en een beter ontvangst :thumb

Vr, gr, jac.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.