Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › daar wordt ik schijtziek van
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 augustus 2008 om 20:17 #17207513
het topic spreekt voor zich,
je wordt er schijt ziek van als je een advertentie leest op bijv marktplaats en je stuurt een email om info te krijgen en je krijgt dus helemaal geen bericht terug,en dat is me nu al een keer of 5/6 gebeurt.
het is toch een kleine moeite om te reageren als je iets wil verkopen,ongelofelijk zeg.:fy1
sorry maar dit moest ik ff kwijt.gr.denis
16 augustus 2008 om 20:43 #17419949dab weet he gelijk dat dat geen sirieuze mensen zijn ;)
ik heb het ook al vaak gehad,
ik reageer alleen met mensen die een nr erbij hebben staan ;)greets
17 augustus 2008 om 08:40 #17419950idd mailen als er een telefoonnummer bij staat vin ook niet handig.
dit komt ook niet serieus over.
als je wat te koop hebt en je krijgt dat eindeloze gemail en uiteindelijk kopen ze het toch niet.
ja dan zou ik ook niet terugmailen.
waarom mailen als je kunt bellen??
als er geen nummer bij staat ja dan is het een ander verhaal.
dan kiest de verkoper er zelf voor dat ie lastig word gevallen met mail.
dan niet reageren is niet netjes.
als je echt ergens belang bij hebt grijp je toch gelijk de telefoon lijkt me.17 augustus 2008 om 09:52 #17419951origineel gepost door corres
idd mailen als er een telefoonnummer bij staat vin ook niet handig.
dit komt ook niet serieus over.
als je wat te koop hebt en je krijgt dat eindeloze gemail en uiteindelijk kopen ze het toch niet.
ja dan zou ik ook niet terugmailen.
waarom mailen als je kunt bellen??
als er geen nummer bij staat ja dan is het een ander verhaal.
dan kiest de verkoper er zelf voor dat ie lastig word gevallen met mail.
dan niet reageren is niet netjes.
als je echt ergens belang bij hebt grijp je toch gelijk de telefoon lijkt me.misschien wel,maar een mailtje terug met bel anders even naar me kan ook vind ik,maar misschien ben ik wat dat aan gaat anders.en toevallig bij 3 van de de 5 ongeveer stond er idd geen tel nr.
17 augustus 2008 om 11:46 #17419952ik bel altijd, en doe dan een reeel bod, ik bied ook nooit op MP zelf. maar bellen lijkt me de beste (lees: meest direct) manier
17 augustus 2008 om 12:46 #17419953Ik wordt altijd schijtziek van dit soort onzinnge topic’s waar er al 100 van zijn! :jerry
17 augustus 2008 om 15:42 #17419954origineel gepost door mantamafkees01
Ik wordt altijd schijtziek van dit soort onzinnge topic’s waar er al 100 van zijn! :jerryhet heeft dus geen zin om een topic neer te zetten voor mij om wat kwijt te zijn,terwijl er veel meer mensen hier zijn die dat ook doen en daar wordt wel normaal op gereageerd.nou ben ik al vanaf 2004 lid en dit is de 1e keer dat ik zo een topic neerzet en dan wordt er zo op gereageerdt.fijn hoor.
misschien vat ik het wel verkeerd op,maar toch.17 augustus 2008 om 18:30 #17419955Ik word schijtziek van mensen die gaan lopen zeiken over iemand die een zinnig topic neerzetten over mesne die NIET reageren op hun E-mail.
en inderdaad, geen Tel. nr. is NIET KOPEN voor mij op MP!!
ik gaat niet leggen E-mailen, ze regaeren toch nooit..
Willem
17 augustus 2008 om 20:44 #17419956AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door wim-v6
Ik word schijtziek van mensen die gaan lopen zeiken over iemand die een zinnig topic neerzetten over mesne die NIET reageren op hun E-mail.en inderdaad, geen Tel. nr. is NIET KOPEN voor mij op MP!!
ik gaat niet leggen E-mailen, ze regaeren toch nooit..
Willem
tjha ik heb zelf ook af entoe wel wat te koop op mplaats
maar zet ook nooit een tel nr erbij:oik heb er geen zin in dat mensen me op de meest vreemde tijden bellen
persoonlijk heb ik liever dat er ff gemailt wordt
dan kan ik dat beandwoorden als het mij uitkomt
en wordt ik niet om de haverklap gestoord;)t is wel zo dat ik wel alle mail beandwoord:thumbup:thumbup
17 augustus 2008 om 21:17 #17419957goede lijden onder de kwaden he!!
kan er niks aan doen.
Willem
18 augustus 2008 om 07:29 #17419958@dvo
maak je niet druk joh
mafkees komt 1 keer in de maand even wat korte reakties geven.
af en toe wat bot en kortaf.
volgens mij heeft ie zelf niet eens een opel meer hoor maar daar hoor je em niet over:jerry:jerry:jerry18 augustus 2008 om 18:23 #17419959origineel gepost door corres
@dvo
maak je niet druk joh
volgens mij heeft ie zelf niet eens een opel meer hoor maar daar hoor je em niet over:jerry:jerry:jerrynee da’s waar,ik moet me eigen niet druk maken;)
ben ook nog niet helemaal in goede doen omdat me pa afgelopen 10juli is overleden.
daar zal het wel mee te maken hebben.:agentgr.denis
19 augustus 2008 om 13:38 #17419960vorige keer een astra ik meteen gemaild enz.krijg mailtjes terug met fotos enz nou prima afpsraak maken, a,.s vrijdag?ja prima,heb nooit een adres of wat dan ook gehad,
19 augustus 2008 om 15:33 #17419961origineel gepost door corres
@dvo
maak je niet druk joh
volgens mij heeft ie zelf niet eens een opel meer hoor maar daar hoor je em niet over:jerry:jerry:jerrySsssssssssssst :jerry:jerry:jerry
23 augustus 2008 om 08:37 #17419962ik heb gister wat verkocht via mp. mevrouw mailde en 10min. later heeft ze t meegenomen:D
maar idd ik merk het ook vaak. en vaak staat er niet eens een tel.nummer bij:argue
21 september 2008 om 01:01 #17419963hahah zo herkenbaar,
mensen die niet rap en adequaat reageren zijn niet serieus kan er nu niet meer druk om worden
21 september 2008 om 10:50 #17419964origineel gepost door corres
@dvo
maak je niet druk joh
volgens mij heeft ie zelf niet eens een opel meer hoor maar daar hoor je em niet over:jerry:jerry:jerryJawel hoor. 2 maal.
En ik bot en kortaf? :fy1:fy1:argue:argue:fy1:fy1
En ben jij niet verdwaald, jij kunt alleen maar over ascona’s sport lullen. :P:D:P
Even goeie vrienden.! :jerry:thumbup:jerry
21 september 2008 om 17:09 #17419965hahahahahaa:D:jerry
21 september 2008 om 17:23 #17419966Ik vind het het irritanter als mensen wat van je over willen nemen….en na 100derden vragen te stellen toch maar liever je spul niet wil hebben.
22 september 2008 om 12:43 #17419967Het is idd erg vervelend via mp, dat er niet terug wordt gemaild. Ik loop er ook vaak tegenaan, dan zie je een leuk onderdeeltje oid waar je al een tijdje naar op zoek bent, ben je blij het eindelijk gevonden te hebben. Je bent het in je dromen al op je auto aan het monteren:P En dan krijg je gewoon geen reactie, erg jammer is dat. Maar dat is het nadeel van het anonieme internet…
23 september 2008 om 16:10 #17419968en ik zet NOOIT mijn gsm nummer erbij… ik heb die al genoeg nodig en daar dan nog kopers bij… mailen gaat ook en geduld is een mooie deugd. Of je hebt een belachelijk bod gedaan… want dan reageer ik ook nooit
23 september 2008 om 18:40 #17419969ik heb in het begin al zat gemaild!! nette biedingen!!
maar 8 van de 10 geen reactie, waarom zet je het dan op MP
of ze komen een keer een week of 2 later met een mailtje, kom maar halen terwijl ik al een andere soort gelijk iets heb gekocht.
ik begin er niet meer aan.
Willem
23 september 2008 om 18:58 #17419970Vaak zie je wat moois en dan blijkt dat het weer een f**king end weg is, het lijkt wel of al het moois voor m,n Corsa b niet uit noord holland kan komen:mad:
Maja wie wat moois wil moet soms maar genoegen nemen met waar het vandaan komen moet.24 september 2008 om 11:13 #17419971ik heb mijn telefoon vaak niet bij, wat is er mis met mailen?? Ik koop en verkoop alles via de mail. Is handig, kan je het regelen wanneer jou het uitkomt.
Voor foto’s en meer informatie is mailen veel makkelijker. Je gaat toch niet bellen om door te geven wat jou mailadres is, zodat diegene foto’s kan opsturen naar je mail!
Dat je nu belt om een afspraak om langs te komen, ja, dan is het weer handiger via de telefoon.
Het enige nadeel van mp is die bied functie. Heel veel mensen lopen zomaar wat te bieden en daar hoor je vervolgens niets meer van. Zelf doe ik het ook nooit, ik stuur altijd een mailtje.
Als er in de mail staat, niet lager bieden dan 500 en je biedt 125, dan wordt het tijd dat ze je opsluiten. Man o man, wat zijn er veel mensen die zulke dingen doen…..
10 oktober 2008 om 17:09 #17419972Ik heb op verschillende manieren auto’s gekocht via marktplaats. Al was mijn insteek misschien wat anders (crosswagens).
Als je de tijd hebt, en niet specifiek zoekt is een laag bod doen en afwachten best mogelijk. Zo heb ik de beste koopjes kunnen binnenhalen.
Maar als je echt interesse hebt kun je beter bellen, een bod doen waarbij je hem dezelfde dag of de volgende dag nog wel wil (en kan) ophalen. Niet te hoog inzetten, want soms is het mensen heel wat waard of snel van het gedoe af te zijn.
Tenzij het iemand is zijn die de auto eigenlijk niet kwijt wil of er nog veel geld voor moeten/wil krijgen. Maar daar kom je dan ook snel genoeg achter.
Bij echte interesse zonder telefoonnummer in de advertentie dus gewoon doorzoeken als je niet binnen 2 dagen een antwoord hebt… -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.