D2S xenonkoplampen

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen D2S xenonkoplampen

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    martijnenyvonne
    Deelnemer

en die ring, zat bij jouw xenonlamp toen je die kocht of hoort die bij de projectorlamp

Haasje17
      Moderator

Zat en zit nogsteeds gewoon op de lamp geschroeft zit schroefdraad in.

Juffer1
        Deelnemer

Zo te horen heb je dan of de originele units of de eerste DEPO’s en daar zit standaard geen zwarte ring bij (net als de lampjes voor de richtingaanwijzer).

Er heeft een How to van mij gestaan waarin alle stappen staan uitgelegd met artikel nummers ed erbij om deze units in je Astra G te kunnen bouwen. Die How To kan ik op OF niet meer vinden maar nog wel op onze eigen site : http://www.astratuningclub.nl/viewtopic.php?f=126&t=797″ onclick=”window.open(this.href);return false;

martijnenyvonne
          Deelnemer

nee, heb depo projectorlampen, maar deze zijn exact gelijk aan de originele units.
            heb deze lampen via marktplaats particulier gekocht, maar zijn splinternieuw. nooit in een auto gezeten en in originele doos.

ben vanmorgen naar de dealer gerden en heb pasringen gehaald die voor de D2Slampen word gebruikt.
            dat moest passen volgens hun

Anoniem

Ben wel benieuwd hoe dit is afgelopen, heb namelijk zelf ook met dit probleem te kampen gehad.

Eerst mooie Depo’s besteld in Duitsland en tijdens de montage bleek er D2S in te MOETEN. Het verwarrende is inderdaad dat er H7/D2S staat, ik dacht dat er D2S in paste maar ook H7 met een ringetje ertussen ofzo. Zelf heb ik dit opgelost door een soort kneedbare kit, Black Tack genaamd, in de hals van de fitting te leggen en daar de lamp heel stevig op vast te drukken. Hierna heb ik de lamp nog gezekerd met een aantal tie-wraps. Zit nu geen beweging meer in! Hopelijk gaan de lampen nog wel een tijdje mee, want het monteren is hierdoor wel iets meer werk. Ook heb ik uit het plastic van de lamp een hoekje moeten vijlen om hem in de fitting te krijgen. Ziet er bij mij nu zo uit:

Haasje17
              Moderator

En bij mij zit daar dus een kunstof ring overheen welke de h7 lamp erin klemt. Mischien zijn die ringen los te krijgen?

Juffer1
                Deelnemer

Ringen zijn gewoon los bij de dealer te verkrijgen. Bestel nummer : 12 18 146

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.