D Rekord TD-TG-44

Forumindex Forums Overige Historie D Rekord TD-TG-44

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Wiel

Het betreft een limoengroene D Rekord uit 1973 1.9S. Deze heb ik in september aangeschaft bij een oudere man uit Arnhem die er al ongeveer 8 jaar mee rondreed.

Bekend is dat de auto (in 1996?) uit Zwitserland is geïmporteerd en dat er in 1998 een LPG-installatie is ingebouwd.

Ik ben benieuwd wie er nog meer over weet..?

commodore_GS_72
      Deelnemer

heb deze auto wel eens gezien in arnhem echter ben ik er niet zeker van of tussen deze 2 fotos er een wisseling van eigenaar is geweest.

de auto stond in 2008 wel eens op de westervoortse dijk op een soort zijweg van een oud haven gebied, daarna heeft de auto altijd in elden gestaan

foto van ( 02-05-2008)

eerder had ik de auto al wel eens gespot op het winkelcentrum op kronenburg

weet nog dat de auto n plek had in die tijd boven het linker achterlicht, daarna heb ik het niet meer gezien volgensmij

Wiel

Hey super bedankt voor de info en de foto’s :thumbup.

Ik heb de auto inderdaad in Elden gekocht bij een oudere man die sinds enkele jaren met pensioen was. Hij had de auto al 8 jaar in bezit en gebruikte hem altijd om naar het werk te rijden. Dit zal dan waarschijnlijk op de westervoortsedijk zijn geweest;)

De plek bij het linker achterlicht zit er nog steeds. De auto is hier licht gedeukt, maar de lak netjes bijgewerkt.

Dezelfde man is tevens eigenaar van een witte/creme C Kadett die tot voor kort lange tijd op marktplaats heeft gestaan.

Nogmaals bedankt voor de info en deze mooie foto’s:D

Wiel

Na afgelopen zomer (september) heb ik deze Rekord verkocht aan twee jonge kerels uit Leersum (Utrecht).
            Kort daarop zag ik de rekord echter weer op marktplaats verschijnen.

Helaas ben ik hierdoor dus mijn oude Rekord (het was mijn eerste auto :angel ) uit het oog verloren.

Heeft iemand hem nog ooit gezien?

etienne v vogelpoel
            Deelnemer

deze rekord staat nu weer op marktplaats

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.